Daniel Cormier

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No on leluvyö tai ei niin silti se on edelleen vaan toisiks paras ja se tietää sen itsekkin

Mistä tiedät, että tietää? Cormier on antanut paljon tunnustusta Jonesille, mutta vähän epäilen, että Cormierilla olisi noin negatiivinen asenne tällä hetkellä. Hävisi 1-2 erää liikaa 1,5 vuotta sitten yhdelle vastustajalle, muuten rekordi on puhdas koko uran ajalta. Tuskinpa tuollainen miehen itseluottamusta noin pahasti murentaa. Varsinkin, kun sen jälkeen on antanut selvästi kovempia näyttöjä, kuin Jones. Tuo mitä sanoit kuulostaa enemmän Jonesin fanipojan ajattelulta, kuin Cormierin, joten älä laita sanoja Cormierin suuhun tai laita tuore Jonesin käryn jälkeinen linkki missä hän sanoo ajattelevansa olevansa vain toiseksi paras tällä hetkellä.

Mistä tiedät, että tietää? Cormier on antanut paljon tunnustusta Jonesille, mutta vähän epäilen, että Cormierilla olisi noin negatiivinen asenne tällä hetkellä. Hävisi 1-2 erää liikaa 1,5 vuotta sitten yhdelle vastustajalle, muuten rekordi on puhdas koko uran ajalta. Tuskinpa tuollainen miehen itseluottamusta noin pahasti murentaa. Varsinkin, kun sen jälkeen on antanut selvästi kovempia näyttöjä, kuin Jones. Tuo mitä sanoit kuulostaa enemmän Jonesin fanipojan ajattelulta, kuin Cormierin, joten älä laita sanoja Cormierin suuhun tai laita tuore Jonesin käryn jälkeinen linkki missä hän sanoo ajattelevansa olevansa vain toiseksi paras tällä hetkellä.

No en yllättyny kuka sieltä tarttu tohon mun kommenttiin :D Cormier on toisiks paras ja se tietää sen, minä tiedän ja myös sinä tiedät sen mut et vaan pysty myöntämään sitä itselles ja se on fakta. Hävis UDlla Jonesille joka veteli koksua ja dokaili treenicampilla ni mitä sä oletat et ois käyny uusinnassa? Tai ei sun tarvi vastata ku mä tiedän mitä sä vastaisit, et niin ku sä tiedät et ois käyny vaan niin mitä sä toivot et ois käyny.

Näytä mulle yksikin oikeesti lajia tiivisti seuraava ja myös lajia ymmärtävä henkilö joka sanoo että Cormier on paras LHW tällä hetkellä. "M-m-mutku mutku s-s-se o-o-on ku m-mä sanon niin :'((" ei riitä vastaukseks

Näytä mulle yksikin oikeesti lajia tiivisti seuraava ja myös lajia ymmärtävä henkilö joka sanoo että Cormier on paras LHW tällä hetkellä. "M-m-mutku mutku s-s-se o-o-on ku m-mä sanon niin :'((" ei riitä vastaukseks
Cormierhan on nimenomaan paras LHW tällä hetkellä, kun Jones on sivussa.

Vois muutenkin jättää noi henkilökohtaiset väännöt joka ketjusta pois, käykää vaikka ottamassa pari erää sparria tai jotain.

Mistäs sitä tiedetään missä kunnossa Jones on nyt? Tällä hetkellä aktiivisista ottelijoista Cormier on paras. Turha tässä on vetää johtopäätöksiä mistään 1,5v takaisista otteluista jos nykyhetkeä mietitään

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No en yllättyny kuka sieltä tarttu tohon mun kommenttiin :D Cormier on toisiks paras ja se tietää sen, minä tiedän ja myös sinä tiedät sen mut et vaan pysty myöntämään sitä itselles ja se on fakta. Hävis UDlla Jonesille joka veteli koksua ja dokaili treenicampilla ni mitä sä oletat et ois käyny uusinnassa? Tai ei sun tarvi vastata ku mä tiedän mitä sä vastaisit, et niin ku sä tiedät et ois käyny vaan niin mitä sä toivot et ois käyny.

Eli myönnät siis, että keksit omasta päästäsi sen etkä tiedä, että Cormier tietää. Älä jatkossa pistä omia ajatuksiasi ottelijoiden suuhun.

Eikös Jones vienyt tuon aika suvereenisti? En nyt muista, että Cormier olisi missään vaiheessa hallinnut tottelua.

Veihän Jones selvästi, mutta muistaakseni Cormierille nähtiin yleisesti 1-2 erää. Mikä siis tarkoittaisi, että 1-2 erää enemmän voittamalla olisi voittanut mestaruuden. Suht pieniä marginaaleja vaikka ottelun voittajasta ei jäänytkään epäselvyyttä.

Veihän Jones selvästi, mutta muistaakseni Cormierille nähtiin yleisesti 1-2 erää. Mikä siis tarkoittaisi, että 1-2 erää enemmän voittamalla olisi voittanut mestaruuden. Suht pieniä marginaaleja vaikka ottelun voittajasta ei jäänytkään epäselvyyttä.

Hmm no 49-46 kaikki tuomarit. En vaan muista, että Cormier olisi vienyt yhtään erää. Onhan tuosta toki aikaa jo.

Koko tilanne on melko v-mainen Cormierille. Vyon arvoa vahatellaan vaikka mies ei ole tehnyt mitaan vaaraa. Jones saattaa tallakin hetkella olla kannissa ja kokkelipaissaan ja Cormier voisi ihan oikeasti olla talla hetkella planeetan paras LHW ottelija. Oikea mestarihan se on, mutta onko planeetan paras ottelija on kysymys johon kellaan meista ei ole vastausta.

Cormier taisi itsekin tulla ruokkineeksi tuota vähättelyä selittäessään moneen kertaan, kuinka tärkeää hänelle olisi ollut voittaa juuri Jones. Mies on nyt mestari ja sillä sipuli.

Viimeksi muokattu:
Mauler>Bones ärsyttääkö kun moni lajia seuraava ei pidä Cormieria "oikeana" mestarina?

Ei, mutta kiinnostaa tietää miten ihmiset ajattelee. Kysyin tuota asiaa Sherdogissa muutama viikko sitten ja n.50 vastauksessa olikohan vaivaiset 1-2 jotka edelleen näkivät Jonesin "oikeana" mestarina. Veken kommentti siis yllätti, koska ylivoimainen enemmistö lajia seuraavista tuntuu pitävän Cormieria tässä vaiheessa oikeana mestarina.
http://forums.sherdog.com/threads/do-you-now-consider-dc-a-legit-ufc-champion.3281611/page-3
http://forums.sherdog.com/threads/do-you-now-consider-dc-a-legit-ufc-champion.3281611/
http://forums.sherdog.com/threads/do-you-now-consider-dc-a-legit-ufc-champion.3281611/
Kysymyksesi oli siis varsin erikoinen, koska nämä mainitsemasi "monet" näyttävät edustavan niin häviävän pientä osaa lajia seuraavista, ettei sillä ole juurikaan merkitystä. Toki Jonesin mahdollista comeback ottelua voi joskus hamassa tulevaisuudessa tuollaisella storylinella mainostaa, "vanha mestari is back", "does he still got it", "can he still hang with gus" jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom