DC:n siirtäminen formatoinnin tieltä

Tää kone käy olemaan nin vituillaan nytten, niin ajattelisin pikkuhiljaa asentaa koneen systeemit uudestaan. Kysymys kuuluuki, että kuinka voisin säilyttää dc:ni ja sen latausjonot jne? Ku olisi monet esim. dvd:t jääneet pari vobbia vajaiksi, ei huvittaisi aloittaa niiden lataamista alusta saakka jne.
Toinen kovo löytyy, jonne olen laittanut säilyttämisen arvoiset kamat. Ajattelin sen sitten nyppästä pois ennen formatointia...

Toinen kysymys: Yksi ongelmista, jotka ovat sekoittaneet tämän koneen on se, että käyttiksenäni on windoowssi xp ja perheessä 2 pikkuveljeä. Noh jokainen tietysti haluaa olla masteri ja siitä näyttää ongelmat johtuvan. Esim. jos asennan virusturvan, se toimii vain minun käyttäjässäni, eivätkä muut voi sitä avata jne!
Ei enää tämmöistä! Nytkin toimii vain netti yhdessä käyttäjässä... Ku ei Mozilla lähtenyt muissa pyörimään, koska oli asennettuna jonkun käyttäjästä, eivätkä muut täten saaneet sitä käyttää. Yritin myös jakaa sitä tiedostoa muille käyttäjille, muttei pelannut. Sama ongelma taas.
Ajattelin ratkaista nyt sitten ongelman niin, että laitan itseni vain masteriksi. Ja kaikkin ohjelmien asennus käy minun kauttani. Perkele. Pointtia?

Kiitoksia vastauksista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä miten tämä toimii kun formatoit tuon koneen. Mutta kun dc++ poistaa se kysyy haluatko tallettaa asetukset eli jos siirteis nuo asetukset ja keskeneräiset tiedostot turvaan niin tuo voisi onnistua. Mutta en nyt mene varmaksi sanomaan.

siis sen koko kansion sekä "väliaikaiset (incomplete) filut talteen kanssa? Ja pitäisi wörkkiö kuin ennnenkin?

Väliaikaset filut ja koko DC:n hakemistosta xml-tiedostot talteen, HashData myös, jos hakemistot löytyvät jälkeenpäin samoista paikoista, ni et joudu odottelemaan. Sitten formatoinnin jälkeen asennat DC:n uudestaan ja laitat nuo talteen otetut takaisin paikalleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom