Cro Cop UFC:hen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo totta puhut, mutta miehen kehitys on mun mielestä ollu koko aika ylöspäin. Ja pitää myös muistaa et Chuck on aluperin painija, minkä moni unohtaa kokonaan :D Koska se ei sitä pahemmin käytä kun ei tarvii.

Eipä chuck painijan lahjoillaan mitään tee mirkoa vastaan.ainut mies tällä pallolla on fedor joka saa sen miehen maihin :) tuota matsia ei tarvitse edes otella.tasoero on hirvittävä :thumbs:

Chuking takedown defense voi olla kovaa luokkaa mutta ei Chuck siltikään ketään maassa voittaisi.. varsinkaan CroCopia.

Nyt on joku ulapalla :david:

EDIT: jos totta puhutaan, uskon että Chukin ja Crocopin matsista tulisi tylsä. Kaksi counter-strickeria vastakkain, ei kuulosta hyvältä.

Se oli lähinna vastaus sCRATCHin naurettavaan Chuck ylistykseen täällä. Pystyssä Chuck ottaa turpaansa Cro Copilta niinkuin tekin näytätte ymmärtävän. En minäkään usko että Chuck yrittäisi sitä maahan viedä joten pystymatsi se olisi ... pointti vaan oli että Chuckilla ei ole taitoja Cro Copia maassa voittaa, joten hänellä ei sitä optiota ole. Ihan sama kuinka yli tai aliarvostettua Chuckin paini on niin ei hän mikään Barnett ole.

Kenellekään UFC:n lähetyksiä seuranneelle ei pitäis olla epäselvää, että Chuck on "a great wrestler and a great athlete", koska yleensä tuonkaltainen mantra siellä toistetaan Liddelistä puhuttaessa. Mistäpä luulet, että Chuckin takedown defence on peräisin? Potkunyrkkeilystä?

Mä totesin asian vaan, kyllä mä ite lajien harrastajana tiedän mistä on kyse, ei tarvii rupee mussuttaa samantien..

En mä mitenkään miestä "ylistä", pidän vaan henk. koht hänestä aivan helvetisti oon sen fani myönnän. Ja makuasioista on turha rupee väittelemään, jos täällä foorumeissa jotain tämmöstä heittää niin kaiken mailman kärpäset on heti kiinni.

..tuota matsia ei tarvitse edes otella.tasoero on hirvittävä

Ai no sitten. Annetaan Mirkolle sitten se vyö tai mielummin molemmat vyöt ilman otteluita ja maksetaan vielä hyvin sen päälle.

Jos Randelman iskee ykkösellä Mirkon lattiaan niin kyllä se Mirko notkahtaa puolta pahemmin Chuckin iskusta. Ottelut on joka kerta yllätyksellisiä ja yks osuma voi lopettaa matsin niin kun on joutunut jopa tämä "Kroatialainen puolijumala" toteamaan.

Älkää käsittäkö väärin, tiedän kyllä kuinka kova Mirko on, mutta annetaan nyt poikien kumminkin matsata ensin.

Ai no sitten. Annetaan Mirkolle sitten se vyö tai mielummin molemmat vyöt ilman otteluita ja maksetaan vielä hyvin sen päälle.

Jos Randelman iskee ykkösellä Mirkon lattiaan niin kyllä se Mirko notkahtaa puolta pahemmin Chuckin iskusta. Ottelut on joka kerta yllätyksellisiä ja yks osuma voi lopettaa matsin niin kun on joutunut jopa tämä "Kroatialainen puolijumala" toteamaan.

Älkää käsittäkö väärin, tiedän kyllä kuinka kova Mirko on, mutta annetaan nyt poikien kumminkin matsata ensin.

Tottakai lajin henkeen kuuluu yllätyksellisyys ja joskus harvoin noita onnekkaita iskuja näkee. Mutta oletusarvo on se että noista kahdesta jampasta ei pitäsi hirveetä päänvaivaa Mirkolle olla. Kukaan ei sitten tiedä mitä kaikkea ottelussa tulee käymään :) kysykää vaikka Mauricio "shogun" Rualta! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katoin just matsin Wanderlei Silva vs Mirko Crocop, ja oli Crocop aika tappavan tarkka iskuissaan :eek:
Hetken se otti iskua vastaan sen paikkaustauon jälkeen, mut lopetus oli taasen sit aika kova..

Mirko Interview

"I do not think this UFC fights means forever goodbye to PRIDE"

====Why? We heard Your contract is 2years,6matchs

"No,no, I really contract with Zuffa at 6matchs, but I do not need 2years"

===Oh,you fight high-pace and short interval you can do 6 fights about 1year

"I become champ at 3matchs.interval is 2.5months or 3months...I fight UFC constantly. for example,It is only my hope...I want get UFC belt before summer.and keep this belt in Autumn.And i want to fight in 2007newyear eve japan!! PRIDE champ Fedor vs UFC champ Me,"

http://d.hatena.ne.jp/gryphonjapan/

Totta vai tarua? Jäänemme odottelemaan.

Vaikka en oikein näe, että kukaan UFC:ssä pärjäisi Mirkolle, niin toi asenne kuulostaa aika pahalta. Kaveri on kuitenkin pari kertaa aikaisemminkin kompastunut omaan ylimielisyyteensä. Kuulostaa siltä, että Mirko pitää itseään jo UFC:n mestarina.

En oo koskaan ollu mitenkään crocopin fani, enkä koskaan pahemmin pitäny ees koko jäbästä..toivotaan et joku ufc sankari latais sen maantasalle. Tosin yks mailman parhaista se on kieltämättä ja sil on se oma gameplan mitä se aina vetää ja hyvin se sen toteuttaaki taitava äijä pakko myöntää näitä miehiä ketkä kuuluu omaan luokkaansa (fedor,chuck,shogun,filho,gomi etc..) respect siinä suhteessa. Peukut ristii et joku sen viellä tyrmäis tai submittais ihan sama kuhan tulis noutaja!

Kuulkaa jätkät! Mä sanon vaan että haistakaa vanha... :hyper: Mirko pistää nyt samantien pari kaveria levyks UFCssä, ja kesäks se on chäämppi! Mirko on kyllä perillä asioista, mä en näe mitään mahdollisuutta siihen että Mirkon kävis huonosti. Mä olen niin onnellinen että se menee näyttämään UFClle närhenmunat :rock:

Nojoo, ite en oikeen diggaa koko organisaatioista. Joten ehkä loistaa pikkusen puolueellisuus läpi :D

No onhan miehellä ainakin näyttöjä, joihin perustaa tuo itsevarmuus. Eli ei ole pelkkää katteetonta uhoa. Toisille varmaan vaan sopii tollanen itsevarmuus paremmin kuin perisuomalainen vaatimattomuus.

Mä olen niin onnellinen että se menee näyttämään UFClle närhenmunat :rock:

Ei se Mirko mitään munia sinne UFC:hen ole näyttelemään menossa vaan ottelemaan ja tälläinen maailmantason huippuottelija parantaa minkä tahansa "firman" tasoa. UFC on minusta selkeästi taas nousussa.
Pride:ssä minua ärsyttää monet turhat hömpät johtuen japseista.
Toivottavasti UFC viel äkyykyttääkin joskus Priden.

Mahtaa Sylvian Timppaa vituttaa, kun kaveri, joka ei ole kertaakaan matsannut UFC:ssä suunnittelee jo julkisesti mestaruuden jälkeisiä matseja.

Itsevarmuus on hyve, ylimielisyys ei. Se johtaa laiskaan treenaamiseen ja sitä kautta huonoon lopputulokseen. No se raja on tietysti veteen piirretty viiva. En välttämättä lähtisi Mirkoa ylimieliseksi haukkumaan ainakaan silmästä silmään. Jos se suuttuis, vois joutua taltuttamaan sen voimakeinoin.

Symppaan Mirkoa sata kertaa enemmän kuin Sylviaa, vaikka se päästäisi suustaan minkälaisia sammakkolaumoja tahansa. Kyllä, Randleman löi Mirkon onnenkantamoisella lattiaan, mutta Mirko subbasi sen seuraavassa kohtaamisessa näytöstyyliin heti kun iholle pääsi, kestiköhän puolta minuuttia se matsi.
Ja niin kuin Joni jo ihmetteli, "totta vai tarua?" Nettihaastattelun perusteella on paha sanoa miten läpällä tai tosissaan tuo juttu oli heitetty vai oliko yleensä heitetty. En ihmettelisi jos japanialainen toimittajaraasu ei oikein ymmärtäisi maailmankuulua kroatialaista "huumoria".
No eipä silti, itsevarmuuden puutteesta Mirkoa on tuskin ennen tätäkään moitittu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom