WOMENS PHYSIQUE PRO Dana Linn Bailey the First Ms Physique Olympia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tuon CrossFit WOD "Christinen" suorittamista tarvinnut kauaa katsoa, kun kävi selväksi, että kuka naisnelikosta CF:ää harrastaa. Suoritustekniikoissa oli melkoinen ero Brooken hyväksi. Aika hyvin DLB:kin kyllä pärjäsi. Brooken aika oli 9:57 ja DLB:n 10:36. Itse en tuollaisesta setistä loukkaantumatta selviäisi.

View: https://youtu.be/aYl14ZlsUWU

Haha, joku vetänyt tostakin kommentista hernukset siellä.
Ai on? :D Mä en nää kun vaan ekat 5 kommenttia tms tuol iltiksen sivuilla.

No tama on tosiaan fakta. Pakkikseltahan ne kavi nussimassa minun ottamat Killen kisakuvatkin ja laittoivat lehteen mitaan kyselematta.

Etkös sä sillon sinne jotain viestiäkin laittanut asiasta? Vai muistanko ihan väärin?
Vois itekkin ryhtyä iltalehdelle "fitness-toimittajaksi". Lukis vaan päivät pitkät pakkotoistoa, kaappais/nussis täältä mehukkaimmat uutiset ja tekis niistä artikkeleita iltalehteen. Helppoa rahaa :D

Dana Linn Bailey sai pahoja maksaoireita vatsalihastreenin jälkeen - varoittaa muita

Hauska tuolla kommenteissa "Ja tämäkin uutinen bongattu alkujaan Pakkotoistolta :) IL-fitness-toimittajien ei paljoa tarte nykyään tietoa etsiä, kunhan vain tsekkaa Pakkiksen viimeiset keskustelut" :D
IMO typerä kommentti tuolla IL:ssä tuo. Googlettaa Dana Linn Bailey, niin kyllähän sieltä tulee hakutuloksia vaikka kuinka. Esim. MSN.com, jota Iltapäivälehdet varmasti käyttävät yhtenä syötteenä.

Itsehän veikkailen että noi IL:n "fitness toimittajat" tuskin googlettelee erikseen siellä toimituksessa Danaa tai muuta vaan tosiaan lukee ennemmin pakkotoistolta uutisia koska täällä on kaikki tuoreimmat jutut yhden saman (suomalaisen) sivuston alla. Mutta ei tästä sen enempää :)

Itsehän veikkailen että noi IL:n "fitness toimittajat" tuskin googlettelee erikseen siellä toimituksessa Danaa tai muuta vaan tosiaan lukee ennemmin pakkotoistolta uutisia koska täällä on kaikki tuoreimmat jutut yhden saman (suomalaisen) sivuston alla. Mutta ei tästä sen enempää :)
Luepas nyt uudestaan mun viesti.

IMO typerä kommentti tuolla IL:ssä tuo. Googlettaa Dana Linn Bailey, niin kyllähän sieltä tulee hakutuloksia vaikka kuinka. Esim. MSN.com, jota Iltapäivälehdet varmasti käyttävät yhtenä syötteenä.
Niille suolataan myös juttuja kuten Kimmo Niemi. Hakiko ne sitä Googlella, ei todellakaan. Se uutinen annettiin niille vinkkinä.

Niille suolataan myös juttuja kuten Kimmo Niemi. Hakiko ne sitä Googlella, ei todellakaan. Se uutinen annettiin niille vinkkinä.
Siellä on erikoistoimittajia, jotka hakee viikottain kymmeniä pöytäkirjoja käräjäoikeuksista tapahtuneiden rikosten tiimoilta.

Usein kyllä kun pakkiksella on linkattu joku juttu, niin se on pian IL sivuilla. Varskinki jutut mitkä vois vähä kohuttaa tai järkyttää.

@Tomi Takamaa En mie halua/jaksa alkaa väitteleen sun kanssa :D All good dyyd <3 Toi oli vaan mun veikkaus ja thats it. Monesti oon sanonu täällä että minähän en siis mistään mitään tiedä :D

Dana Linn Bailey made a surprise visit at Ludus Magnus Gym so of course we asked her to sit and talk to us! Dana talks her background and how she found strength sports on her way to becoming the first Women's Physique Pro and 2013 Olympia Champion.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom