Cradle Of Filth - Nymphetamine

Shagrath sanoi:
Kyllä mä ainakin tykkäsin Damnationista. Aluksi oli vähän shokki, mutta parani joka kuuntelukerran jälkeen. Paras silti on ehdottomasti Principle!!!

Jep, Damnationia itsekin mainostin tällä palstalla vuosi sitten, ihan ok levy.

Tuolla Principlellä on kyllä mahtavia instrumentaalikappaleita.

Iscariot, Secret love we drown, One final graven kiss.. Mahtavan vahva tunnelma noissa kappaleissa. :worship:

Kyllä mä oon ainaki tykänny kaikista Filthin levyistä, tää uuski levy kuulosti ihan hyvältä...kai mä oon sit vaan jotenki erikoinen...

Kyllä se Cruelty and the Beast on viimenen, josta ite vielä tykkäsin, joskin sillä on levyllä on uskomattonman laiha soundi. Nää uudemmat tuotokset on aikalailla tasapaksua humppaa.

Principal of Evil Made Flesh, siinä on hyvä levy/piisi!!!!

(pistettiin threadin hengen mukaisesti pikku typot kehiin)

:david:

Uusi levy on todella hyvä kun sen vain kuuntelee tarpeeksi monta kertaa. Filth kyllä tekee levy levyn jälkeen erittäin laadukasta jälkeä :rock:

Uusin on IMO parhaita levyjä mitä orkesteri on ulostanut. Selkeempää linjaa ja mina tykka.

Jep. Samoille linjoille lähden.
Totta kyllä että vähän kevysempään suuntaan, mutta silti tykkäsin levystä.

Nyt levyä pidempään kuunelleena kanta vain vahvistuu siitä miten mainio levy on. Varsinkin kappale Nymphetamine (Overdose) on mainio Liv Kristinen ansiosta, naisen ääni on samenttisen ihana ja aina kun kuulen Livin laulaman kohdan kappaleesta niin vaivun suunilleen nirvanaan.

:5: :rock:

Livenä Danin laulu on kyllä aika karseeta kuultavaa

käkäkäkäkäkääkääkkäkäkääkkääääkäääkääkä...

Tuo uusin levy löytyy itteltäkin, mutta kerran on tainnu käydä soittimessa ja silloinkin joutu skippailemaan biisejä.

Kride sanoi:
Her Ghost In The Fog iski ja lujaa.

Aivan helvetin hyvä biisi. Oon tota vähän aikaa kuunnellu täysillä aina ennen treeniä, siitä saa aivan vitulliset lataukset :rock:

Oon cof:ista tykänny koko ajan ku orkesteri on ollu olemassa. Ehdottomasti paras biisi IMO on kyllä Cruelty Brought Thee Orchids :rock:

Pahin pettymys on kyllä ollu Damnation and a Day, aika tasapaksua huttua tuo levy. Mut täytyy myöntää, et Better To Reign In Hell on kyllä helvetin messevä zibale :evil:

Kraftwerk n sanoi:
Ei se vituta, että ihmiset ilmaisevat mielipiteensä. Se vituttaa, että valitetaan jonkin bändin tyylin muuttuneen.

Ei kai täällä kukaan pelkästään sen takia levyä hauku ettei se ole tyyliltään samanlainen kun edelliset. Ei tyylin uusiutumisessa sinänsä mitään vikaa ole. Filthin tapauksessa on "kehitytty" IMO päin persettä. Sen takia levy on paska.

Nymphetamine Special Edition!

CRADLE OF FILTH are set to release the special edition of the new album
'Nymphetamine' on 21st February, 2005, to coincide with their European tour. The deluxe new package will feature new artwork and six extra
tracks, including two brand new ones: 'Prey' and 'Soft White Throat', a new
version of the album's title track (Deva-Fix version) featuring backing
vocalist Sarah Jezebel Deva, plus a cover of Ozzy Osbourne's 'Mr Crowley'
and born-again Cliff Richard's 1976 classic 'Devil Woman'.

Viimeksi muokattu:
FESTARIRAPORTTI: TUSKA WINTER WAR 2005
(Imperiumi.net)

cof2.jpg

Kun vihdoin toinen pitkä tauko loppui kello kymmenen jälkeen, saatanalliset säkeet ja punainen valaistus toivat lavalle kaapuun pukeutuneen miehen, joka esitteli yleisölle seuraavan bändin, maailman rumimman semmoisen. Minä kun kuvittelin, että tämä bändi vasta komea onkin nahkakuteiden, metallivarusteiden ja luomansa kauhuilluusioiden kera. Kun vihdoin selinpäin yleisöön seisovien bändin jätkien jälkivanassa lavalle saapui itse kirkuriiviö Dani ja avasi suunsa, oli selvää, että peli oli menetetty. Danin riipaisevan korkeat kirkaisut kun kuulostivat lähinnä epätoivoiselta tikkarinsa menettäneeltä pikkutytöltä. Matalat murinat sentään ajoivat asiansa ja kuulostivat juuri niin paholaismaisilta kuin asiaan kuuluu. Bändikin oli mukavan liikunnallinen ja joillain päät pyörivät kunnon karusellia tahkoen. Toinen pettymys tuli lavasteista ja valoista, jotka jokaisella illan bändillä oli pelkistetty bändiplakaattiin. COF, joka tarjoaa karmaisevan kauheita visuaalisia videohetkiä, ei siis livenä vaivautunut tarjoamaan tarzan-"liaanissa" roikkuvaa mikkiä kummempaa, jonka kanssa Dani pelleili lavalla.

cof1.jpg

Valot suurimmaksi osaksi jättivät bändin pimentoon ja näin siis Danin visiitit lavan reunoillakin jäivät helposti huomiotta eikä hienoista yksityiskohtaisista nahka-asuista ottanut varmasti pirukaan kunnolla selvää epämääräisissä valoissa. Valkoiset spotit mustanpuhuvalla lavalla toimivat parhaiten ja väliin vihreän ja punaisen yhdistelmät. Piti myöskin todeta, että tämä bändi toimii ehdottomasti parhaiten videoidensa kautta, sillä livenä ja monta biisiä putkeen kuunneltuna bändi toistaa itseään paljon. Kun vielä kauhutehosteet puuttuivat, keikka kävi erittäin tylsäksi. Naistaustalaulajan Sarah Jezebelinkään ääni ei kovasti pelastanut tilannetta, kun äänet ja musiikki ajoittain puuroutuivat. Keikka oli siis pettymys sekä musiikillisesti että visuaalisesti, joten poistuin tunnin puudutuksen jälkeen paikalta, missaten noin puoli tuntia setistä.

LOL

Joskus imutin koneelle jotain Filthin liveesiintymisiä jotka oli ihan kamalia IMHO myös. Ei näemmä toimi livenä.. :D

Niin se vain on ettei tämä uudempi filth enää kolahda.. Damnation and a Day piti mennä vielä ostamaan mutta karvas pettymyshän se oli. Nymphetaminelta oon kuullu vain kaks kipaletta, kun metalliliitossa kerran soittettiin. Ei puhettakaan että siihen käyttäisin vähiä rahojani..
Paras CoF:n levy lienee Midian, siitä löytyy _melkein_ kaikki ykkösbiisit.
Tai no.. ei läheskään, mutta hieno levy joka tapauksessa. :worship:

Sain vasta nyt aikaiseksi kuunnella Nympheä, ja kyllä täytyy sanoa että kolahti ja lujaa!!! Aivan ehdottomasti paras COF:in levy ever!!! :rock: :worship:

Back
Ylös Bottom