Siis mite tää nyt oikee onnistuu? pitääks mun ladata koko steam koneelle?Johan sanoi:5: Tee oma account Steamiin http://www.steampowered.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mite tää nyt oikee onnistuu? pitääks mun ladata koko steam koneelle?Johan sanoi:5: Tee oma account Steamiin http://www.steampowered.com/
jarhu sanoi:
Tuli mieleen kun sale puhui fps:tä. Sanokaapa mikäs tässä fps jutus viehättää. Retostelu kovalla ratella vähän niin kuin ylikellottelussa ylipäätään? Korjatkaa jos olen väärässä. Onko väliä sillä onko fps 60 vai 100? Kovin moni CRT -näyttö ei pysty edes päivittämään sataa kuvaa sekunnissa. Ja littunäytötkin vain sen 60 kertaa, jos olen oikein käsittänyt. Vieläkun lisätään että ihmisen silmä "päivittää" näkemänsä noin 40 kertaa sekunnissa(mutu). Olen kuullut monen väittävän että olisi jotain eroa 60:n ja 100:n fps, että sen eron huomaa, ja et meno ois smoothimpaa. En vain saa heiltä teknistä faktaa asiasta. Joku pakkotoiston guru vois valottaa tarkoilla faktoilla epätietoisuutta asiasta?
Joo no sain tehtyä ton mutta ei toimi :( onkos kukaan muu kokeillut tätä? Kun connectaan serverille, niin se vain palautuu takaisinweismyller sanoi:Siis mite tää nyt oikee onnistuu? pitääks mun ladata koko steam koneelle?
dfg sanoi:
Silmät/aivot erottaa noin 22-28 kuvaa sekunnissa.... (mutua faktapohjalta)
Tällähän ei sitten ole itse ampumatarkkuuden kannalta mitään väliä. Yhtä tarkasti se ase ampuu vaikka vaikka sun FPS olis 120 tai 30. Tähtäin vain näyttä pienenevän hitaammin huonommalla FPS:llä.Gyrmy sanoi:Erona on ainakin se että cs:ssä tähtäin pienenee sitä nopeammin sarjan jälkeen, mitä parempi fps on. Kokeileppas huvikses.
Kuuraparta sanoi:mitää tee jannut puhutte siintä tähtäimen "palautumisesta" kun voitte suoraan säätää sen tähtäimen että se on kokoajan pieni eikä tule sitä isonemista ollenkaa.
raka sanoi:Joo, voi se olla kaveriporukallakin hienoo pelata, mutta eniten mua tässä pelissä kiehtoo se että vastustajat ovat "ihmisiä", siis että kone ei niitä ohjaa. Toki niitä xiittareitaki löytyy, harmi vaan. Muuten on kyllä helvetin hyvä peli, ja sitä tulee kyllä tahkottua.
raka sanoi:Jaa, millä komennolla?
Jyki sanoi:oisko ollu sorsassa, et sen saa ihan sieltä settingseistä säätää... ?
raka sanoi:Ei oo sellasta komentoo settingseissä, että tähtäin ei laajene ollenkaan. Sieltä voi vaa valita koon, mutta siihen laajenemiseen sieltä ei voi vaikuttaa. Minua kyllä kiinnostaisi se, että millä komennolla sen laajenemisen saa pois?
moab sanoi:Consoleen tai suoraan conffeihin: cl_dynamiccrosshair "0"
Jyki sanoi:toimiiks toi myös sorsassa? 1.6:ssa toi toimi mut aattelin ku moni 1.6:sen komento ei tunnu toimivan sorsassa..
moab sanoi:En oo kyllä ihan varma, ite pelailen 1.6:sta. Mutta mulla on koneella kuitenkin toi source:n joku versio mis pystyy pelaa botmatchia, katoin sen hakemistosta configista ja tarkistin niin kyl siel oli toi komento. Mut tiedä sitten miten uudemmis versiossa. Koittamallahan se selviää? :D