Craze:n käyttö ja vaikutukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jnasu
  • Aloitettu Aloitettu
Aikamoista lottoa tuo tuntuu olevan. Itse tilasin 3 purkkia Crazea Vitacostilta muutama viikko sitten ja ihan normaalisti tuli läpi. Ei tarvinnut edes ALVeja maksaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla tullin toiminta päivästä kiinni miten toimivat. Itse kyselin 26.6 tulliin jääneen paketin perään joskus pari viikkoa sitten niin on kuulemma lähetetty jatkotutkimuksiin ja että teihin tullaan olemaan yhteydessä vaan ei kuulu ei näy.

Hui ja apua. Mää tilasin viikko sitten predatornutrition.comista muutamisen purkkia ja kun Briteistä tulivat niin ei tullimaksujakaan tullu. Euroissa lasti makso 125 ja sain paketin perjantaina. Pelekäsin just että entä jos jää tullissa kiinni ja tuliskiin jottain ongelmia. No ei minulle tullu, mutta kurjaa jos jollekulle muulle.

Hui ja apua. Mää tilasin viikko sitten predatornutrition.comista muutamisen purkkia ja kun Briteistä tulivat niin ei tullimaksujakaan tullu. Euroissa lasti makso 125 ja sain paketin perjantaina. Pelekäsin just että entä jos jää tullissa kiinni ja tuliskiin jottain ongelmia. No ei minulle tullu, mutta kurjaa jos jollekulle muulle.

Itsekkin tilannut useasti predatorista ja aina tullut ongelmitta kotiin. Eli voin suositella vaikka hintavaa onkin. Mutta nähtävästi tuolta amerikan mantereelta tilaaminen on riskialtista koska itselläni oli ensimmäinen tilaus vitacostista ja suoraan tullin takavarikkoon. Huomenna selviää paljonko mahtaa tulla euroja maksettavaksi tästä hirveästä rikoksest.

Itse tilasin Ebaysta varmaan 3 viikkoa sitte yhden purkin. Hintaa tuli yhteensä 35€ (Purkki noin 24€, postit 11€) ja ongelmitta tuli ihan kotiovelle asti postisedän toimesta. Pettymyshän siitä sitten seurasi kun innokkaana seuraavana päivänä otin Crazee 30min ennen treeniä. Minkäänlaista vaikutusta en havainnut eikä olokaan kummemmin muuttunut. Ainoastaan tuli pikku hiki päälle kun salille ajoin.

Kaippa tuo joillakin toimii, mutta valitettavasti ei mulla.

Ihan hämärää touhua kyllä, mihinkään noiden virallisten sivujen blogeihin voi kommentoida, taino voi mutta ei niitä koskaan hyväksytä. Itse heitin crazen jämät veks ja aloitin reenaamaan pari vko sitten ilman stimuja, ensin kulki vähän huonosti mutta nyt taas kulkee hyvin ilman... vois tuossa kohtapuolin harkita jotain toista merkkiä pre-workouttiin. Turhaan riskeeraan terveyttäni aineilla josta ei ole ihan varmoja mitä ne sinne tunkee ja testitulokset epämääräisiä.

Turhaan riskeeraan terveyttäni aineilla josta ei ole ihan varmoja mitä ne sinne tunkee ja testitulokset epämääräisiä.

Ei sun sit varmaan pysty syömän mitään.. ihan varma kun et voi olla yhdestäkään tuotteesta mitä kaupan on.

Ei sun sit varmaan pysty syömän mitään.. ihan varma kun et voi olla yhdestäkään tuotteesta mitä kaupan on.

Eihä tosiaan voi olla varma mutta tästä valmistajasta liikaa hämäriä juttuja mitä puolustelevat vaikka nyt toisistakaan voi olla varma mitä ne sinne tunkee niin kumminkin oletuksella menen että luotettavampia kuin tämä firma kunnes toisin todistetaan.

Kuulusteluissa käyty tullissa ja seuraavaksi sitten itä-suomen käräjäoikeuteen. Tullilabra löytänyt näitä amfetamiinin esiasteita tuotteesta joten lääkerikkomuksesta tulossa varmaankin sakkoja jonkun verran.

Miks ei ruotsin poliisi sitten löytäny mitää laitonta fitnesstukun crazesta :D

Hyvä läppä nää "esiasteet".. eipä taida siellä taas kukaan tietää mistään mitään.. mutkat suoriks ku vedetään, niin kai ne pelkää et H2O räjähtää ku se on hapen "esiaste"
Luulis et craze on testattu niin monen tahon toimesta, et aika varma on mitä käytät.. muut boosterit ja lisäravinteet ei varmasti yhtä testattuja =)

Kuulusteluissa käyty tullissa ja seuraavaksi sitten itä-suomen käräjäoikeuteen. Tullilabra löytänyt näitä amfetamiinin esiasteita tuotteesta joten lääkerikkomuksesta tulossa varmaankin sakkoja jonkun verran.

Sitte vaan kaivelee labratutkimuksia, joiden mukaan mitään laitonta ei ole löytynyt.

Sitte vaan kaivelee labratutkimuksia, joiden mukaan mitään laitonta ei ole löytynyt.

Turha tässä enää mitään kaivelee kun tullilabrassa tuotteesta löydetty jotain mikä on suomessa lääkeaine listalla eikä sitä saa tuoda maahan ilman tarvittavia papereita ja lupia.

juurikin tuo että löytyy lääkeaine listalta.. ymmärsin, ettei mitään ainesosia löytyis ja sen takia tullin itsemääräämisvalta ihmetyttää..
puhehan oli että ne laittais taas listalle jotain mitä mm- crazessa on, muttei sitä vielä siellä olisi..

edit. tää ei oo faktaa vaan näin olen asian ymmärtänyt.. jos sieltä jotain lääkeainelistalta löytyvää labrois löytyy, niin asia on sitten hyvinkin selkeä ja rikos tapahtunut, jalkapuihin ja ruoskaa rikollisille!

Tämänkin tuotteen loru taitanee olla lopussa? Vielähän tuota kyllä näyttäis saavan Englannista, mutta ei taida tohtia tilata?

Taitaa olla lopussa juu. Hyvin potkii itselle Craze. Vedän aika harvoin ja sen pari scuuppia niin ei malta edes salilla levätä.

Purkki loppuun ja sitten etsiin uutta tuotetta tilalle. Tosin löytyypä vielä vanhaa jaskaa täys pönikkäkin, eli ehkä se seuraavaks.

Kertokaas nyt tällaselle ei-buustajalle, et mikä tä craze homman tilanne nyt on? Joku buusteri jota ei enää saa kohta mistään?

Kattelin tuonne myynti/ostopalstan ravintopuolelle ja siinä oli näemmä kuus ekaa ilmotusta pelkästään otsikolla "ostetaan crazea". Jännää.

edit: Niit samoja ilmotuksii oli siel alempana viel lisää.

Kertokaas nyt tällaselle ei-buustajalle, et mikä tä craze homman tilanne nyt on? Joku buusteri jota ei enää saa kohta mistään?

Kattelin tuonne myynti/ostopalstan ravintopuolelle ja siinä oli näemmä kuus ekaa ilmotusta pelkästään otsikolla "ostetaan crazea". Jännää.

edit: Niit samoja ilmotuksii oli siel alempana viel lisää.

Buusteri, jota Fitnesstukku kaupitteli vielä alkuvuonna. Ottivat kuitenkin pois myynnistä, kun Ruotsin viranomaiset alkoivat tonkia purkin sisältöä. Tuotetta käsittääkseni kuitenkin voi vielä saada jostain päin internettiä. Ilmeisen toimivaa tavaraa, kun sitä aika paljon täällä metsästetään.

Itse testasin crazea neljän treenin yhteydessä. 1 scooppi, ei mitään vaikutusta, pari kertaa kaksi scooppia ja kerran kolme scooppia, mutta mitään treeniä parantavaa vaikutusta en näistä saanut. Ainoa mikä tuli kolmen scoopin jälkeisenä aamuna, oli jäätävän kova migreeni, jota tutkittiin aivoverenvuotona alkuun. Ja mulla ei sis ole migreeni taipumusta ollut koskaan ennen (, eihän crazea voi varmasti tuohon migreeniin yhdistää, mutta maallikkona laskin varmuuden vuoksi 1+1). Nyt on ainakin kaali kuvattu suhteellisen tarkkaan:face:. Itse en kyllä suosittele tätä kenellekkään, mutta kysyntää tuntui olevan, kun möin omat purnukkani pois. Olisi ehkä pitänyt kyllä nakata ne roskiin.

Buustereihin taitaa olla ihmisillä erilaiset vasteet, monillahan ne toimii, mutta osalla ei. Jotain nuo aineet kuitenkin tuntuivat mullekin kaiketi tekevän, mutta kuten kirjoitin, mitään HYVÄÄ en kykene crazesta sanomaan.

Jatkossa pitänee tyytyä motivaatioon reenipuusterina.

Suositut

Back
Ylös Bottom