David Hasselhoff - ystävämme : ))

Ikä
59
Hasselhoff määrättiin vieroitushoitoon
29.10.2004 14:14

Näyttelijä David Hasselhoff, 52, tunnusti torstaina pidetyssä oikeudenkäynnissä syyllistyneensä rattijuoppouteen viime kesäkuussa Los Angelesissa. Hänet tuomittiin vieroitusohjelmaan muiden rangaistusten ohella.

Hasselhoff itse ei saapunut paikalle oikeudenkäyntiin, vaan hänen asianajajansa puhui hänen puolestaan. Hasselhoff tuomittiin puolen vuoden alkoholivieroitusohjelmaan, 200 tunnin yhdyskuntapalvelukseen ja kolmen vuoden ehdolliseen vankeuteen.

Ritari Ässänä ja Baywatchin hengenpelastajana tunnetuksi tulleella Hasselhoffilla on ollut jo vuosia vaikeuksia alkoholinkäyttönsä kanssa. Vuonna 2002 hän oli mukana alkoholistien kuntoutusohjelmassa myönnettyään joutuneensa pohjalle riippuvuutensa vuoksi.

Mä olen sitä mieltä, että äijä on todellakin :david: tai oikeastaan :david: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KITTiä ajava rattijuoppo on todellinen uhka kanssatielläliikkujille.

83ta1_100p.jpg

Hei nyt mä alan oleen huolestunut sehän on sentään ritariässä .
Toivotaan että David pääsee ongelmastaan irti :worship: :kippis1:

Olen putoillut nyt vajaan viikon verran kun meillä on koulussa mainostettu Automaatio- ja systeemitekniikan fuksien järjestämiä Deivid-bileitä mm. julistein, joissa on keskellä iso Davidin naama ja tekstinä osuvasti "Mitä *ttua!? Ota selvää!"

TKK:n päärakennuksen aulaan on myös ilmestynyt törkeän hauska Davidin kuva (iso sellainen), jossa sankarimme loikoilee ilmeisesti alasti päällään vain kaksi jotain ihmeen ryppykoiraa. Tänään lipunmyyntipisteen edessä pyöritettiin DVD:ltä vanhoja Ritari Ässä -jaksoja :D

Tuossa bileiden kotisivut: http://www.liukuhihna2004.tk

Hulkki sanoi:
Olen putoillut nyt vajaan viikon verran kun meillä on koulussa mainostettu Automaatio- ja systeemitekniikan fuksien järjestämiä Deivid-bileitä mm. julistein, joissa on keskellä iso Davidin naama ja tekstinä osuvasti "Mitä *ttua!? Ota selvää!"

TKK:n päärakennuksen aulaan on myös ilmestynyt törkeän hauska Davidin kuva (iso sellainen), jossa sankarimme loikoilee ilmeisesti alasti päällään vain kaksi jotain ihmeen ryppykoiraa. Tänään lipunmyyntipisteen edessä pyöritettiin DVD:ltä vanhoja Ritari Ässä -jaksoja :D

Tuossa bileiden kotisivut: http://www.liukuhihna2004.tk

Joo mä kattelin myös, että mitä helvettiä kun kävelin sisään päärakennuksen aulaan ja näin ensimmäistä kertaa tuon julisteen. :D Pysähdyttiin myös kaverin kanssa katsomaan niitä vanhoja jaksoja. Oi niitä aikoja. Saas nähdä millaiset bileet ne saa järkättyä. :)

KITTiä ajava rattijuoppo on todellinen uhka kanssatielläliikkujille.

No jaa. Tämän ongelman takia se :david: sitten antoi usein sen Kitt -auton ajella itsekseen:
"You drive, buddy. I'm plastered".

Jos :david: lukikin Pakkotoistoa ja huomasi kuinka hanen naamaansa kaytetaan taalla alentavasti ? Kaatoiko tama itsetunnon ja sai :david: tarttumaan pulloon?

Toinen vahva epaily on, etta han olisi kuullut Irwinin biisin Alko pistaa pulloon ja mina pistan kalloon ja saanut tasta inspiraation.

voisiko tuon kertakaikkisen mainion :david: hymiön lisäksi ja :arvi: kaveriksi tehdä vielä mattinykäs-hymiön? :D :kippis1: :thumbs:

Multa kaikki sympatiat Deividille on se kuitenkin asia jätkä, ollu telkkarissa ja tehny levyjäkin! :david:

hpena sanoi:
voisiko tuon kertakaikkisen mainion :david: hymiön lisäksi ja :arvi: kaveriksi tehdä vielä mattinykäs-hymiön? :D :kippis1: :thumbs:

MN-hymiö olisi aika kova sana......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom