Crazy Frog

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keila
  • Aloitettu Aloitettu
Oh, somebody got some issues.

Jonny sanoi:
Suomen Virallinen lista viikolla 31/2005

1. Crazy Frog - Crazy Hits
2. System of a Down - Mezmerize
3. Offspring - Greatest Hits

Kuulin tuolta albumilta biisin Dallas ja kyllä oli ärsyttävä :curs: Siis listaykkösenä, EI OLISI USKONUT!
Olen menettänyt toivoni ihmisiin.

Ekana tulis mieleen, että onkohan noi jonninmoiset oikeudet ostanut alkuperäseltä äänen tekijältä? Luulis tuon olevan varsin välttämätöntä.

Jonny sanoi:
Suomen Virallinen lista viikolla 31/2005

1. Crazy Frog - Crazy Hits
2. System of a Down - Mezmerize
3. Offspring - Greatest Hits

Kuulin tuolta albumilta biisin Dallas ja kyllä oli ärsyttävä :curs: Siis listaykkösenä, EI OLISI USKONUT!

Parin kolmen vuoden päästä monella on cd-hyllyssään piiloteltavaa...

"Siis mikä :piis:ittu tuolta hyllynraosta pilkottaa, etkai sääkin oo menny ostamaan tota sillo kisakesänä nollaviis?" :david:

Apua! joku saatanan bugi iski, ja mun maila katosi, joten jäin aseettomana katsomaan tota.

Mä olen jo puoli vuotta yrittänyt keksiä miten tuon helvetistä lähetetyn saatana-sammakon saisi tapettua, ja tämä helpotti hiukan... Vielä parisen tuntia annan pesäpallomailalla ympäri korvia jotta selviän taas hetken kun kämppis kattelee MTV:tä.

Jees

Pitäsköhän vittuillessa otta Grazy frog soittoääneksi. Kyllähän se ääni vituttaa mutta aah sitä nautintoa kun muitakin vituttaa se ääni :hyper: :rock:

Oli kyllä :offtopic:

Sain sen tuskasen sammakon 92m päähän ja hakkasin mailalla useamman kerran.. Ai että jos mä jotain vihaan niin sitä..

hei mä olen ihan rakastunu tohon crazy frogiin! :D Siinä tulee ihan teinivuodet mieleen ku sitä kuuntelee... :D :D

muoks. 93m tossa pelissä.

Back
Ylös Bottom