David Copperfield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kar1
  • Aloitettu Aloitettu
Jumankauta, meikäläinen satsasi 167 euroa tän koijarin keikalle (koko perhe,4 hlöä) ja ei voi muuta sanoa kuin että ikinä en ole tuntenut itseäni näin kusetetuksi!
Ainoa katoamistemppu mitä koin oli se että rahat katosi.

Järjettömän tuntuista ajan peluuta, tekohauskaa ilveilyä huonolla suomella, joku onneton standarditemppu johon kulutetaan ensin aikaa loputtomasti...

Kestin esitystä 45 min, sen jälkeen poistuin paikalta.

Varoitus, jos olet harkinnut meneväsi huomiseen näytökseen, peru aikeesi ja säästä rahasi!

Vituttaa niin ettei tässä pysty edes tämän parempaan tilanne raporttiin. Saatana mikä pettymys. :curs: :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kar1 sanoi:
Jumankauta, meikäläinen satsasi 167 euroa tän koijarin keikalle (koko perhe,4 hlöä) ja ei voi muuta sanoa kuin että ikinä en ole tuntenut itseäni näin kusetetuksi!

Järjettömän tuntuista ajan peluuta, tekohauskaa ilveilyä huonolla suomella, joku onneton standarditemppu johon kulutetaan ensin aikaa loputtomasti...

Varoitus, jos olet harkinnut meneväsi huomiseen näytökseen, peru aikeesi ja säästä rahasi!

Vituttaa niin ettei tässä pysty edes tämän parempaan tilanne raporttiin. Saatana mikä pettymys. :curs: :wall:

Meikä kävi silloin viimeksi. Olisko ollu -97. Silloin kyllä tykkäsin. Nyt en viitsinyt edes harkita kun olen nähnyt ne uudetkin temput jo telkkarista.

Menitkö edes alunperin omasta tahdosta sinne. Jos lapsia messissä niin ne varmasti tykkäsivät. Eihän kukaan aikuinen sirkukseenkaan huvikseen mene.

kar1 sanoi:
No mistä edes tiedät kuinka hyviä loput temput olivat jos lähdit kesken pois ja oliko esitys sitten toisenlainen mitä tv-showt ovat olleet?

Mä olin silloin -97 myös katsomassa. Oli ihan jees, mutta ei mitään hirveän säväyttävää. Jäi paria temppua kyllä miettimään jälkikäteenkin.

kar1 sanoi:

Oli muuten samainen herra vissiin eilen liikenteessä Helsingin yössä.. järjettömällä limusiinilla paineli Kaivarin ja Hesarin väliä..järkyttävän näköinen tapaus ainakin läheltä kattoen :D

Itekkii paikalla olleena pittää kertoo että olpa melekosen näyttävä sou totteutettu noinnii pienellä lavalla. Kaekki Daavidin teevee-sout nähneenä minä koin suaneeni rahnoille vastinetta. Voip tietty johtuva siitäe että oun aika fani ja kotitaikuri.
Olpa tuolla myös par kotmuan taikuria "viereisillä" paikoella kahtomassa. Se pisti silimään ettei niitä lapsia siellä kovinkaan paljoo kahtelemassa ollunna. Minulta lähtöö savonmualta soulle(show) tähtiä neljä puol!!!

Mikko Alatalo hävis niinkuin ruubeni ja joonas perjantaina lupasija.

Olokeepa hyviä!

Kiitos ja kumarrus.

Legenda mies, harmi ettei päässyt katsomaan.. Kritisoijat sanoo ettei mitään ihmeellistä, mutta tuskin kukaan maailmassa on parempi?
Eli iso käsi alansa huipuammattilaiselle muun kun tämän keikan perusteella jota en siis nähnyt..

No nuo lippujen hinnat on kyllä karanneet käsistä ja voin hyvin kuvitella miten luokaton tuo esitys oli. Tekohauskuutta, kulahtaneita korttitemppuja ja illuusioita. Muutenkin suivaannuttaa kun nämä mega-artistit tulee pohjoismaihin jollain riisutulla kokoonpanolla/esityksellä. Erityisesti on mieleen jäänyt Bryan Adamsin kolmen miehen show Oulussa.

Itse kävin eilen eturivistä tuon shown katsomassa, lipun hinnoista en sano mitään kun itselle on aivan sama mitä ne maksoivat ja tahdoin esityksen nähdä.

Alussa ehkä yksi parhaista tempuista oli se kun moottoripyörä + david ilmestyi lavalle "kuin tyhjästä". Davidin ahtautuminen keilapallon kokoiseen laatikkoon herätti myös suurta ihmetystä vaikka senkin olen jo monia vuosia sitten telkkarista nähnyt. Suurin pettymys oli aivan täytetemppu ankan kanssa. "yleisön joukosta" eräs äijä tutki ämpärin että se on varmasti tyhjä, mutta kuinka ollakaan, eturivistä pääsee näkemään asiat varsin hyvin, ämpärissä oli peili jolloin se näytti tyhjältä vaikka puolet oli täynnä, äijän kädet heijastuivat peilistä. Äijä oli myös joku Davidin apuri koska elävä ankka ei liene aivan liikkumatta 5min kattilassa kestä :lol2: :david:

Kaiken paskin temppu oli se kun käytiin Jamaicalla, mikä oli olevinaan päätemppu. "Pekka" oli kirjoittanut isälleen jne... valokuviakin näytettiin, olivat liene britanniassa otettu, rakennustyylistä päätellen, eikä "Pekka" osannut varmasti sanaakaan suomea tai näyttänyt edes pohjoismaalaiselta, aika erikoista ;) Davidin käteen kirjoitettu BL oli myös eri näköinen kuin mitä telkkarissa Jamaicalla, B:stä keskiviiva meni hieman yli, toisin kuin kädessä "Suomessa" :down:

Hieno temppu oli se kun Lincoln ilmestyi lavalle, mistä helvetistä se sinne tuli? Entäs se kun yleisöstä arvottiin palloilla jengiä siirtymään Areenan päästä päähän (taskulampputemppu)... hihii... :eek:

Typerää oli se että esitys oli lähes 30min myöhässä ja melkein puolet ajasta kului videoita esitellessä :down:

Mä olin kans hieman pettynyt koska mainostettii että "nyt uusi show" !
Joo nää temput oli nähty jo aiemmin eli siin mieles pettymys ja muutenkin hieman väsyneempi esitys mitä odotin. No ei tartte mennä enää uudestaan.

Huppe sanoi:
Kaiken paskin temppu oli se kun käytiin Jamaicalla, mikä oli olevinaan päätemppu. "Pekka" oli kirjoittanut isälleen jne... valokuviakin näytettiin, olivat liene britanniassa otettu, rakennustyylistä päätellen, eikä "Pekka" osannut varmasti sanaakaan suomea tai näyttänyt edes pohjoismaalaiselta, aika erikoista ;) Davidin käteen kirjoitettu BL oli myös eri näköinen kuin mitä telkkarissa Jamaicalla, B:stä keskiviiva meni hieman yli, toisin kuin kädessä "Suomessa" :down:
:

Tuota olen ounastellut itsekin. Ei liene muuten mahdollista Pekan pyöräillä jamaikalle noin nopsaan valtamerten yli vaikka kuinka polkisi :) Mitenhän tuo temppu olisi onnistunut jos varapekka ei olisikaan sattunut asumaan jamaicalla vaan esim. norjassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom