CS source

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
jarhu sanoi:
:offtopic:

Tuli mieleen kun sale puhui fps:tä. Sanokaapa mikäs tässä fps jutus viehättää. Retostelu kovalla ratella vähän niin kuin ylikellottelussa ylipäätään? Korjatkaa jos olen väärässä. Onko väliä sillä onko fps 60 vai 100? Kovin moni CRT -näyttö ei pysty edes päivittämään sataa kuvaa sekunnissa. Ja littunäytötkin vain sen 60 kertaa, jos olen oikein käsittänyt. Vieläkun lisätään että ihmisen silmä "päivittää" näkemänsä noin 40 kertaa sekunnissa(mutu). Olen kuullut monen väittävän että olisi jotain eroa 60:n ja 100:n fps, että sen eron huomaa, ja et meno ois smoothimpaa. En vain saa heiltä teknistä faktaa asiasta. Joku pakkotoiston guru vois valottaa tarkoilla faktoilla epätietoisuutta asiasta?

Erona on ainakin se että cs:ssä tähtäin pienenee sitä nopeammin sarjan jälkeen, mitä parempi fps on. Kokeileppas huvikses.
 
weismyller sanoi:
Siis mite tää nyt oikee onnistuu? :nolo: pitääks mun ladata koko steam koneelle?
Joo no sain tehtyä ton mutta ei toimi :( onkos kukaan muu kokeillut tätä? Kun connectaan serverille, niin se vain palautuu takaisin
 
dfg sanoi:
:offtopic:
Silmät/aivot erottaa noin 22-28 kuvaa sekunnissa.... (mutua faktapohjalta)

:anssi:

Ihmissilmällä ei ole mitään lukuarvoista rajaa minkä se "erottaa" Tuo 25-30 on vaan elokuvissa usein käytetty "framerate".

Suurin osa harjaantuneista katselijoista erottaa esim. monitorissa 60 ja 85Hz suoralta kädeltä. Itse näen useinmiten varsin selkeästi monitorin välkkymisen 60Hz tilassa.

heitetääs vähän knoppitietoa loppuun, ihmissilmä erottaa täysin pimeässä tilassa mustalla seinällä olevan reiän/ valolähteen siihen saakka kunnes reiän halkaisija on alle 1/10 000 millimetriä. Parhaat optiset laitteet kykenevät n. 20% tästä :)


edit: tunnetuimpia testejä tästä väitetystä "ihmissilmän" virkistystaajuudesta lienee hävittäjälentäjillä tehty testi jossa näytettii sekunnin murto-osien ajan kuvia vihollisen koneesta joka piti tunnistaa. Googlella löytyy varmastikin.
 
Edit: Äh, väsymys -> ajatusvirhe -> suolsin täyttä paskaa.
 
Ostin pari päivää takaperin ton ja ihan mukava pelihän se on on pelailla. Yksin sitä ei kyllä jaksa mappia pitempään mutta jos on tuttujen kanssa ventissä ja pelailee niin sittenhän sitä jaksaakin. Tää perjantai meni nyt jostain 22.00 tähän asti pelatessa :D
 
Gyrmy sanoi:
Erona on ainakin se että cs:ssä tähtäin pienenee sitä nopeammin sarjan jälkeen, mitä parempi fps on. Kokeileppas huvikses.
Tällähän ei sitten ole itse ampumatarkkuuden kannalta mitään väliä. Yhtä tarkasti se ase ampuu vaikka vaikka sun FPS olis 120 tai 30. Tähtäin vain näyttä pienenevän hitaammin huonommalla FPS:llä.
 
Ase on kyllä yhtä tarkka mutta paremmin tähtäät pienemmällä tähtäimellä. Koetappa pelatessa 30fps liikutella sitä hiirtä nopeasti ja tee sama 120fps niin ero on kuin yöllä ja päivällä.
 
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Aivan loistava peli! tullut pelailtua sitä tässä jo jonkun aikaa.. tosin se uutuuden huuma on jo laskenut jonkun verran mutta jaksaa vieläkin speelailla :) --parhaimmillaan just isolla kaveriporukalla pelattaessa :thumbs:
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo, voi se olla kaveriporukallakin hienoo pelata, mutta eniten mua tässä pelissä kiehtoo se että vastustajat ovat "ihmisiä", siis että kone ei niitä ohjaa. Toki niitä xiittareitaki löytyy, harmi vaan. Muuten on kyllä helvetin hyvä peli, ja sitä tulee kyllä tahkottua.
 
mitää tee jannut puhutte siintä tähtäimen "palautumisesta" kun voitte suoraan säätää sen tähtäimen että se on kokoajan pieni eikä tule sitä isonemista ollenkaa.
 
raka sanoi:
Joo, voi se olla kaveriporukallakin hienoo pelata, mutta eniten mua tässä pelissä kiehtoo se että vastustajat ovat "ihmisiä", siis että kone ei niitä ohjaa. Toki niitä xiittareitaki löytyy, harmi vaan. Muuten on kyllä helvetin hyvä peli, ja sitä tulee kyllä tahkottua.

joo,, sehän on sen hauskuuden perusta että ne on ihmisiä ne vastustajat :kuola:
:D
 
Jyki sanoi:
oisko ollu sorsassa, et sen saa ihan sieltä settingseistä säätää... ?

Ei oo sellasta komentoo settingseissä, että tähtäin ei laajene ollenkaan. Sieltä voi vaa valita koon, mutta siihen laajenemiseen sieltä ei voi vaikuttaa. Minua kyllä kiinnostaisi se, että millä komennolla sen laajenemisen saa pois?
 
raka sanoi:
Ei oo sellasta komentoo settingseissä, että tähtäin ei laajene ollenkaan. Sieltä voi vaa valita koon, mutta siihen laajenemiseen sieltä ei voi vaikuttaa. Minua kyllä kiinnostaisi se, että millä komennolla sen laajenemisen saa pois?

Consoleen tai suoraan conffeihin: cl_dynamiccrosshair "0"
 
moab sanoi:
Consoleen tai suoraan conffeihin: cl_dynamiccrosshair "0"

toimiiks toi myös sorsassa? 1.6:ssa toi toimi mut aattelin ku moni 1.6:sen komento ei tunnu toimivan sorsassa..
 
Jyki sanoi:
toimiiks toi myös sorsassa? 1.6:ssa toi toimi mut aattelin ku moni 1.6:sen komento ei tunnu toimivan sorsassa..

En oo kyllä ihan varma, ite pelailen 1.6:sta. Mutta mulla on koneella kuitenkin toi source:n joku versio mis pystyy pelaa botmatchia, katoin sen hakemistosta configista ja tarkistin niin kyl siel oli toi komento. Mut tiedä sitten miten uudemmis versiossa. Koittamallahan se selviää? :D
 
moab sanoi:
En oo kyllä ihan varma, ite pelailen 1.6:sta. Mutta mulla on koneella kuitenkin toi source:n joku versio mis pystyy pelaa botmatchia, katoin sen hakemistosta configista ja tarkistin niin kyl siel oli toi komento. Mut tiedä sitten miten uudemmis versiossa. Koittamallahan se selviää? :D

Joo toi cl_dynamiccrosshair vaikuttaa siihen, että juostessa tähtäin pysyy samankokosena, mutta ampuessa se leviää niinkuin ennenkin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom