Darrasyömiset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lazki
  • Aloitettu Aloitettu
Joo kebab on täälläki se paras krapulamättö, mut pizzat, karkki, limukka jne roska menee kans, ja mitä enemmän sitä parempi, krapula päivänä tulee helposti tankattua semmoset 10,000kcal, onneks juon aika harvoin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pulla
Ihan ekana aamulla heratessa menee vetta aivan saakelisti. Syominen onnistuu tosin vasta noin kolmen tunnin paasta, muuten tulee suukakkaa heti. Safkana helevetillinen kebab extralihalla ja se huuhdellaan alas 1.5 litralla kokista.

miten sää pystyt juomaan vettä heti aamulla..:urjo: itelläki menee helposti se 1.5 litraa limukkaa (yleensä cokista)..:kuola:

Baarista tullessa, pienessä laskuhumalassa maistuu roskaruoka, lähinnä hampurilaiset. Sitten aamulla niin pitää tehdä vimosen päälle aamiainen eli: puuroa, hedelmiä, ruisleipää, mehua ja krapulassa vedän n. 2l maitoa päivän aikaan. Sen jälkeen jääkylmä suihku niin taas on ukko kuosissaan.

Itekki oon aatellu että ihan sama mitä syö kuhan saa ruokaa alas. Viime perjantaina meni heti aamusta (klo. 13.00) 5 dallas pullaa :) . Ja nesteessä tietysti sama juttu paitsi että alkoholipitosiin juomiin en aamulla koske. Sitten takas nukkuun.

Niin ja illalla ennen nukkumaan menoa niin paljo vettä kurkusta alas ku vaan menee. Tämän jälkeen ei yleensä tuu se jumalaton päänsärky. Eri asia tietenki jos on vetäny pellit kiinni.

Oma krapulapäivän "pelastus" on että heti herättyä väkisin suihkuun, hammaspesulle ja sen jälkeen loppupäivä syödäänkin (tai yritetään) jotain kauraleseitä, mysliä ja/tai hedelmiä jos maittaa. Mutta numero uno omassa krapulapäivässäni on rasvattoman maidon juonti. Yritän välttää ton veden juontia sen takia kun on usein tupannu tulemaan uudelleen känniin sen jälkeen kun on aamulla kiskassu vettä ja lähteny jäljellä olevat alkoholit vatsassa pyörimään :D

Jos on oikein paha kamis, syömään pystyy yleensä vasta illalla. Parhaiten maistuu pitsa, kinkku+salami+jauheliha. Sitä ennen tulee lipitettyä cokista 1,5 litraa. Loiventavia en ota koskaan.

Harvoin tulee juotua niin paljon, että tulee kunnon krapula. Ehkä pari kertaa vuodessa.

Originally posted by mik99
miten sää pystyt juomaan vettä heti aamulla..:urjo: itelläki menee helposti se 1.5 litraa limukkaa (yleensä cokista)..:kuola:

No idea on siina etta aamulla kun heraa niin on infernaalinen jano ja oiiiiikein kylma vesi o siihen parasta. Itse asiassa kankkusaamuina noin tuntia ennen heratysta alkaa sellanen uni, missa meitsilla o helevetillinen jano mutta mistaan ei loydy vetta! :) Sitten ku vihdoin heraa niin suu o ku beduiinin sandaali ja siksi tulee juotua noin niagarallisen verran vetta! outo tapa mutta minkas sille voi! :D

Ekaks aamulla vettä niin p*rkeleesti. Tossa sunnuntai-aamuna kun oli vähän aikanen lähtö ni katto täti dösärillä aika kieroon kun hörpin dösärillä kymmenessä minsassa reilun litran vettä :lol2:

Kiinteenä ruokana paras on varmaan saarioisten roiskeläppä eli mikropitsa. Se on ihan hyvää.

Mistäköhän se johtuu, että kännissä/krapulassa tekee mieli kaikkee epäterveellistä: "Pitsat, limsat, karkit, hampurilaiset, kebabit(poislukien riisi kebebbia en pidä epäterveellisenä.)???

Originally posted by iivili
Jäätelö on nro 1 darraeväänä mulle.

Joo, jätski on hyvää sillon kun jostain syystä oksettaa (Ei välttämättä alkoholin takia). Jätskiä on mun mielestä mukava oksentaa :D Muistan kun joskus lapsena olin oksennustaudissa, ja oksensin suklaajätskiä, sen lisäksi että se oksennus maistui hyvälle, se oli samettisen pehmää, eikä siis raapinut kurkkua.. Voi niitä aikoja kun sai sairastaa kunnon oksennustautia. Enää nykyään en oo sellasta kunnollista vanhankansan oksennustautia saanu hankittua. Sillon lapsena mulla oli niitä säännöllisesti. Taitaa oksennustaudit olla katoava luonnonvara, mitä näillä nykyajan lapsilla on, jos eivät he saa sairastaa kunnollista oksennustautia?? Sääliksi käy heitä, mihin tämä maailma on menossa ??
Valtion tulisi minun mielestä tehdä jotain tämän oksennustautitilanteen parantamiseksi!!!

Paljon rasva ja suolaa (pizzat & kebabit, nam) ja väliin vähän jotain makeeta. Mutta jos oikein parantamaan ruvetaan niin kyl se on kuulkaa otettava ruokajuomaksi lasi viiniä tai pari kaljaa. Joskin näin vanhemmiten tuntuu että teet mitä vaan niin krapula kestää sen kaksi päivää kuitenkin...

Juuri näin:) Juu darrapäivänä eli kerran kaksi vuodessa tulee syötyä ravinto-opillisesti täysin väärin. Paljon huonoa rasvaa hiilareita ja sokeria :kuola:

En onneksi usein pämppää:kippis1:

Darra-aamuisin mehujäät on todella kova sana. Sitten joskus päivemmällä rupee kiinteä ruoka uppoomaan.

Originally posted by Pomme
Joo, jätski on hyvää sillon kun jostain syystä oksettaa (Ei välttämättä alkoholin takia). Jätskiä on mun mielestä mukava oksentaa :D Muistan kun joskus lapsena olin oksennustaudissa, ja oksensin suklaajätskiä, sen lisäksi että se oksennus maistui hyvälle, se oli samettisen pehmää, eikä siis raapinut kurkkua.. Voi niitä aikoja kun sai sairastaa kunnon oksennustautia. Enää nykyään en oo sellasta kunnollista vanhankansan oksennustautia saanu hankittua. Sillon lapsena mulla oli niitä säännöllisesti. Taitaa oksennustaudit olla katoava luonnonvara, mitä näillä nykyajan lapsilla on, jos eivät he saa sairastaa kunnollista oksennustautia?? Sääliksi käy heitä, mihin tämä maailma on menossa ??
Valtion tulisi minun mielestä tehdä jotain tämän oksennustautitilanteen parantamiseksi!!!

*reps*
Voi helevetti :)
Tosin, täytyy myöntää, että miekään en oo piitkään aikaan potenu enää "oikeaa" mahatautia missä lentää lapanen koko ajan. Tulee vaan vitun kiertävä ja huono olo, muttei okseta.

Kanuunaa tulee lääkittyä vetämällä aamulla buranaa, kylmää kokista ja ehkä berocca-poretablettia henkiseksi tueksi. Ja jos sattuu heräämään aamuyöstä niin kannattaa vetää vettä niin paljon kun viitsii juoda, parantaa aamun fiilistä huomattavasti.

Yleensä krapula menee tosissaan ohi vasta siinä vaiheessa kun saa syötyä jotain, kahvia koneeseen ja nesteytettyä kropan, eli yritän jotain pientä saada syötyä vaikka puoliväkisin että verensokerit nousisi normaalilukemiin. Proteiinidrinkki olisi hyvä idea, mutta sen makuista protskua ei ole tehtykään mikä ei etoisi krapulassa (ei edes Prolabit). Illalla uppoaa kaloreita ihan kiitettävästi, yleensä jotain roskaa. Kun ruokahalu palaa niin pizza maistuu aika hyvälle...

Onneksi sattuu harvemmin noita keikkoja, nyt pikkujoulukausi on ollut vähän turmiollista. Aivan sama, kun kuitenkin syö kunnollisesti yli 90% ajasta.

evil seaman: mikä ihmeen urbaanilegenda tuo "mahassa väijyvät viinat" on?

Itse aloitan sen krapulan lääkinnän jo baarissa, eli viimeinen paukku on iso tuoppi vettä. Sitten kotona syön mitä on grilliltä tarttunu mukaan ja taas iso tuoppi vettä ja 800 burana ja monivitamiini+berocca.
Aamulla sitten iso tuoppi vettä ja sitten limpparia naamaan. Yleensä minulla ei ole pahaa oloa, joten sitten syömään kunnon aamupala. Ja sitten päivällä yleensä pitsa naamaan,kinkku,jauheliha,broileri,ananas täytteellä.

Missä välissä porukka muuten ottaa kreatiinit,glutamiinit jne. jos niiden tankkaus kaudella ryyppää?

Originally posted by JSmith
mikä ihmeen urbaanilegenda tuo "mahassa väijyvät viinat" on?

Väitetään että neste ei imeydy vatsasta mikäli sen alkoholi pitoisuus on yli tietyn rajan, mikä oli jotain n.20%. Eli jos ollisit loppuillasta temponut raakana vaikka viskiä "tyhjään vatsaan" ei se imeytyisi ennen kuin otat aamulla krapulaan vettä tai limsaa, ja kyllä se maitokin ajaisi saman asian.

googletin asiasta raja olisi 30%

http://www.medicina.fi/fato/25.pdf

pitsaa menee pellillinen alle tuntiin :). Sprite zeroa kolmisen litraa ja siinäpä se. Kyllä noilla eväillä yks krapula päivä hoituu.

litra aplarimehua + 2dl maltoa (vaikka nyt de 18.5). sitten takas oikomaan. jos ei hellitä niin 1-2*0.33l ginlemon.

Heti kun herää niin pari lasillista tuoremehua, sitten kahvia keittelemään ja iso kasa suolakurkkua naamariin ja pekonia kyytipojax parin leivän kera. Sitten kun ei enää :urjo: niin kepapille tai pizzalle... Tai sitten vaan pari tasottavaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom