DC++ aktiivimoodiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimsson
  • Aloitettu Aloitettu
masayards sanoi:
Onko kukaan saanut D-linkin 604 reitittimen kans dc toimaan aktiivisena?
Oon monilla ohjeilla kokeillu, mut en saa millää toimaa.

Mulla on D-linkin Dl-624+ ja toimii. Luultavasti aika samanlainen ku sun boksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
masayards sanoi:
Onko kukaan saanut D-linkin 604 reitittimen kans dc toimaan aktiivisena?
Oon monilla ohjeilla kokeillu, mut en saa millää toimaa.
Minulla on kyseinen reititin ja ainakin itselläni toi dc++ toimii ihan mainiosti..En muuta tehnyt kuin pistin reitittimen ip:ksi ton ulosmenevän ip:n ja annoin sitten sen sisäisen ip:n ossan kaikille kiinni oleville koneille..Tuolla toimii mulla ainakin..
Niin Minulla on nettinä 10mb kaapeli joten noi uppis kaistat on vähän aina niin ja näin.. 20pv olen Azureusta käyttänyt ja download on n.120gb ja upload n.500gb..Kovot vaan täyttyvät liian nopeasti..Vähän pelottaa kun loppuuu peliaika wow:ssa jos vaikka intoutuu liikaa latailemaan.. :evil:

Hmmm.. itelläki on ZyXelin Prestige 661-H vissiin ja sieltä reitittimen asetusksista tosiaan olen kyllä forwardennu DC:n portiksi 1412 mutta ei vaan tunnu auttavan.

Fl4m3 sanoi:
Hmmm.. itelläki on ZyXelin Prestige 661-H vissiin ja sieltä reitittimen asetusksista tosiaan olen kyllä forwardennu DC:n portiksi 1412 mutta ei vaan tunnu auttavan.

Asetukset laitettu NATille ja palomuurille(WAN to LAN) erikseen? ja varmasti natilta oikeaan ip:hen..

Natilta ulkoiseen IP:hen jonka tarkastin. Ja Norton ei sitten ole syypää DC:n toimimattomuuteen, sammutin sen eikä silti toiminut. veikkaampa vaan että toi nat systeemi jotenkin pissii, kun en siitä liiemmin ymmärrä niin voi olla että joku asetus on päin itää tai vastaavaa.

Fl4m3 sanoi:
Natilta ulkoiseen IP:hen jonka tarkastin. Ja Norton ei sitten ole syypää DC:n toimimattomuuteen, sammutin sen eikä silti toiminut. veikkaampa vaan että toi nat systeemi jotenkin pissii, kun en siitä liiemmin ymmärrä niin voi olla että joku asetus on päin itää tai vastaavaa.

Siis sinne NATtiin kuuluu laittaa netin takana oleva ip, ei ulospäin näkyvää... eli zyxelillä joku 192.168.1.33 tjsp

Ja sieltä zyxelistä valitse logs valikko, määritä sieltä että kirjaa vain estetyt yhteydet(ja vaikka sallitutkin) ja sitten uudestaan yrittämään, sen jälkeen logeista näkee onko zyxeli syypää tohon.

jjj84 sanoi:
Siis sinne NATtiin kuuluu laittaa netin takana oleva ip, ei ulospäin näkyvää... eli zyxelillä joku 192.168.1.33 tjsp

Ja sieltä zyxelistä valitse logs valikko, määritä sieltä että kirjaa vain estetyt yhteydet(ja vaikka sallitutkin) ja sitten uudestaan yrittämään, sen jälkeen logeista näkee onko zyxeli syypää tohon.

Kuulostaa hyvältä, will do. Eli kokeilemaan vaan tätäkin kikkaa.

Köh, kyllä se toi zyxel nimenomaan ilmoittelee tämmöistä:
1 01/20/2000 19:24:40 Firewall default policy: UDP (W to L) 217.132.60.237:1206 192.168.1.33:1412 ACCESS BLOCK
Eli se paskiainen on juuri ja nimenomaan blokannut tuon mun 1412seksi asettaman portin vaikka sen juuri olen natista forwardannu. Mikäköhän nyt eteen :david:

Itselläni hw mali teki viikko sitten saman.. valikosta vaan resettiä purkille ja asetukset uusiks, sillä alkoi toimimaan.

1. Nattiin pääsy sinne 192.168.1.33 (jos koneesi on tuolla ipllä)
2. Wan to lan, customicerviceen se oma porttis, sit määrität sen siitä listasta päästämään läpi, poistat ensiks ne ANY tcp/udp
3. Tällä tavalla se alkaa toimimaan jos zyxeli on se pysäyttänyt.

Tosta logista en mene vannomaan etteikö silti päästäisi sitä läpi vaikka mukamas on tukkinut sen.. taitaa vähän vaikuttaa mistä tuleekin että milloin kirjaa sen tonne logiin.

Perkele kun osaan kans olla käsi

jjj84 sanoi:
Itselläni hw mali teki viikko sitten saman.. valikosta vaan resettiä purkille ja asetukset uusiks, sillä alkoi toimimaan.

1. Nattiin pääsy sinne 192.168.1.33 (jos koneesi on tuolla ipllä)
2. Wan to lan, customicerviceen se oma porttis, sit määrität sen siitä listasta päästämään läpi, poistat ensiks ne ANY tcp/udp
3. Tällä tavalla se alkaa toimimaan jos zyxeli on se pysäyttänyt.

Tosta logista en mene vannomaan etteikö silti päästäisi sitä läpi vaikka mukamas on tukkinut sen.. taitaa vähän vaikuttaa mistä tuleekin että milloin kirjaa sen tonne logiin.

http://192.168.1.1/
tollasella osotteella menen sinne Web Configuraattoriin, mutta ei siellä näy mitään Wan to lan, customer service hommeleita missään. ja juu tuolla ip:llä mä sitä käskyttelen.

meet sinne purkkiin joko 192.68.1.1/2. Uudelleenohjaus on nat valikossa, sua only ja sit toi wan to lan on Firewall kohdassa, rule summary valikossa.

mmm.. olipas tylsää, väänsin erittäin pikaiset(ja epäselvät) ohjeet miten toi tehdään

kurkkaas TÄMÄ

Ja ei tarvii noista mun numeroista välittää vaan siis heität ne itse haluamasi tilalle... muuten, oletkos varma ettei tota sun 1412 porttia käytetä muuhun? Varminta olisi käyttää tuollaisia portteja kuten minulla, esim juuri tuo 20005

edittiä taas: eli toi olikin joku dc:n oma portti, mutta eipä siitä mitään haittaa ole jos vaihtaa.

Älkää nyt helvetissä palomuuria kokonaan sammuttako! :david:
Olikohan se keskimäärin 30 sekuntia, kun suojaamaton, nettiin yhteydessä oleva kone saastui kaikenmaailman blastereilla.

Kerran unohdin itsekin Windowsia asentaessa asentaa palomuurin ennen modeemin ajureita. Yhteys kerkesi olla auki parikymmentä sekuntia ennenkuin tajusin katkaista sen. Tuloksena oli koneen täydeltä W32.Blast viruksen muunnelmia -> ei muuta kuin koko operaatio alusta. :D

Eihän täällä palomuuria sen enempää sammutellakkaan, ja tunkeutumisen estot oli päällä kun sitä kokeiltiin. :)

jjj84:lle kunnioitus ja ylistys jos nuo ohjeet toimivat. On se hauska että maailmassa on vielä oikeitakn verkkoguruja. :worship:

Kiitos ja kumarrus vielä sulle jjj84, vaikka ohjeet olikin ehkä hiukan haastavat niin onnistuin hommassa ja nyt toimii dc aktiivitilassa, You are the man!

:offtopic:
Mistä johtuu kun yrittää käynnistää DC++, niin näytölle puskee virheilmoitus tyyliin "Fatal bug/error" ja ohjelma lopetetaan. Oon kokeillut eri versioita, mutta mikään ei näytä toimivan.

Suositut

Back
Ylös Bottom