- Ikä
- 45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milos Sarcev and Dr. George Touliatos join Dave Palumbo on the latest episode of "GuruTalk," the show that features the brightest minds in the bodybuilding world. On today's episode, the trio talk about how they would go about "fixing" Phil Heath to put him back into prime contention to win back the Sandow. Sarcev, Touliatos, and Palumbo dig deep to give their scientific perspective on what they saw out of Heath this past Olympia, and what fixes and steps they would advise.
Oon itse vahvasti sitä mieltä, että esim. jalkaprässi tehtynä väärällä hengitystekniikalla ja keskivartalon hallinnan lurpahtamisella on yksi merkittäviä tekijöitä vatsan hallinnan menetykseen. Jos mietitte, että moni pidättää hengitystään, kun kelkkaa lähdetään työntämään ylös, ja siihen päälle vielä vatsa päästetään äijämahaksi eli pullahtamaan ja paineistumaan ihan kunnolla. Tämän takia painotan itse ohjauksissa ja omissa treeneissä sitä, että vatsa pidetään kurissa ja uloshengitys alkaa välittömästi siinä vaiheessa, kun työntö lähtee. TämäKÄÄN ei tosin välttämättä koske Samia, koska en ole koskaan nähnyt hänen tekevän prässiä, mutta monilla tuo saattaa aiheuttaa sen vatsan tuen menettämisen vuosien kuluessa.