WOMENS PHYSIQUE PRO Dana Linn Bailey the First Ms Physique Olympia

Summer

dana.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäen tajua mikä tossa danan miehessä on mut sen naama vituttaa mua niin paljon, että mä en melkee ees koskaa voi kattoa noita ton kuvia. Osaako toi vitun apina koskaa pitää naamaa peruslukemilla vai tarviiko aina näyttää noin vitun apinalta.Vitun vammanen runkku saatana

Nantes hieman vauhdissa?

Mäen tajua mikä tossa danan miehessä on mut sen naama vituttaa mua niin paljon, että mä en melkee ees koskaa voi kattoa noita ton kuvia. Osaako toi vitun apina koskaa pitää naamaa peruslukemilla vai tarviiko aina näyttää noin vitun apinalta.Vitun vammanen runkku saatana

Hengitä vähä :D

No ihan oikeessahan Nantes on. Kai sitä saa ilmiselvän totuuden todeta. Joskus douchebag-level näkyy melko selvästi ulos. :D

TOdellakin näkyy ja ihan oikeesti ÄRSYTTÄVÄN näköinen ihminen. Kauhee show meininki ja se show on täyttä hevonpaskaa :D Dana on kyll SUPERIA

Jos haluat vielä hajota vähän lisää, niin kuunteleppa sen jätkän tekemää "musiikkia". Vittu mitä paskaa:D

Haamu nykii huulesta? Erityisen paikallinen gale force wind?

Kiva kroppa ja ihan mukavan oloinen. Iso miinus siitä ettei tolla tasolla osaa tehdä perusliikkeitä ollenkaan.

On the other hand jos on tolle tasolle ilmankin päässyt niin mitä siitä miinustelemaan?

Tää on kyllä semmonen nainen, että tykkään oikeen isosti! Kaunis, herttasen olonen ja sellanen hauskalla tavalla redneck. Lisäksi kunhan tästä rikastun niin tilaan FlagNorFailin nettikaupan tyhjäksi...

Tässä vielä vähän edellistä kattavampi pätkä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom