Crossfit Turku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Babaaa
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Turussa crossfit harrastajia tai muuten lajin osaajia? Kiinnostaisi mutta tarttis vähän jeesiä alkuun ja potkijaa treeneihin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites tämä aihe elää? Onko Turun suunnalle löytynyt aktiviteettiä tämän suhteen?
Itseä kiinostais kanssa mutta ihan heti en löytänyt mitään valmista millä täällä pääsis alkuun. Valmista salia ei kait (vielä) ole mutta löytyiskö porukkaa ja innostusta jos kehiteltäis jotain?

Mun korviin ei ainakaan vielä oo kiirinyt tietoa varsinaisesta Crossfit-salista. Joitain Crossfit -tyylisesti treenaavia tiedän..

Jos Minkkis tollasen salin pystyyn laitat, niin enköhän siellä vierailemaan tulis :) Aika paljon pystyn näitä meidän treenisalilla tekemään, vaikka esim. renkaat puuttuu..

Mut jos joku tietää, niin toivottavasti myös täällä ilmoittelee..

Pitkään olen foorumeja selaillut ja nyt on kirjoitettavakin jo jotain tänne. Itseäni kiinnostaa siis crossfit melkoisesti. Olen sitä yrittänyt tehdä vähän siellä sun täällä, mutta olisi kiva jos Turusta löytyisi kunnon tilat crossfitille. Pitkin kaupunkia olen yrittänyt etsiä sopivaa paikkaa ja törmäsinkin Big Boys Barbell Clubiin ja Spartan Sport Centeriin, jotka siis muistuttavat mielestäni eniten crossfit-salia Turussa. Onko teillä ehdottaa jotain muuta paikkaa vielä, josssa tuon tyylinen treenaaminen olisi mahdollista? Tai onko tietoa tuleeko Turkuun joskus ihan virallinen crossfit-sali?

Tämä on todella epävirallista tietoa mutta kuulin vähä huhua että joku olisi paraikaa tekemässä tällasta alfa centeriin. Mutta voin myös olla väärässä

Tämä on todella epävirallista tietoa mutta kuulin vähä huhua että joku olisi paraikaa tekemässä tällasta alfa centeriin. Mutta voin myös olla väärässä

Mä oon jopa nähnyt tätä kasattavan, Barkerille... ;) Eiköhän piakkoin jo ala virallisempaakin tietoa tulemaan!

Nyt alko kiinnostamaan. Crossfit-tyylinen treenaus alkanut kiinnostamaan viime aikoina oikein kunnolla. Tällä hetkellä ainoa varteenotettava vaihtoehto mielessäni on ollut Spartan Sport Center, koska sinne on kohtuullinen pyöräilymatka. Barkerille olisi vieläkin lyhyempi matka ja pelkästään Crossfitille tehty sali kiinnostaa tottakai.

Onko mitään käryä millasella aikataululla tää sali ollaan saamassa pystyyn? Edes huhuja? :)

Ihan affiliatella oleva Crossfit sali on aukeamassa syksyn aikana tuonne alfa centerii kuullema. Ja vielä oikein kunnon vehkeilläkin! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom