DC++ asetukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makez
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Nyt kaipaisi viisaammilta apua.
Tuolla aiemmin tulikin jo käsiteltyä tuo public hubin latautumisongelma, mutta mitäs noihin DC++:san asetuksiin (settings) kannattaa lätkiä että toimii. Meikäläinen katseli noita tuossa eilen illalla tuossa urheilun seuraamisen ohessa, mutta en oikein saanut selkoa :wall: . Eli osaisko joku fiksu neuvoa tyhmää...?
Ja onko muuten jotain hyvää paikkaa josta kannattasi etsiä noita treenivideoita, kun aika pitkälti noiden takia asensin ton DC:n?

Kiitos neuvoista jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ainakin kannattaa yrittää ensin laittaa activeksi itsensä ja oma IP sille kuuluvaan ruutuun. Sen voi tarkistaa esim osoitteesta http://checkip.dyndns.org/ . Itse joudun joka kerta tarkistamaan sen uudestaan kun uuden yhteyden myötä vaihtuu myös IP kun ADSL-yhteys on käytössä. Jos active-moodi ei toimi niin sitten vaan passiveksi mutta tällöin kyllä tarjolla olevien fiilujen määrä tippuu radikaalisti.

Treenivideoiden etsimiseen, ei muutakuin mahdollisimman isolle hubille vaan sisään ja hakua pystyyn..

Lisää juttua täällä : http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=8144

Multa löytyy treenivideoita suht paljon ja lisää tule jatkuvasti ;)

Eli jos seuraavat nickit tulee vastaan: Halinalle tai Welhous, niin lataa list...

DC++:lla saattaa mennä aikaa ennenkun löytää tiensä hubille mistä body leffoja saa, ja sit vielä joutuu odottamaan mahdollisesti loputtomiin, että saa body leffojen haltijalta slotin itselleen....suosittelen ehdottomasti eMulea koska siellä se tarjonta on aivan toista luokkaa eikä tarvi omaa jakoa lainkaan. http://www.emule-project.net/ tuolta saat eMulen mikäli sulla ei sitä jo ole? Esim. eMulelta löytyi uusin Ronnie heti kun tuli myyntiin, DC++:lla sitä ei löytynyt. DC++:lla on vielä se vittumainen pointti, että siellä kaikenmaailman kusipäät katkoo imuja kokoaika etkä näin ollen saa välttämättä koskaan imua valmiiksi...näin kävi itselläni mm. Jay Cutlerin ekan leffan kansa jonka sittemmin sain eMulelta. Eli ei muuta kun eMule koneelle ja yhdistät itsesi isoimmalle servulle ja ei muuta kun hakuun ja imuun:thumbs: eMule on vaan hidas verrattuna DC++:aan, mutta varmempi :worship:

Tylerd sanoi:
DC++:lla saattaa mennä aikaa ennenkun löytää tiensä hubille mistä body leffoja saa, ja sit vielä joutuu odottamaan mahdollisesti loputtomiin, että saa body leffojen haltijalta slotin itselleen....suosittelen ehdottomasti eMulea koska siellä se tarjonta on aivan toista luokkaa eikä tarvi omaa jakoa lainkaan. http://www.emule-project.net/ tuolta saat eMulen mikäli sulla ei sitä jo ole? Esim. eMulelta löytyi uusin Ronnie heti kun tuli myyntiin, DC++:lla sitä ei löytynyt. DC++:lla on vielä se vittumainen pointti, että siellä kaikenmaailman kusipäät katkoo imuja kokoaika etkä näin ollen saa välttämättä koskaan imua valmiiksi...näin kävi itselläni mm. Jay Cutlerin ekan leffan kansa jonka sittemmin sain eMulelta. Eli ei muuta kun eMule koneelle ja yhdistät itsesi isoimmalle servulle ja ei muuta kun hakuun ja imuun:thumbs: eMule on vaan hidas verrattuna DC++:aan, mutta varmempi :worship:

mites nyt, kun sharereactor on jo pitempään ollu pois käytöstä, niin mistä kannattaa nykyään hommat hoitaa?

Multakin löytyy noita treenileffoja:)
nikki on Sukulaku

Mä en saan tolla eMulella tuleen mitään, jokusen treenileffan löysin mutta eipä lähtenyt lataus käyntiin.., odotteli vaan jotain, mutta ei edes murusia herunut mulle :) .
Miten noille isoille servuille saa yhteyden ja miten millä sä hait nuo treenileffat kun en tuntunut edes löytävän mitään leffoja?

eMulella kannattaa pitää jonkin verran kamaa jaossa. Sillai saa ittelleen korkean id:n, jolla sitten ohittelee jonossa pienemmän id:n tyyppejä. Joskus ne imutukset lähtee heti tulemaan joskus ei.

Sale sanoi:
Et vain osaa :hyper:
Etippä piruuttas DC:ltä ihan mikä bodyleffa ikinä tulee mieleenkin, mulla nimittäin on kaikki lukuunottamatta Ronnien ekaa pätkää :D Epäilen, että tuskin löydät ja olen koko aika kolmella hubilla...anna palaa! Tai sit mä en todellakaan vaan osaa :nolo:

Kyllä miä löysin DC:llä Rühlin, Yatesin, Cutlerin, Priestin, Svartsinekkerin ja Colemannin leffat. Molemmat Ronniet. Kyllähän noita löytää, kun vähän aikaa venailee.

Pakkislaiset tarttis kyllä oman hubin:)

Sukulaku sanoi:
Kyllä miä löysin DC:llä Rühlin, Yatesin, Cutlerin, Priestin, Svartsinekkerin ja Colemannin leffat. Molemmat Ronniet. Kyllähän noita löytää, kun vähän aikaa venailee.

Pakkislaiset tarttis kyllä oman hubin:)
Niin kyllähän noi nyt löytyy kun on jo iät ajat ollut "markkinoilla", eipä vaan löytynyt Ronnien uutta ennen kun se eMulelta sinne levisi, eikä löydy Tituksen leffaa, ei Battle for the Olympia2002:sta, ei Dennis Jamesia, ei Nasseria ja lista jatkuu ja jatkuu.....eMule päräyttää noi kaikki heti framille ja paljon paljon lisää :D Btw....ekaa Ronniee ei löydy edes eMulelta, jos jollakulla se löytyy ja kiinnostaa tehdä "vaihtareita" mulla on reilu 30leffaa koneella :hyper:

Tylerd sanoi:
ei Battle for the Olympia2002:sta, , ei Nasseria ja lista jatkuu ja jatkuu.....eMule päräyttää noi kaikki heti framille ja paljon paljon lisää :D Btw....ekaa Ronniee ei löydy edes eMulelta, jos jollakulla se löytyy ja kiinnostaa tehdä "vaihtareita" mulla on reilu 30leffaa koneella :hyper:
Kaikki nää löytyy dc++, myös Ronnien eka.

neutraali sanoi:
Kaikki nää löytyy dc++
No eipä Sukulaku löytänyt, löydän mäkin noi kaikki DC:ltä kun tiedän mistä haen, mutta suurin osa niistä on tullu sinne eMulelta. eMule vaan on helvetin paljon nopeempi hakea ja helpompi, ei tarvi pyöriä satoja hubeja läpi ja odottaa kun joku vittupää katkoo imut kun 98%:ia on tullut :hyper: Jos tiedät missä se Ronnien eka siellä on niin et pystyis kertoon?

Ei mulla oo kyllä ikinä ollu mitään ongelmia imujen kans dc:ssä. Sovitaan joku hubi niin tuu sinne ja imaset multa ton Ronnien.

neutraali sanoi:
Ei mulla oo kyllä ikinä ollu mitään ongelmia imujen kans dc:ssä.
No sulle on käynyt huvä tuuri, ei mullakaan pahemmin...vittu 8:an kymmenestä kerrasta....siitä vaan toitotetaan noilla hubeilla kokoaika, että jengi katkoo imuja alvariinsa. kerros nyt mistä se eka Ronnie löytyy, ei olla kaverin kanssa löydetty mistään ja silläkin on 450Gigaa jaossa eli pääsee miltei kaikille hubeille, ei tietty privahubeihin.... ai sori puusilmäni, mä heitän privan jonkun hubin sulle :hyper: nähdään siellä :hyper:

Tylerd sanoi:
odottaa kun joku vittupää katkoo imut kun 98%:ia on tullut :hyper: Jos tiedät missä se Ronnien eka siellä on niin et pystyis kertoon?

NO eikös emulessakin voi katkasta ihan samalla tavalla imutuksen ?

Tylerd sanoi:
No sulle on käynyt huvä tuuri, ei mullakaan pahemmin.... kerros nyt mistä se eka Ronnie löytyy, ei olla kaverin kanssa löydetty mistään ja silläkin on 450Gigaa jaossa eli pääsee miltei kaikille hubeille, ei tietty privahubeihin....
No ainakin tuolta pitäs nyt löytyy oon siellä rentoremmi.no-ip.com
Pyydät vaan slotin sitten

Tylerd sanoi:
No eipä Sukulaku löytänyt

Enhän mä ole edes etsinyt noita:D
En oikeestaan tienny edes tommosten leffojen olemassaolosta.

Sukulaku sanoi:
Enhän mä ole edes etsinyt noita:D
En oikeestaan tienny edes tommosten leffojen olemassaolosta.
Jaa :D Mut totuus on kuitenkin se, ettei noita juuri DC:llä ole, se on fakta ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom