Ihan hyvää hyvyyttään ovat meitäkin ressukoita auttaneet. Voi veljet, missähän mekin metsäläiset olisimme ilman tuota jaloa valittua kansaa...
Kerroppa isoin asia jonka olet tehnyt hyvää hyvyyttäsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvää hyvyyttään ovat meitäkin ressukoita auttaneet. Voi veljet, missähän mekin metsäläiset olisimme ilman tuota jaloa valittua kansaa...
Vaikka sitten niin. Mieluiten mä juutalaisen otan lääkäriksi tai lakimieheksi kuin ketään muuta. Tiedemiehistä nyt puhumattakaan. Tässä on lista juutalaisista Nobel-voittajista:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Nobel_Prize_winners
Että aika paljon nämä vihatut juutalaiset on meidän hyväksi tehneet. Minkäs ne erinomaisuudelleen voi? :arvi:
En tiedä asiasta enkä juutalaisista mitään, mutta jotenkin on muodostunut käsitys ettei juutalaisia saa arvostella. Maksetaanko sillä jotain iso-isien SS-velkaa vai mistä on kyse?
kuka on puhunut jonkun tappamisesta yhtään mitään. Sinun mielestäsi ei saa puhua/kyseenalaistaa nykysysteemiä? Taidat olla sitäpaitsi itse urpo shalomTämä juutalaiskitinä se vasta säälittävää onkin. Itketään jostain salaliitoista ja maailmanhallituksista.
Jos tässä nyt mietitään millaisessa orjuudessa sitä itse kukin Suomessakin joutuu riutumaan, niin totta vieköön on syytä alkaa nostattamaan kansassa juutalaisvastaisia vainoharhoja! Mitä hevonpaskaa!!! Jos tämä nykyinen olotila edustaa juutalaisten hallitsemaa maailmaa, niin kelpaa minulle. En halua edes välttämättä kokeilla sitä valkoisten protestanttien/ateistien/odinistien/ties minkä hallintoa.
Kun ottaa huomioon ihmisten ahneuden, kannattanee antisemiittien toki jauhaa salaliitoista. Vaikka Suomessa tienataan keskimäärin se jotain 2500 € kuussa, voi aina sanoa, että "jos jutikat tapetaan, tienaat säkin yli kolme tonnia". Tsiisus mitä urpoja!
kuka on puhunut jonkun tappamisesta yhtään mitään. Sinun mielestäsi ei saa puhua/kyseenalaistaa nykysysteemiä? Taidat olla sitäpaitsi itse urpo shalom
Miksi muuten se kaava menee aina näin: "mitään juutalaisvainoja ei ole koskaan ollut eikä olisi voinutkaan olla, mutta ensi kerralla me kyllä viedään homma loppuun asti ja kaasutetaan viimeinenkin"?
Nää oikeistokristilliset fundikset onkin vallan kansakunnan kermaa, harmi kun kaikkien fuhrereiden isoäiti Pekka Siitoin meni ja kuoli...
Duke is a self-styled "white nationalist," and he is commonly referred to as a white supremacist.
He says he does not think of himself as a racist, however, stating that he is a "racial realist" and that he believes that "all people have a basic human right to preserve their own heritage.
Siis sitäkö ne uusnatsit haluavatkin, juutalaista p***ua?
Mitä pahaa siinä on että puolustetaan omaa uskontokuntaa joka on historian valossa kärsinyt aikalailla? Tai siinä että jos sukuihin on kerääntynyt rahaa, se pistetään poikimaan yritystoiminnalla?
Juutalaiset ovat elitistinen ihmisryhmä, jossa on paljon lahjakkaita ihmisiä eri aloilla. Juutalaiskitinä on varmaan siitäkin, että juutalaiset eivät tykkää juurikaan ottaa erilaista verta sukuunsa ja juutalaisten joukossa on varakkaita ja vaikutusvaltaisia ihmisiä.
niinpä mutta perustappa vaikka vain valkoisille suomalaisille kristityille oma treffi-palvelu niin eiköhän sua aleta ruoskimaan olantakaa. itse törmäsin netissä vain juutalaisille tarkoitettuun parinmuodostus palveluun. Helsingistäkin oli parikymmentä rotutietoista juutalaista listoilla joille ei kelvanut ateistit elleivät kyseessä olleet juutalaiset ateistit, joten kai kyseessä on sittenkin rotu.Minä en näe tuossa mitään pahaa vaan totean, että noinhan asioiden pitäsi olla myös muiden ihmisryhmien kohdalla.
Juutalaiset vaan puolustavat omaa geneettistä perimää
Duke returned to LSU, graduating in 1974. He became famous on campus for wearing a Nazi uniform while picketing and holding parties on the anniversary of the birth of Adolf Hitler. The year of his graduation, he formed the Knights of the Ku Klux Klan.