BB PRO Dallas McCarver

Aika rajuja kulmasoutuja Millerin Dougilta tuossa videossa. Taitaa kova näyttämisen halu olla painojen suhteen ;)
Se taitaa treenata videoiden perusteella aikalailla aina tolla tyylillä. Ihan vitun järkyttävä tekniikka käytännössä kaikissa liikkeissä. Mikäs siinä jos hermotus pelaa ja on muutenkin genetiikka kohdillaan. On kyllä ihan poikkeuksellinen kaveri senkin puolesta, että nivelet ja tukikudokset kestää ylipäätänsä tollaista kuritusta.

Se taitaa treenata videoiden perusteella aikalailla aina tolla tyylillä. Ihan vitun järkyttävä tekniikka käytännössä kaikissa liikkeissä. Mikäs siinä jos hermotus pelaa ja on muutenkin genetiikka kohdillaan. On kyllä ihan poikkeuksellinen kaveri senkin puolesta, että nivelet ja tukikudokset kestää ylipäätänsä tollaista kuritusta.
Tuskin tossa on enää mitään tekemistä genetiikan ja hermotuksen kanssa. Kaverilla kierto päällä ja voimat kasvanu sitä vauhtia et pitäähän niitä päästä näyttämään vaikkei tekniikka, hermotus & ajattelukyky moisia romuja vielä sallis. Taitaa olla pitkälti paskin kulmasoututekniikka mitä oon ainakin henkilökohtasesti näillä ns. pro-videoilla nähny...

Hurjaa katsoa miten noi ottaa kun itse mietin omaa loukkaantumista kun ei varoitellut yhtään. Näillä kavereilla on koko ura ja työ tuossa hommassa, niin ei ehkä kannattais.
Harva ihminen osaa arvostaa terveyttä ennen kuin jotain sattuu. Sitä vaan aina ajattelee, että eihän mulle nyt mitään tapahdu.

Back
Ylös Bottom