Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leikkiköön nyt leluvyöllään
Vaikea pitää,ku hävis jonesille..mut uskon et tiukentuneen testauksen myötä,cormierin aika käy vähiin..Etkö pidä Cormieria vieläkään oikeana mestarina?
Eli jos Jones päättäisi pistää hanskat naulaan ja lopettaa uransa, niin LHW:ssa ei enää jatkossa olisi "oikeaa" mestaria?Vaikea pitää,ku hävis jonesille..mut uskon et tiukentuneen testauksen myötä,cormierin aika käy vähiin..
No just tuota tarkoitino_OEli jos Jones päättäisi pistää hanskat naulaan ja lopettaa uransa, niin LHW:ssa ei enää jatkossa olisi "oikeaa" mestaria?
No on leluvyö tai ei niin silti se on edelleen vaan toisiks paras ja se tietää sen itsekkin
Mistä tiedät, että tietää? Cormier on antanut paljon tunnustusta Jonesille, mutta vähän epäilen, että Cormierilla olisi noin negatiivinen asenne tällä hetkellä. Hävisi 1-2 erää liikaa 1,5 vuotta sitten yhdelle vastustajalle, muuten rekordi on puhdas koko uran ajalta. Tuskinpa tuollainen miehen itseluottamusta noin pahasti murentaa. Varsinkin, kun sen jälkeen on antanut selvästi kovempia näyttöjä, kuin Jones. Tuo mitä sanoit kuulostaa enemmän Jonesin fanipojan ajattelulta, kuin Cormierin, joten älä laita sanoja Cormierin suuhun tai laita tuore Jonesin käryn jälkeinen linkki missä hän sanoo ajattelevansa olevansa vain toiseksi paras tällä hetkellä.
Cormierhan on nimenomaan paras LHW tällä hetkellä, kun Jones on sivussa.Näytä mulle yksikin oikeesti lajia tiivisti seuraava ja myös lajia ymmärtävä henkilö joka sanoo että Cormier on paras LHW tällä hetkellä. "M-m-mutku mutku s-s-se o-o-on ku m-mä sanon niin :'((" ei riitä vastaukseks
No en yllättyny kuka sieltä tarttu tohon mun kommenttiin :D Cormier on toisiks paras ja se tietää sen, minä tiedän ja myös sinä tiedät sen mut et vaan pysty myöntämään sitä itselles ja se on fakta. Hävis UDlla Jonesille joka veteli koksua ja dokaili treenicampilla ni mitä sä oletat et ois käyny uusinnassa? Tai ei sun tarvi vastata ku mä tiedän mitä sä vastaisit, et niin ku sä tiedät et ois käyny vaan niin mitä sä toivot et ois käyny.
Näytä mulle yksikin oikeesti lajia tiivisti seuraava ja myös lajia ymmärtävä henkilö joka sanoo että Cormier on paras LHW tällä hetkellä. "M-m-mutku mutku s-s-se o-o-on ku m-mä sanon niin :'((" ei riitä vastaukseks
Hävisi 1-2 erää liikaa 1,5 vuotta sitten yhdelle vastustajalle
Eikös Jones vienyt tuon aika suvereenisti? En nyt muista, että Cormier olisi missään vaiheessa hallinnut tottelua.
Veihän Jones selvästi, mutta muistaakseni Cormierille nähtiin yleisesti 1-2 erää. Mikä siis tarkoittaisi, että 1-2 erää enemmän voittamalla olisi voittanut mestaruuden. Suht pieniä marginaaleja vaikka ottelun voittajasta ei jäänytkään epäselvyyttä.
Voi,jos on noussut kahdeksan kertaa häkkiin puolustamaan mestaruuttaanMestaruuden voittaminen vaatii myös ottelua edeltävää työtä. Voiko sellaista kutsua mestariksi, joka ei edes pääse kehään asti.
Mauler>Bones ärsyttääkö kun moni lajia seuraava ei pidä Cormieria "oikeana" mestarina?