DC++ ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu
mitä tehdä jos tulee viesti : rollback incostistency, existing file does not match one being downloaded?

Olen jotenkin joskus saanut latautumisen tuosta vielä jatkumaan mutten nyt muista miten. Sourceforgen foorumi ei toimi, olisin muuten kattonu sieltä apua, eikä hubeilla kukaan tiedä mitään?

Help me, o mighty Pakkotoisto! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oikeastaan, ladatessa tulee jonkinlainen virhe ja DC lopettaa latauksen.
Lataan siis oikeaa tiedostoa mutta paketti on muuttunut eikä vastaa lähdettä.

MUTTA:

Löysin ohjelman millä tuon voi korjata. Cutoff.exe napsii Ktavuja pois tiedostosta, sillä kun tarpeeksi napsii esim. imagesta pois niin jossain vaiheessa tulee kohta mistä DC suostuu jo jatkamaan latausta.

Löytyy täältä:

Cutoff.exe

Heh, kyllä sitä näköjään joku hubillakin on joutunu samaan ongelmaan.
:lol2:

Sinulle on nyt päässyt käymään sillä tavalla, että: Olet aloittanut lataamaan jotakin tiedostoa kooltaan vaikkapa 459mb. Tämän jälkeen olet joko katkaissut/vaihtanut käyttäjää ja aloittanut saman-nimisen joskin kooltaan erikokoisen tiedoston latauksen vaikkapa 459.02mb. Tämä yleensä aiheuttaa tiedoston korruptoitumisen.
Suosittelen käyttämään aina "search for alternates" ominaisuutta. On yllättävän hermoja repivää, jos tiedosto jota olet odottanut, kuin kuuta nousevaa menee päreiksi. Onhan sinulla varmasti dcc++:an uusin versio? http://www.finx.org/download/FinX-DCPlusPlus-installer.exe

Tässä hyvä ja kaiken kattava linkkikirjasto:
http://www.divxnurkka.net/linkit.php

nano: käytän aina mainitsemaasi toimintoa. Ja kyllä, minulla on uusin dc.
Näin on käynyt ehkä kolmesti viimeisen 2½ vuoden aikana kun olen DCtä käyttänyt.

dc++ saattaa tehdä jonkun bugin, jolloin se paskoo filun tai sitten toisella käyttäjällä on mtää, mutta varmin tapa jatkaa noita keskeneräsii latauksii on ladata 0.401 tai uudempi versio dc++:sta. laittaa lataus jonoon TTH jolloin se ettii alkujuurista sen oikean ja vastaavan filun... jos se ei toimi niin on filu vahingoittunu toi search TTH ei löydy vanhoista dc++ versioista.

Onko nou uudet DC:t paljonkin parempia kuin vuoden vanhemmat?
Kun itsellä on mahtavallisen hyvä stealth fake share mod ja ei viitsisi pois vaihtaa...
Tosin nyt olisi kyllä jaettavaakin.

Zonealarm aiheuttaa tuota ongelmaa ainakin monilla dc++:an kanssa, itsellänikin oli paljon ongelmia ennenkuin vaihdoin zonealarmin toiseen ohjelmaan.

Ja torrentit ne vasta suolesta on... :)

jamaan sanoi:
Ja torrentit ne vasta suolesta on... :)
Olin itsekin tätä mieltä, kunnes ne osoittautuivat erittäin nopeiksi, varmoiksi, helpoiksi ja käytännöllisiksi. Minkä takia sinun mielestäsi torrentit ovat suolesta? Minun mielestäni dc++ on suolesta sen takia, koska lataava käyttäjä on monesti yhdestä ainoasta käyttäjästä riippuvainen. Lataat leffaa ja kuten usein käy, satutkin lataamaan joltain satunnaiselta hubituristilta sitä tiedostoa. Kun hubituristi lopettaa sen 10 minuutin waretusvierailunsa ja lähtee hubilta pois, voikin sitten sormi perseessä ihmetellä, että mistäs minä nyt lataisin tuota leffaa, jota olin metsästänyt tuloksetta 2 kk. Lisäksi joillakin runkkareilla on tapana katkaista suunnilleen paniikinomaisesti lataus, jos joku erehtyy lataamaan jotain tavaraa tämän 56-kiloiseksi modeemiksi "naamioidulta" T1-yhteydeltä. Reverse connect -systeemi taisi olla monilla hubeilla kielletty?

Nyt odotan perusteluita, miksi torrentit ovat suolesta ja dc++ helvetin hyvä. :)

DC++ on helvetin hyvä, jos käytetään jotakin tietylle ryhmälle rajattua hubia, jossa kaikilla on nopea yhteys ja paljon tavaraa jaossa. Niissä ei näitä "turisteja" juurikaan ole. Tyypillinen käyttötarkoitus esim. yliopistojen sisäverkoissa, joissa BitTorrentin käytön estää siirtorajoitukset. Muussa tapauksessa DC++ on aikalailla perseestä.

Tomi sanoi:
Olin itsekin tätä mieltä, kunnes ne osoittautuivat erittäin nopeiksi, varmoiksi, helpoiksi ja käytännöllisiksi. Minkä takia sinun mielestäsi torrentit ovat suolesta? Minun mielestäni dc++ on suolesta sen takia, koska lataava käyttäjä on monesti yhdestä ainoasta käyttäjästä riippuvainen. Lataat leffaa ja kuten usein käy, satutkin lataamaan joltain satunnaiselta hubituristilta sitä tiedostoa. Kun hubituristi lopettaa sen 10 minuutin waretusvierailunsa ja lähtee hubilta pois, voikin sitten sormi perseessä ihmetellä, että mistäs minä nyt lataisin tuota leffaa, jota olin metsästänyt tuloksetta 2 kk. Lisäksi joillakin runkkareilla on tapana katkaista suunnilleen paniikinomaisesti lataus, jos joku erehtyy lataamaan jotain tavaraa tämän 56-kiloiseksi modeemiksi "naamioidulta" T1-yhteydeltä. Reverse connect -systeemi taisi olla monilla hubeilla kielletty?

Nyt odotan perusteluita, miksi torrentit ovat suolesta ja dc++ helvetin hyvä. :)

Itse kokemusta enimmäkseen vain dvd-r imageista, jotka ovat 47mb paketteihin jaettuna, eli voit yhtä elokuvaa ottaa monilta käyttäjiltä kylläkin koska ovat noin 100:ssa osassa, mutta huono puoli tietenkin on että sitä yhtä 47mb fileä et pysty ottaa monilta, se olisi hyvä lisä kylläkin..

Dc++:ssa on tietenkin paljon noita jotka lähtee vetämään kesken latausta, itse otan noi imaget hubeista jotka vaatii rekisteröinnin joka vähentää paljon noita feikkaajia.
Torrentissa on omalla kohdalla se vika että mulla on Welho Pro. :D Eli huono uppi-kaista jonka takia en saa nopeasti tavaraa sieltä, no se on/ja ei ole torrentien vika. Toiseksi haluan vain pohjoismaiden imageja (jotta saisin suomi-tekstit), joita varten siellä on oma hubi, en ainakaan ole löytänyt mitään sivua jonne tulisi nopeasti kaikki "nordic" julkaisut, ja torrenteista ei tahdo saada pelkästään ensin sitä .nfo fileä jotta saisi vähän enemmän tietoa mitä paketti sisältää, mutta en ole mikään asiantuntija joten voi olla että jostain saa.

Kuhan piti puolustella Dc++ kun alettiin haukkuun. :lol2:

TOMI:
mikä torrentsofta sulla on? olisko linkkiä mistä vois hakea?

DC + Revconnect ni johan pelittää. Bannit on tullut yhdelle hubille revconnectin takia. Torrentit on ok, mutta meni hermot Finreactorin jatkuviin ration nollauksiin ja Suprnovan 5 kt/sec imutusnopeuksiin.

Tomi sanoi:
DC++ on melkoisen suolesta. Torrentit rokkaa :rock:

Torrenteissa on tosiaan se hyvää, että nopeilla yhteyksillä tulee paketit törkeää vauhtia. Torrenttien tarjonta on vain se miinuspuoli, se on rajallinen.

DCtä käytän sen takia, ettei nykyisellä yhteydelläni saa torrentteja imutettua sillä minulla on ilmeisesti sellainen IP-osoite. Tai sitten palveluntarjoaja on jotenkin sen estänyt. En tiedä mutta koskaan torrentit ei ole toiminut niinkuin vanhalla ADSL;llä.
DCltä tosin sitten löytyy kaikki ja mahdollinen

nim. Revenge of the Ninja -kahdessa päivässä
;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom