david duke cnn:llä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka sitten niin. Mieluiten mä juutalaisen otan lääkäriksi tai lakimieheksi kuin ketään muuta. Tiedemiehistä nyt puhumattakaan. Tässä on lista juutalaisista Nobel-voittajista:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Nobel_Prize_winners

Että aika paljon nämä vihatut juutalaiset on meidän hyväksi tehneet. Minkäs ne erinomaisuudelleen voi? :arvi:

Nobel Peace Prize

* Tobias Asser, Dutch jurist, 1911
* Alfred Fried, Austrian pacifist, journalist, co-founder of German peace movement, 1911
* René Cassin, French jurist, drafted Universal Declaration of Human Rights, 1968
* Henry Kissinger, German-born American Secretary of State (1973-77) 1973
* Menachem Begin, Belarusian-born Israeli Prime Minister (1977-83) 1978
* Elie Wiesel, Romanian-born French American writer, for his written accounts of the Holocaust, 1986
* Shimon Peres, Belarusian-born Israeli Prime Minister (1986-88 1995-96) 1994
* Itzhak Rabin, Israeli Prime Minister (1974-77 1992-95) 1994
* Sir Joseph Rotblat, Polish founder of Pugwash Conferences, 1995,
vähän tuntuu sille että nobelpalkinnot jakaa joku juutalainen lobbaus järjestö. ainakin Menachem Begin ei ole tehnyt muuta kuin ollut siionisti. samalla logiikalla hitler olisi ansainnut nobelin rauhanpalkinnon. no ehdotettiinhan sitä myös bushille ja blairille.
 
En tiedä asiasta enkä juutalaisista mitään, mutta jotenkin on muodostunut käsitys ettei juutalaisia saa arvostella. Maksetaanko sillä jotain iso-isien SS-velkaa vai mistä on kyse?

Palvotaan ja pidetään maailman valtiaina sekä valittuna kansana juutalaisia, jotka mediassaan kannattavat muiden kansojen sekoittumista ja tuhoutumista ja tuomitsevat kaikenlaisen rasismin mm. natsismin muodossa täydeksi pahaksi, ollen samalla itse maailman nationalistisin kansa. Kuinka kauan niiden annetaan lypsää rahaa väitetyllä kuudella miljoonalla? Maailmassa on tapahtunut paljon pahempiakin kansanmurhia ja vainoja, mutta ainoastaan juutalaiset keräävät valtavat sympatiat, muistotilaisuudet, juutalaisvihan vastaiset dokumentit, korvausrahat, lahjotukset jne. jne. Surullista, mutta näin se vain on. Enkä puhu mistään salaliitoista. Kuten Tomppa85 sanoi, juutalaiset ovat älykkäitä, ja tottakai ottavat kaiken tuollaisen irti, ahneita kun vielä sattuvat olemaan. Mutta jos juutalaiset ovat viisaita, tarkoittaako se, että meidän pitää ruveta tyhmiksi ja nuolla heidän perseitään? Ei?
 
Tämä juutalaiskitinä se vasta säälittävää onkin. Itketään jostain salaliitoista ja maailmanhallituksista.

Jos tässä nyt mietitään millaisessa orjuudessa sitä itse kukin Suomessakin joutuu riutumaan, niin totta vieköön on syytä alkaa nostattamaan kansassa juutalaisvastaisia vainoharhoja! Mitä hevonpaskaa!!! Jos tämä nykyinen olotila edustaa juutalaisten hallitsemaa maailmaa, niin kelpaa minulle. En halua edes välttämättä kokeilla sitä valkoisten protestanttien/ateistien/odinistien/ties minkä hallintoa.

Kun ottaa huomioon ihmisten ahneuden, kannattanee antisemiittien toki jauhaa salaliitoista. Vaikka Suomessa tienataan keskimäärin se jotain 2500 € kuussa, voi aina sanoa, että "jos jutikat tapetaan, tienaat säkin yli kolme tonnia". Tsiisus mitä urpoja!
 
Tämä juutalaiskitinä se vasta säälittävää onkin. Itketään jostain salaliitoista ja maailmanhallituksista.

Jos tässä nyt mietitään millaisessa orjuudessa sitä itse kukin Suomessakin joutuu riutumaan, niin totta vieköön on syytä alkaa nostattamaan kansassa juutalaisvastaisia vainoharhoja! Mitä hevonpaskaa!!! Jos tämä nykyinen olotila edustaa juutalaisten hallitsemaa maailmaa, niin kelpaa minulle. En halua edes välttämättä kokeilla sitä valkoisten protestanttien/ateistien/odinistien/ties minkä hallintoa.

Kun ottaa huomioon ihmisten ahneuden, kannattanee antisemiittien toki jauhaa salaliitoista. Vaikka Suomessa tienataan keskimäärin se jotain 2500 € kuussa, voi aina sanoa, että "jos jutikat tapetaan, tienaat säkin yli kolme tonnia". Tsiisus mitä urpoja!
kuka on puhunut jonkun tappamisesta yhtään mitään. Sinun mielestäsi ei saa puhua/kyseenalaistaa nykysysteemiä? Taidat olla sitäpaitsi itse urpo:david: shalom
 
kuka on puhunut jonkun tappamisesta yhtään mitään. Sinun mielestäsi ei saa puhua/kyseenalaistaa nykysysteemiä? Taidat olla sitäpaitsi itse urpo:david: shalom

Jep, oikeassa olet. Kukaan ei ole puhunut tappamisesta. Se mitä juuri esim. tästä Dukesta olen lukenut, antaa kuitenkin vinkkejä aateveljiensä ongelmanratkaisumetodeista.

Miksi muuten se kaava menee aina näin: "mitään juutalaisvainoja ei ole koskaan ollut eikä olisi voinutkaan olla, mutta ensi kerralla me kyllä viedään homma loppuun asti ja kaasutetaan viimeinenkin"?

Achtung!
 
User Name

Nää oikeistokristilliset fundikset onkin vallan kansakunnan kermaa, harmi kun kaikkien fuhrereiden isoäiti Pekka Siitoin meni ja kuoli...
 
Miksi muuten se kaava menee aina näin: "mitään juutalaisvainoja ei ole koskaan ollut eikä olisi voinutkaan olla, mutta ensi kerralla me kyllä viedään homma loppuun asti ja kaasutetaan viimeinenkin"?

Ettei menisi niin, että "Mitään kansanmurhaa ei ikinä tapahtunut, mutta ensi kerralla tapahtuu"? Vainoja oli kylläkin, sitä ei kukaan kiellä.

Ironista kyllä, mutta jos kuusi miljoonaa juutalaista olisi oikeasti tapettu, siitä ei itkettäisi läheskään niin paljon kuin nyt.
 
Siellähän niitä juutalaisia nyt taustalla juonii, tällä kertaa Hillaryn presidenttikampanjassa:

1304538-468_hillary.jpg


Jos juutalaiset on Bushin ja WTC-salaliiton takana, niin miten ne voi olla myös demokraattien takana? :jahas:
 
No sehän on ihan loogista, ottaen huomioon että ne toimi holokaustissakin kaksoisroolissa: järjestivät sen ja sitten kärsivät siitä.
 
Juutalaiset ovat elitistinen ihmisryhmä, jossa on paljon lahjakkaita ihmisiä eri aloilla. Juutalaiskitinä on varmaan siitäkin, että juutalaiset eivät tykkää juurikaan ottaa erilaista verta sukuunsa ja juutalaisten joukossa on varakkaita ja vaikutusvaltaisia ihmisiä.

Suurin osa holocaustia käsittelevistä elokuvista on viimeisen päälle paatoksellisia ja kaikki saksalaiset ovat ilkeämielisiä hulluja.

Duke is a self-styled "white nationalist," and he is commonly referred to as a white supremacist.
He says he does not think of himself as a racist, however, stating that he is a "racial realist" and that he believes that "all people have a basic human right to preserve their own heritage.

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Duke

David Dukea ei voi kyllä hehkuttaa, kun tekee itse samaa mitä juutalaiset.

Juutalaiset vaan puolustavat omaa geneettistä perimää ja toivovat toki, ettei juutalaisvainoa tai juutalaisuusvastaisuutta tapahtuisi enään millään mittakaavalla.
Se tosin on turha toivo kenties, kun ääripäiset ilmiöt kohtaavat yleensä jossain vaiheessa toisensa.
 
Siis sitäkö ne uusnatsit haluavatkin, juutalaista p***ua?

Mitä pahaa siinä on että puolustetaan omaa uskontokuntaa joka on historian valossa kärsinyt aikalailla? Tai siinä että jos sukuihin on kerääntynyt rahaa, se pistetään poikimaan yritystoiminnalla?
 
Siis sitäkö ne uusnatsit haluavatkin, juutalaista p***ua?

Joo ja vääräuskoiset naiset ovat oikein raiskata. Sitähän ne haluaa!

P.S. ;)

Mitä pahaa siinä on että puolustetaan omaa uskontokuntaa joka on historian valossa kärsinyt aikalailla? Tai siinä että jos sukuihin on kerääntynyt rahaa, se pistetään poikimaan yritystoiminnalla?

Valta keskittyy/varallisuus keskittyy. Kristinuskossa tehdään samaa mutta ei niin läpinäkyvästi.
Tosin juutalaiset salaavat myös melko hyvin, pysymällä poissa yritysten pintapuolisesta julkisuuskuvasta.
 
Juutalaiset ovat elitistinen ihmisryhmä, jossa on paljon lahjakkaita ihmisiä eri aloilla. Juutalaiskitinä on varmaan siitäkin, että juutalaiset eivät tykkää juurikaan ottaa erilaista verta sukuunsa ja juutalaisten joukossa on varakkaita ja vaikutusvaltaisia ihmisiä.

Minä en näe tuossa mitään pahaa vaan totean, että noinhan asioiden pitäsi olla myös muiden ihmisryhmien kohdalla.
 
Minä en näe tuossa mitään pahaa vaan totean, että noinhan asioiden pitäsi olla myös muiden ihmisryhmien kohdalla.
niinpä mutta perustappa vaikka vain valkoisille suomalaisille kristityille oma treffi-palvelu niin eiköhän sua aleta ruoskimaan olantakaa. itse törmäsin netissä vain juutalaisille tarkoitettuun parinmuodostus palveluun. Helsingistäkin oli parikymmentä rotutietoista juutalaista listoilla joille ei kelvanut ateistit elleivät kyseessä olleet juutalaiset ateistit, joten kai kyseessä on sittenkin rotu.:)

juu täältähän niitä löytyy... http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=lbq&q=jew+date&btnG=Hae&meta=
 
Juutalaiset vaan puolustavat omaa geneettistä perimää

Ja samalla toimivat koko ajan kaikkea sellaista vastaan, millä toiset kansat yrittävät säilyttää geneettisen puhtautensa. Tuosta sinun viestistäsikin saa vähän sellaisen kuvan, että olet sitä mieltä, että juutalaiset saavat olla rasisteja ja tehdä mitä lystäävät; silloin juutalaiset "vain puolustavat omaa geneettistä perimää", mutta kun vaikka suomalaiset haluvavat samaa itselleen, he ovat kusipääjuopporasisteja, täysin pahoja. Juutalaisvastaisuuden tärkein syy on nimenomaan muiden kansojen geneettisen perimän suojeleminen.
 
hohoo, melkomoista:

Duke returned to LSU, graduating in 1974. He became famous on campus for wearing a Nazi uniform while picketing and holding parties on the anniversary of the birth of Adolf Hitler. The year of his graduation, he formed the Knights of the Ku Klux Klan.

:D
 
Back
Ylös Bottom