Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pulla
Ihan ekana aamulla heratessa menee vetta aivan saakelisti. Syominen onnistuu tosin vasta noin kolmen tunnin paasta, muuten tulee suukakkaa heti. Safkana helevetillinen kebab extralihalla ja se huuhdellaan alas 1.5 litralla kokista.
Originally posted by mik99
miten sää pystyt juomaan vettä heti aamulla..:urjo: itelläki menee helposti se 1.5 litraa limukkaa (yleensä cokista)..
Originally posted by iivili
Jäätelö on nro 1 darraeväänä mulle.
Originally posted by Pomme
Joo, jätski on hyvää sillon kun jostain syystä oksettaa (Ei välttämättä alkoholin takia). Jätskiä on mun mielestä mukava oksentaa :D Muistan kun joskus lapsena olin oksennustaudissa, ja oksensin suklaajätskiä, sen lisäksi että se oksennus maistui hyvälle, se oli samettisen pehmää, eikä siis raapinut kurkkua.. Voi niitä aikoja kun sai sairastaa kunnon oksennustautia. Enää nykyään en oo sellasta kunnollista vanhankansan oksennustautia saanu hankittua. Sillon lapsena mulla oli niitä säännöllisesti. Taitaa oksennustaudit olla katoava luonnonvara, mitä näillä nykyajan lapsilla on, jos eivät he saa sairastaa kunnollista oksennustautia?? Sääliksi käy heitä, mihin tämä maailma on menossa ??
Valtion tulisi minun mielestä tehdä jotain tämän oksennustautitilanteen parantamiseksi!!!
Originally posted by JSmith
mikä ihmeen urbaanilegenda tuo "mahassa väijyvät viinat" on?