BB PRO Dallas McCarver

Omalla kokemuksella voin sanoa, että siinä ei montaa minuuttia voi odottaa etteikö siihen ruokaan tukehtuisi, onneksi oli silloin kotona toinen paikalla joka jeesas ja tiesi mitä tehdä. Mutta mitä tulee dallasin kuolemaan niin kaikki on spekulointia.

Mun teoria/veikkaus on tämänlainen: Ottanu liikaa insua ennen ruoka ateriaansa ja lähteny taju syödessä, menny siis vähän ajotukset pieleen. Sen takia on erikseen nukutuslääkärit, ettei potilas tukehdu omaan kieleensä. No nyt sattumoisin se, että on ollut syömässä sillon kun taju lähtee saattaa näyttää itse syyltä, mut ite uskon että on tukehtunu niinku pyörtyneet/tainnutetut yleensä. Olihan se pyörtyä kisoissakin, mikä tietty enempi ymmärrettävää, kun kroppa sillon vedetty äärimmillee, diureetit yms. Nyt kävi vaa tosi ohranen faili, kun pelataa isoil panoksil ja viedää hommaa ääritappiin. Mä luulen, että hyvin monella prolla on ollut läheltä piti tilanteita. Joku Ronnie on voinut olla kanssa monesti kuolla ihan samasta syystä, mut käyny "hiuka" huonompi mäihä- Anyway, hitosti surettaa tämä kun oli äärimmäisen mielenkiintonen seurata tätä nuorta massamonsteria ja asennekin oli kaikinpuolin kohillaa. :(

Mun teoria/veikkaus on tämänlainen: Ottanu liikaa insua ennen ruoka ateriaansa ja lähteny taju syödessä, menny siis vähän ajotukset pieleen. Sen takia on erikseen nukutuslääkärit, ettei potilas tukehdu omaan kieleensä. No nyt sattumoisin se, että on ollut syömässä sillon kun taju lähtee saattaa näyttää itse syyltä, mut ite uskon että on tukehtunu niinku pyörtyneet/tainnutetut yleensä. Olihan se pyörtyä kisoissakin, mikä tietty enempi ymmärrettävää, kun kroppa sillon vedetty äärimmillee, diureetit yms. Nyt kävi vaa tosi ohranen faili, kun pelataa isoil panoksil ja viedää hommaa ääritappiin. Mä luulen, että hyvin monella prolla on ollut läheltä piti tilanteita. Joku Ronnie on voinut olla kanssa monesti kuolla ihan samasta syystä, mut käyny "hiuka" huonompi mäihä- Anyway, hitosti surettaa tämä kun oli äärimmäisen mielenkiintonen seurata tätä nuorta massamonsteria ja asennekin oli kaikinpuolin kohillaa. :(

eikös sama meinannut käydä supermakellekkin

Itse olen ollut tajun lähdön kynnyksellä pikainsun kanssa.. otin muistaakseni 15 yksikköä ja vähän viivästyi hiilarin tankkaus koska unohduin juttulemaan jollekkin. Mutta kyllä siinä aikaa meni reilusti yli 20 minuuttia ennenku tuli sellanen tunne että meinaa tipahtaa ja vielä sekin että se taju ei lähteny heti vaan sen ehti tajuamaan ja jos siinä vaiheessa ei jo ole ahtanut sokeria niin silloin vielä ehtii. Tuota tajun lähdön fiilistä on vaa tosi vaikee selittää miltä se tuntui.. Onneks olin ehtinyt vetää hiilaria jo joten heti ku nukahdin/muuten pimeni niin oli ehtiny jo imeytymään jonkin verran ja heti havahduin ja olo oli yhtäkkiä täysin normaali ja energinen... häijy tunne oli tuon tilanteen aikana.

Pointtina tässä sekavassa selityksessä oli että omien kokemusten perusteella aika paljon saa mennä pieleen ennenku tollanen tapahtuu ja en usko että kenenkään tarvii ottaa hirveästi yli 15 yksikköä kerralla insua, minun ei olisi tarvinnut ottaa tuotakaan mutta tuo oli aikaa kun kaikki piti vetää överiksi koska tuolloin oli ajatus kaiken suhteen että enempi parempi. Mutta jos joku ottaa todella isoja määriä pikainsua niin silloin kyllä tuo tajun menetys tapahtuu aina vaan nopeemmin. Itse en vaan jotenkin usko että fiksu ihminen onnistuu mokaamaan tollaista. Tosin erehdyksiä sattuu. Otat insua ja joku soittaa ja erehdyt vastaamaan ja juttu alkaakin kulkemaan niin se oli siinä.. esim näin..

Kaikki on mahdollista vaikka miten tietäis mitä tehdä. Joten olkaa ihmiset oikeasti varovaisia insun kanssa ja älkää missään nimessä kokeilko miten kauan voi venyttää sokerin ottamista piston jälkeen.

Viimeksi muokattu:
RIP :(. Kuulin vasta äsken tästä valitettavasta poismenosta. Dallas oli yksi mielenkiintoisimmista Mr Olympia kisaajista.

Ei ois osallistunut ainekaan mun tietämien mukaan.

Jep. Ei ollut tarkoitus osallistua.
En viitsi ketjua alkaa yhtään enempää täyttämään omilla spekuloinneilla, mutta kyllä tässä on aika vahva fiilis, ettei mistään ruokaan tukehtumisesta ollut kyse.
Mutta oli miten oli, niin aivan liian aikaisin lähti tämä nuori mies keskuudestamme ja on todellakin äärimmäisen surullinen tapaus.

Tämmöistä

Liitteet

• Screenshot_20170823-182123.webp
    Screenshot_20170823-182123.webp
    171,2 KB · Katsottu: 3 009
Spekulointia spekulointia. Kaiken ikäisiä ihmisiä tukehtuu kuoliaaksi ruokaan. Dallas oli yksin kotonaan eikä missään salilla kuten tuo facebook "lääkäri" puhui.

Eikös tuossa kerrottu että tämä kohtaus minkä oli kotonaan nyt saanut niin johtunut jostain aikaisemmasta pumpun pettämisestä salilla jossa ei tiedetty deffan olemassaoloa ja tuon takia saanut jonkun kohtauksen myös lavalla? Selventäkää jos oon väärässä.

Ei. "Syncopal episode on stage" = pyörtyminen lavalla saatu kuulostamaan pelottavalta. Johtui silloin keuhkokuumeesa kun ei saanut henkeä, ja dallas on sanonut kärsineensä keuhkovaivoista lapsuudesta asti.

Kieltämättä tuo ruokaan tukehtuminen ilman suurempaa syytä kuulostaa erikoiselta kuten tämä lääkäri(?) tuossa yllä kertoo. Virallista kuolinsyytä odotellessa.

Ei. "Syncopal episode on stage" = pyörtyminen lavalla saatu kuulostamaan pelottavalta. Johtui silloin keuhkokuumeesa kun ei saanut henkeä, ja dallas on sanonut kärsineensä keuhkovaivoista lapsuudesta asti.

Just, jos näin tosiaan oli, niin siinä tapauksessa aika hazardi lajivalinta.

Kieltämättä tuo ruokaan tukehtuminen ilman suurempaa syytä kuulostaa erikoiselta kuten tämä lääkäri(?) tuossa yllä kertoo. Virallista kuolinsyytä odotellessa.

Tuosta randomina vanha uutinen Suomen tilanteesta.

Ruokaan tukehtuu 80 ihmistä vuodessa

OKSENNUKSEEN TUKEHTUU NOIN 20

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1074060915/Ruokaan+tukehtuu+80+ihmista+vuodessa

Dallas on aivan hyvin voinut tukehtua ruokaankin, joskin muutamat muut syyt voivat olla myös melko merkittäviä, jolloin ruoka on vain kaikein muun seurauksena jäänyt viimeisenä niitinä tukkimaan henkitorvea.

Back
Ylös Bottom