Count to million

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AM
  • Aloitettu Aloitettu
Muutaman kerran oon tota kattonu, enkä kertaakaan nähny laskevan:jahas:
Kaveri on aina ollu joko nukkumassa, paskalla, näpyttelemässä tietokonetta tai polkemassa kuntopyörää.

Muutaman kerran oon tota kattonu, enkä kertaakaan nähny laskevan:jahas:
Kaveri on aina ollu joko nukkumassa, paskalla, näpyttelemässä tietokonetta tai polkemassa kuntopyörää.

sama täällä. nyt syö kynsiään koneen ääressä.

e: heiiiiii! nyt se laskee. aika väsynyttä tosin. 467.370.

Ei toi ole sairas tyyppi. Sehän tekee tolla rahaa ja menikö siitä vielä johonkin hyväntekeväisyyteen. Itseasiassa äärimmäisen fiksu tyyppi. Miksen mä keksinyt tollaista... koska oon pelkuri...enkä halua että ihmiset näkevät kun kaivan muniani yöllä!

No, kuka urho laskee 10 miljoonaan ja tekee huikeat summat rahaa? :D
Paljonkohan tossa menis aikaa, useampi vuosi?

519190 ja mä olen vähintään yhtä loppu kun toi äijä.:hyper:

Veikkaan että kundi tekee loistavan tuntipalkan tuolla hommalla. Tyhmät yritykset ja haasteet keräävät hienosti näkyvyyttä ja mainostilaa menee.
Nojaa. Jos sillä menee vaikka semmoset sata päivää siihen ja kaveri laskee n. 16 h aikaa menee semmoset 1600 h jos hepun laskemiset menevät suunnitelmien mukaan eli pitää sen suht hyvin tehdä massia, että pääsee edes siedettävälle tuntipalkalle.

edit. Tosin rahojen mennessä hyväntekeväisyyteen voivat monet ihmiset ja yritykset antaa ihan huomattaviakin summia varsinkin kun kaveri pääsi uutisiinkin.

edit2. No ei sillä ainakaan vielä ole kovinkaan hurjasti lahjoituksia :) Nousevat varmaan loppua kohden suht hyvin.
Total Donations for Push To Date:
$5,486.50
Toki sponsorit tuovat tuohon vielä oman lisänsä.

Nostetaan threadia ylös.. onko kukaan seurannu että missä luvussa mennään ?

Onko kaverilla käyny missäänvaiheessa mielessä että "pitikin taas lupautua...."

Lahjoituksia on muuten yllättävän vähän, ottaen vielä huomioon hyväntekeväisyystarkoituksen. Mahtaa kaveria vituttaa... :wall:

Back
Ylös Bottom