Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mxm sanoi:Mulla on kans ollut ongelmia DC:n kanssa jo puolisen vuotta, se ei suostu enää lataamaan yhtään mitään vaikka tavaraa kyllä löytyy. Ei tunnu mikään auttavan. Oon activena ja palomuurin sammutuskin on testattu, ei vaikutusta:(
Palomuurina on Sygate Personal Firewall Pro, oiskohan siinä jotain häikkää.
Minä Itse sanoi:Itellä on Telewellin boksi, en tiiä toimiiko muilla mut ainaki telewelleillä.
1) avaa selain ja laita osoitteeksi 192.168.0.254 (oletusyhdyskäytävä)
oletuksena on käyttäjätunnus: admin ja password: password
2)Sit sieltä jostaa valikoista kohta Virtual Server
3) Public port from laatikkoo joku portti, vaik 1200 ja public port to kohtaa se sama portin numero
4) host ip address kohtaa verkkokortin ip-osoite (saa esim. ohjauspaneeli-->verkkoyhteydet->lähiverkkoyhteys ja tuki välilehdeltä)
private port kohtaa ei tartte laittaa mitään
5) port type kohtaan udp
6)sitten add this setting
siellä pitäs sit olla tällane rivi (numerot ny tietenki vaa esimerkkei :P )
Public Port (From) Public Port (To) Port Type Host IP Address
1200 1200 UDP ---> 192.168.0.188
Ite laitoin myös muuten saman rivin uudestaan paitsi vaihdoin UDP:n TCP:ksi mut se ei vissiin oo pakollista, eli toimii ehkä ilmankin.
7) sit save config ja submit -> tallennus ja boksin reboot
Dc++ auki
oma ip selville http://whatsmyip.smokingmedia.com/ tai hubilla mainiin +myip
Sit settingseistä connection activeksi ja ip-osoite(eikä nyt se mikä alkaa 192.168...)
Sit niihin TCP ja UDP port kohtiin sen portin numero joka sieltä boksista avattiin.
Pitäs toimia
PekkaPouta sanoi:mikä dc versio sulla on, mulla ollu samoja ongelmia uusimman kanssa dc++ 0,674 kanssa välillä antaa virhe ilmoituksen ja sulkee ohjelman. kun käynnistää uudestaan ei aina suostu lähtee lataa vaikka muuten kaikki toimii, olen aina sammuttanut ohjelman ja käynnistänyt uudelleen muutaman kerran niin on lähtenyt toimimaan.
ai niin palomuuriin pitää antaa ohjelmalle palvelin oikeudet jotta se voi ladata ja lähettää ohjelmia, tuosta kyseistä palomuuria en tunne(toimintaa).
Minä Itse sanoi:Itellä on Telewellin boksi, en tiiä toimiiko muilla mut ainaki telewelleillä.
1) avaa selain ja laita osoitteeksi 192.168.0.254 (oletusyhdyskäytävä)
oletuksena on käyttäjätunnus: admin ja password: password
2)Sit sieltä jostaa valikoista kohta Virtual Server
3) Public port from laatikkoo joku portti, vaik 1200 ja public port to kohtaa se sama portin numero
Minulla ei lyödy tuolta sivulta ollenkaa muuta valintaa kuin -> NAT - Edit Virtual Server(Port Mapping)
ja siellä näkyy joka valinnassa 0
kysymys kuuluu mitä tehdä seuraavaksi :D ?
Terminator2 sanoi:Tuo NAT:n tai palomuurin portin aukaisu toimii ainoastaan, jos sinulla on siihen kykenevä ADSL boksi. Toisin sanoen suurin osa nettiliittymien mukana tulleista paska-bokseista, 5 % on sen verran laadukkaita, että modeemin asetuksia pystyy muuttamaan Telnetin tai selaimen kautta.
Itselläni on {[edit] Zyxel Prestige 600 ja siinä on niin paljon valikoita mitä säätää, että 70 % niistä en koskaan edes tarvitse.
Suurin osa aktiiviseksi pääsyn ongelmista johtuu palomuurista tai NAT:n takana olosta. Esimerkiksi Saunalahti jakaa vain NAT ip osoitteita, ellei toisin pyydä.
Jos modeemi ei kykene siihen on mahdollista käyttää proxeja esim täältä. Siihen kannattaa tutustua paremmin. http://proxyjudge.org/
Terminator2 sanoi:Kokeiles kirjoittaa käynnistä valikon "suorita/run" riville: telnet 192.168.1.1. Meneekö minnekään?
Entäpä jos kirjoitat esim Internet Explorerin osoite riville 192.168.1.1. Selaileppa modeemisi käyttöohjeita, tai etsi netistä sen manuaali. Yritä löytää kohta, miten päästä modeemin asetuksiin käsiksi. Kirjoittele sitten lisää tänne, jos onnistut pääsemään ensiksi moodemin "sisälle".