PC Counter-Strike Source

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heny69
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Voi tottakai, create server lukee jo pelin aloitusvalikossa, siis jos sulla on englanninkielinen steam. Ja sv_lan 0 tulee consoleen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Gameframe.net - Niskalaukaus 82.133.193.145:30015

Hyvä uusi servu! Laittakaa suosikkeihin ja tulkaa joskus koittaan.

Servu perus asetuksilla ja mapeilla, adminit hyviä tyyppejä!

Gameframe.net - Niskalaukaus 82.133.193.145:30015

Hyvä uusi servu! Laittakaa suosikkeihin ja tulkaa joskus koittaan.

Servu perus asetuksilla ja mapeilla, adminit hyviä tyyppejä!

Tosta osoitteesta löytyi Gameframe.net - Pelialusta, joka on vielä salasanan takana,

Mitäs mieltä porukka on tästä uudesta päivityksestä kyseisessä pelissä?

Tässä hieman omia mietteitä:
+bugeja korjailtu
+bunnyhopit on saatu pois, jonka myötä huomattavasti parempi!
+achievementit

-hieman raskaampi versio joka aiheuttaa varmasti vanhemmille koneille ongelmia
-hitboxit kusee aika reilusti juuri tämän lagin myötä paikoittain(niiden korjailua odotellessa)

Lopetin heti updaten jälkeen vähäisenkin kynäilyn sorsan osalta. Mun mielestä bunnyhopit yms kuuluvat cs:ään. En tajua et miksi ihmeessä peliin pitää tunkea jotain saavutuksia, jotka ketään ei kiinnosta eikä niillä ole pelattavuuden kannalta mitään tekemistä.

ne saavutukset on ihan kyrvästä, niillä ei tee mitää ja itteeni ainakaa kiinnosta vittujakaa. lisäksi joku vitun 66rate kaikilla servuilla? :D:D:D mitä vittua siis.. no kyl mä sit silti pelaan, mutta en kyllä ole tyytyväinen päivitykseen,, soosoo

Myydäänkö tätä sourcea vielä kaupoissa?

Myydäänkö tätä sourcea vielä kaupoissa?

G2play:stä 6e ja löytyy kyllä suomalaistakin pelikaupoista\cittarit\prismat yms. G2play_:stä tilaat niin paypal ja activation code tulee s-postiin 20min kuluessa.
ollaan kavereitten kans tilattu tuolta puolasta nuo ja 100% toiminut ja toimitettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Mitäs mieltä porukka on tästä uudesta päivityksestä kyseisessä pelissä?

Tässä hieman omia mietteitä:
+bugeja korjailtu
+bunnyhopit on saatu pois, jonka myötä huomattavasti parempi!
+achievementit

-hieman raskaampi versio joka aiheuttaa varmasti vanhemmille koneille ongelmia
-hitboxit kusee aika reilusti juuri tämän lagin myötä paikoittain(niiden korjailua odotellessa)

Tosiaan, hetken oon seurannu näitä foorumeja ja tää on ensimmäinen postaus. Pitääköhän huolestua kun se tulee pelit osiolle? :)

Ja sitten asiaan, toi päivitys oli suurin moka mitä tohon peliin enää voidaa tehdä, bunnyhop kielletään? Sehän oli tyyliin ainut juttu enää mikä oikeesti vaati skilliä mitä jokane ei osannu

Achit on varmaan ihan hyvä juttu niille jotka pelaa publaa, mut mun mielestä melko turha.

Pelailen lähinnä peliä vaan sen takia, ettei iltasin oo parempaa tekemistä. Välil hakailen niitä aikoi ku odotti töistä pääsyä et pääsee himaan pelaamaan sitä OIKEETA sourcea.

Tullut taas pelailtuu pitkästä aikaa,ja 1/3 pelaajista on publalla melkeen wh,niin olisko jollai wh'ta antaa? :D

Mulla oli aikoinaan joku xtreme wh 1.0 joka pelitti loistavasti,ei tahdo oikeen löytyä kyseistä tiedostoa.

Senkin selkärangaton xiittaaja! Kaikenlaisten wh- ja aimbot-apinoiden takia ei jaksa kyllä pahemmin tuotakaan peliä pelailla. Ei siinä, että pärjäisin muutenkaan vaikka vihuilla ei olisikaan xiittejä käytössä.

En kiellä etteikö voiskin olla kun pelaan nykyään lähes ainoastaan GG servoja, mutta tuntuu vaan että yleensä ne xiittien huutelijat on niitä, jotka ei vaan yksinkertaisesti pärjää pelissä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom