Dark Souls PS3/360

Oli kuukauden mittainen tauko tästä pelistä ja nyt tauon jälkeen pelasin parissa päivässä koko pelin läpi. Oli kyllä hemmetin hyvä peli kaiken kaikkiaan, vaikka paskojan mestoja oli. Pelikello näytti läpipeluuajaksi 44h ja 3min. Itse maksoin pelistä noin 24e, joten täysi kymppi hinta/tunti suhteesta eli pelattavaa siis riittää. Nyt pelailen seuraavalla vaikeustasolla eli ng+(?) menossa. Nyt tuntuu kyllä turkasen helpolta, kun tietää kaikki kikat ja konstit. Noin tunnissa tapoin Gargoylet, Quelaagin, Ceaseless demonin, moonflybutterflyn ja sifin :D

Arvosanaksi täältä 9,5. Pelin todella ärsyttävistä paikoista ja paikoitellisesta fps-dropeista -0,5 pongoa. Suositellen rpg/hack&slashista pitäville!

Oli kuukauden mittainen tauko tästä pelistä ja nyt tauon jälkeen pelasin parissa päivässä koko pelin läpi. Oli kyllä hemmetin hyvä peli kaiken kaikkiaan, vaikka paskojan mestoja oli. Pelikello näytti läpipeluuajaksi 44h ja 3min. Itse maksoin pelistä noin 24e, joten täysi kymppi hinta/tunti suhteesta eli pelattavaa siis riittää. Nyt pelailen seuraavalla vaikeustasolla eli ng+(?) menossa. Nyt tuntuu kyllä turkasen helpolta, kun tietää kaikki kikat ja konstit. Noin tunnissa tapoin Gargoylet, Quelaagin, Ceaseless demonin, moonflybutterflyn ja sifin :D

Arvosanaksi täältä 9,5. Pelin todella ärsyttävistä paikoista ja paikoitellisesta fps-dropeista -0,5 pongoa. Suositellen rpg/hack&slashista pitäville!

Ihmettelinki että mihin tää threadi jäi. Mutta ehdottomasti paskin paikka pelissä oli Blighttown (ja tomb of giants), ja vain siellä mulle tuli probleemoja ton frame ratein kans. Ehdottomasti 10 pisteen peli, kello tikittää kohta 45h tuntia ja mulla on vielä paikkoja tutkimatta. :rock:

Tuli tehtyä uusi ukkokin, str/faith-tyyppinen. Pelasin silläkin jo kerran läpi tämän ja nyt pvp:ta harjoittelen. Melkein pelissä kuin pelissä pvp on se suola :D Hankalaa on, mut eiköhän tää tästä.

Mieli tekisi jo kokeilla jotain dex-buildiakin..

Mulle toi Butterfly tuottaa äärimmäisiä ongelmia. Hahmo on full platea käyttävä 1h/kilpi melee kaveri, ja toi tuntuu ihan kauheelta tuskalta.

Mulle toi Butterfly tuottaa äärimmäisiä ongelmia. Hahmo on full platea käyttävä 1h/kilpi melee kaveri, ja toi tuntuu ihan kauheelta tuskalta.

Mulla kesti kans aikani keksiä tapa miten ton yöperhosen saisi hengiltä. Helppoa loppu peleissä se oli :D

Avain sana tässäkin on väistely, ja päinvastoin kuin yleensä, hitaus on valttia. Eli fat rollausta kannattaa kokeilla. Tai sitten etsit kilven jossa on kova magic defence.

Niinkuin Cheeky_Charlie tuossa sanoikin, kaikki bosset ovat loppupeleissä voitettavissa todella alhaisellakin soul levelillä, kunhan vaan sen strategian hoksaa ;)

Kyllä tässä pelissä kaikki on voitettavissa, se vaatii vaan todella paljon kokeile/erehdy tyylistä pelaamista. Suurimmat vaikeudet mulla oli Great Wolf Sifin ja Four Kingsin ja tietenki lopparin kanssa. Mahtava peli, nyt aloitellaan uudestaan ja SL taisi loppua kohti olla 94... riitti kyllä ihan hyvin heti ku kokeili erästä seikkaa loppubossinki kanssa. Sitten taas Tomb of the giants ja blighttown olivat yhtä helvettiä:face: Blighttownissa aiheutti päänsärkyä kyllä myöskin kentänsuunnittelu enemmän ku viholliset.

Itselle Gargoyle-valjakko tuotti varmaan eniten ongelmia bosseista :D En tiedä, tuntu jotenkin niin pirun vaikealta, kun ei tälläistä peliä ollut aiemmin pelannut. Kuolemia tuli varmaan parisen kymmentä ennenkuin hoksottimet alkoivat pelata. Tämän jälkeen muihin bosseihin löytyikin "kaava" todella nopeasti.

Sifista ja Four Kingsista..
Itse tapoin molemmat ekalla yrittämällä, laitoin vaan kamat joissa oli kova defence ja pirusti poisea. Tämän jälkeen 2-handed hakkaa/juo/hakkaa -taktiikalla kaatuivat kohtuu helposti, kun eivät voineet keskeyttää lyöntejä/healausta. Vaatii kyllä jonkin verran healthia ja staminaa onnistuakseen

Se tunne ku menet tappelemaan jotain vitun vaikeaa bossia vastaan ja huomaat että soulit olisi kannattanu tuhlata bonfirella ennen bossia.... Nimi. menetetty 50k soulia :itku:

Nostellaanpas vähän threadia kun viimeviikonlopun VGA tapahtumassa julkaistiin ilo uutisia sarjan faneille. Eli Dark souls 2 :rock:

[video=youtube_share;hdtBiHz2syo]http://youtu.be/hdtBiHz2syo[/video]

Back
Ylös Bottom