David Haye VS Vladimir Klitshko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Robbe sparrannut Hayeta matsiin, toivotaan et on saanut britin hyvään iskuun. Kuume nousee, Hayen sanoin: "Jos et ole koskaan katsonut nyrkkeilyottelua, tämä on se ottelu, mikä pitää nähdä."

ite kyllä epäilen että mitään mahtavaa ottelua ei nyt nähdä, mutta molemmat lyö kovaa ja kummallakaan ei leuka aivan terästä ole joten hyvät mahdollisuudet siihen on kyllä että joku tyrmätään.
toivottavasti Haye yllättää ja voittaa, Klitschko on jo nähty.

Mistä helkkarista tän matsin pystyy kattomaan ? Katoin ohjelmatiedoista, mutta mtv3 max tai eurosport2 ei kumpikaan näytä tuota iltamaa.
Jaa että rtl näkyisi ottelun ajan hmmmm pitääköhän paikkansa ?

Mistä helkkarista tän matsin pystyy kattomaan ? Katoin ohjelmatiedoista, mutta mtv3 max tai eurosport2 ei kumpikaan näytä tuota iltamaa.
Jaa että rtl näkyisi ottelun ajan hmmmm pitääköhän paikkansa ?

Unibetillä ilmanen livestream!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite kyllä epäilen että mitään mahtavaa ottelua ei nyt nähdä, mutta molemmat lyö kovaa ja kummallakaan ei leuka aivan terästä ole joten hyvät mahdollisuudet siihen on kyllä että joku tyrmätään.
toivottavasti Haye yllättää ja voittaa, Klitschko on jo nähty.

haye juoksee ympäri kehää selkä köysissä ja hakee wladin jabien välistä sitä lucky punchia joka tiputtaisi klitschkon. Veikkaan, että jossain loppueristä klitschko osuu ja haye ei enää nouse.

http://atdhe.tv/ Täältä löytyy paljon live streameja. Itse olen katsonut tuolta pari Robben matsia ja hyvin pelitti. :) Lauantaina tuonne vaan niin näkee Klitschko-Hayen. (osa linkeistä ei toimi tai pätkii, mutta usein siellä on joku hyvin toimiva)

http://atdhe.tv/ Täältä löytyy paljon live streameja. Itse olen katsonut tuolta pari Robben matsia ja hyvin pelitti. :) Lauantaina tuonne vaan niin näkee Klitschko-Hayen. (osa linkeistä ei toimi tai pätkii, mutta usein siellä on joku hyvin toimiva)

Kiitos vinkistä. Pitää kyllä käydä sivulla ottelu-iltana, jos sieltä saisi jotain muuta kuin Pekka Mäkeä.:dance:

Unibet:lle piti näemmä rekisteröityä ja laitoin vielä hyrnykkää pelitilille, että saa sen live-tv:n matsista näkymään. Testasin ja katsoin jotakin rantalentistä.. ja kuva oli kyllä aika pieni. Sitä ei sitten saa koko näytöllekö?

Heh heh, tässä herrojen painot Waldo 242 lbs ja Haye 212 lbs. Yhä enemmän vaikuttaa siltä, että Haye aikoo juosta pakoon kehässä niin kuin Valuevia vastaan, vaikka väittää ottelevansa kuin Tyson :) Silti, onneksi panokset ja tunnelmat ovat niin kovat, että jokainen isku ja väistö on katsottava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom