Nyt on pääsykokeet ohi ja cooper meni ihan vituiksi, tulos hieman yli 2700 m, kun pari viikkoa sitten meni vielä 2900-3000 m. Olin siis ollut kipeänä n. 1,5 viikkoa ja pulssi nousi jo muutaman minuutin lämmittelyssä pahimmillaan yli 170:n. Itse cooperissa huiput oli 197, ja syke koko ajan vähintään 190, kun pari viikkoa sitten tuon paremman tuloksen juostessa syke nousi pahimmillaan vain hieman yli 180:n.
Missään vaiheessa ei tullut periaatteessa minkäänlaista normaalia "cooperkipua", vaan olo oli enemmännkin erittäin voimaton ja löysä.
Nyt, kun vielä toivon eilen saamastani vatsataudista niin osaan kyllä nostaa kunnon takaisin tuohon n. 3000:n metrin vauhtiin, mutta osaako joku sanoa minkälaista viikoittaista treenimäärää vaatisi sen ylläpito, koska 3000 m riittää minulle ihan hyvin.
Missään vaiheessa ei tullut periaatteessa minkäänlaista normaalia "cooperkipua", vaan olo oli enemmännkin erittäin voimaton ja löysä.
Nyt, kun vielä toivon eilen saamastani vatsataudista niin osaan kyllä nostaa kunnon takaisin tuohon n. 3000:n metrin vauhtiin, mutta osaako joku sanoa minkälaista viikoittaista treenimäärää vaatisi sen ylläpito, koska 3000 m riittää minulle ihan hyvin.