Sepsis
Banned
- Ikä
- 41
Hohhoijaa, aina näitä heavy miesten julistuksia... Miksei voi kuunnella sekä hiphopia/rapia & heavyä, niin minäkin teen eikä tarvitse aina itkeä
Koska Rap, HipHop ja R&B ovat maailman suurimpia vitsauksia, samoin kuin niihin liittyvät elämäntavat (Rikollisuuden ja jengikulttuurin ihainnointi, itsekeskeisyys, yletön päteminen ja uho... jne.) Niin ja onhan se musakin melkoista kuraa.'
Oikeita ihmisiä oikeilla soittimilla. Ja mielellään tehdään vielä itse ne biisit. Sitä arvostan.
Eniten vitittää nämä vanhojen biisien raiskaukset kun ei edes osata tehdä itse enää mitään. "Jee, tässähän on menevä ralli, ripataan tämä ja riimittele sä tähän päälle jotain armotonta uhoamista. Sitten teet jonkun kivan rikoksen ja pääset otsikoihin, ni ihmiset luulee että sä oot semmonen bad ass motha fucha, se myy. Niin ja tietysti promoamiseen laitetaan pirusti fyrkkaa, jotta kaikki radiot soittaa tätä 24/7."
julistuksia tai ei,mutta ainakin minun on hyvin vaikea ottaa vakavasti esim. kaveria jolla roikkuu seinäkello kaulassa :D
Jep. Ja vaatteet on kokoa XXXXL, ja lippa tuhanteen suuntaan ollaan niin löysän näköisiä kuin mahdollista.