Cory Everson as Marilyn -juliste haussa!

Ikä
41
Nyt on tosi kyseessä. Tampereen Steel Bodyllä on naisten puolella kyseinen juliste seinällä. Mun on pakko saada samanlainen.

Juliste on ostettu Wrangelta joskus aikoinaan, enää eivät tienneet mistä moisia saa.
Tähän julisteeseen kiteytyy kaikki mitä naisten kehonrakennuksessa rakastan: asenne, seksikkyys, sähäkkyys... Tämän kuvan takia myös aikoinani päätin kasvattaa lihakset. Antaisin melkein vasemman silmäni kyseisestä julisteesta olohuoneen seinällä.

Netistä löysin kuvan mutta eihän tuota taida saada suurennettua tarpeeksi, että voisi itse tehdä tms.

Pakkomielle ei hellitä ennenkuin mun omistuksessa on vähintään 1 kpl näitä. Auttakaa siis rakkaat pakkislaiset:
Mistä löydän kyseisen julisteen? Hinnasta viis.

Liitteet

• CORY!.jpg
    CORY!.jpg
    44,1 KB · Katsottu: 2 285
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla saattais olla mutta kaukana kaukana, jos tulee joululomalla vastaan niin voin tuoda...

Pexxin kanssa neuvoteltu privana. Jos jollakulla muulla on tietoa vielä mistä julisteen voi saada uutena tai vähemmän uutena niin ilmoittautukoon.

Kiitos etukäteen.

Cassyput sanoi:
Pexxin kanssa neuvoteltu privana. Jos jollakulla muulla on tietoa vielä mistä julisteen voi saada uutena tai vähemmän uutena niin ilmoittautukoon.

Kiitos etukäteen.

Eikö tuota kuvaa vois viedä jonnekin kirjapainoon tms, ja siellä painattaa? Kyllä ne suht pienen saa isoksi.. Pyytää ensin koevedoksen.

Raven sanoi:
Eikö tuota kuvaa vois viedä jonnekin kirjapainoon tms, ja siellä painattaa? Kyllä ne suht pienen saa isoksi.. Pyytää ensin koevedoksen.
Niinkö? Voisihan sitä yrittää. Teen sen jos en löydä mistään alkuperäistä.

Raven sanoi:
En usko, että tulee kovin hyvä. Sori vaan, mut toi alkuperäinen on vaan 300x600 .

JoAT sanoi:
En usko, että tulee kovin hyvä. Sori vaan, mut toi alkuperäinen on vaan 300x600 .

Riippuu tekijän taidoista. Eräs kaveri ainakin sai pienestä kuvasta liiankin ison ja mun silmään se näytti samanlaiselta.. Ja en ole täysin sokea. :)

Ei riitä meikäläisellä usko että tosta oikeen sais minkäänlaista kunnollista isoa kuvaa... On niin pieni toi alkuperänen...

Kerran näin jostain vanhasta tikkuaskin kokoisesta mustavalkovalokuvasta valokuvausliikkeessä tehdyn A4- tms. suurennoksen ja se oli onnistunut yllättävää kyllä todella hyvin.

Kuva ei ollut yhtään "venytetyn" oloinen vaan suurin piirtein yhtä skarppi kuin alkuperäinen.

Kannattaa kysäistä liikkeestä tai parista että onko mitään ruveta tälllaista suurentamaan.

Mike sanoi:
http://koti.mbnet.fi/mtmm/cory.jpg

Sinne on menossa, 50X25cm kokoisena. Printtikoossa ihan siedettävä, eli ei kannata ihmetellä suttua kun koneelta katsoo.

Se siis ei ole noin iso mitä se koneella näyttää, vaan tosiaankin puoli metriä korkea.

:haart: :love: :haart:

Kiitos, ihanaa, ihanaa!
Kannattaisikohan suunnistaa kirjapainoon vai valokuvausliikkeeseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom