Danzig saa nenuun!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Corleone sanoi:
Mr. Danzig saattaa olla kusipää, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että helvetin hyvää musaa se on tehnyt (1-3 levyt).

Olen suuri Black Arian ystävä jostain syystä. Muutoin en D:tä juuri kuuntele.

joku kysäs mitä klennu treenannu...tais olla jos oikein muistan niin Jeet Kune Do...eikös se ole B.Leen perintöä?
Noh enivei, ei auttanu ninjailut tossa pätkässä.
Respectit Glenille kuitenkin loistavasta musiikista 1-4 levyt.

Niin, toi on mielenkiintoinen tilanne että lyöjäöykkäri itse paljasti (ilmeisen vahingossa) tiedonannossaan, ettei oikeastaan tiennyt kenen vika oli ettei heidän bändi saanut soittaa. Danzig sai soittaa ja heidän bändi ei, ja siitä päätti että Danzigille siis raivoamaan. Kuka meistä ei ottaisi hiiltä jos joku tulisi kesken nimmarinjaon rähisemään että on sinun vika ettei heidän annettu soittaa?

Ja, juu JKD:oa Glenn treenailee. Mutta ei siinä juurikaan auta mikään treeni jos ei odota mitään. Glennhän olisi voinut pyyhkiä lattiat kaverilla jo siinä kun töni tämän pois tasapainosta, mutta Glenn jätti selkeästi siihen eikä ajatellut että painimaan pitäisi ryhtyä. Ilmeisesti ei oikein tiennyt mitä toinen tuli siihen mesoamaan ja häiritsemään ja tajusi vasta lattialla miten tosissaan öykkäri oli tilanteessa.
:david:

Heh, luin hiljattain muutaman kuukauden ikäisen haastattelun, jossa Danzig sanoo nykyään välttelevänsä oikeusjuttujen pelossa yhteenottoja. Aika hyvin vältelty :) Kieltämättä vähän haiskahtaa, että NSK:n pojat hakemalla hakivat jonkinlaista konfilktia kuvattavaksi tulevaa dvd:tä varten.

Nyt joku pätevä etsikää toimiva video mulle! Pitäisi näyttää kaverille, mutta kun ei toimi mikään video mistään.

Tästä triidistähän puuttuu se kaikista hauskin juttu, että Danzig selitteli kahakan jälkeen sivuillaan, että tuolla lyöjällä olisi ollu teräase ja että sen takia hän tippui. Tämähän on aika vanha juttu, joten en ihan tarkkaan muista, miten homma meni, mutta jos asia kiinnostaa niin äkkiä varmaan googlettaa.

http://www.wjrr.com/timages/page/media/danzig_fight.wmv

Tästä triidistähän puuttuu se kaikista hauskin juttu, että Danzig selitteli kahakan jälkeen sivuillaan, että tuolla lyöjällä olisi ollu teräase ja että sen takia hän tippui. Tämähän on aika vanha juttu, joten en ihan tarkkaan muista, miten homma meni, mutta jos asia kiinnostaa niin äkkiä varmaan googlettaa.

Faktat kuntoon. Glenn ei selittänyt mitään, tieto tuli Danzigin fanifoorumille jossa eräs fani kirjoitti että lyöjällä oli teräase. Ja hauskintahan tässä tilanteessa on se että NSK sai mainetta 15 minuutin verran, laulaja Dannyn ego paisui ja aiheutti vuotta myöhemmin toisen tilanteen jossa olikin itse sitten kovemmalla kädellä häviäjä ja menetti toisen silmänsä. Karma hmm...

Back
Ylös Bottom