Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Oliko tästä vielä juttua täällä?

http://www.punditarena.com/mmaufc/sraftery/john-kavanagh-2/

During an appearance on Monday’s edition of The Anik and Florian podcast, SBG Ireland head coach John Kavanagh revealed for the first time that Conor McGregor was dealing with health issues going into his ill-fated first bout with Nate Diaz.

Host Kenny Florian, a former UFC title challenger, claimed he had heard rumours that McGregor was suffering through a staph infection at the time and he asked Kavanagh about these murmurings directly.

“He was,” answered the Brazilian jiu-jitsu black belt.

Niinhän se sanoi, mutta sitä ei varmaan tiedä oikeasti kukaan muu kuin Conor, että miten paljon se on vaikuttanut kuntoon.

Conor ei itse tätä käytä selityksenä ja propsit siitä hänelle, tällöin ei mun mielestä kenenkään muunkaan pidä käyttää. Totuus on kuitenkin se että on äärimmäisen harvinaista että ottelijat ikinä tulee kehään 100% kondiksessa. Joskus vaivoja on vähemmän joskus enemmän, ja joskus niin paljon että on pakko perua matsi. Tää on lajin luonne ja sitä miten paljon mikäkin vaikutti ei koskaan saada selville.

Conor ei itse tätä käytä selityksenä ja propsit siitä hänelle, tällöin ei mun mielestä kenenkään muunkaan pidä käyttää. Totuus on kuitenkin se että on äärimmäisen harvinaista että ottelijat ikinä tulee kehään 100% kondiksessa. Joskus vaivoja on vähemmän joskus enemmän, ja joskus niin paljon että on pakko perua matsi. Tää on lajin luonne ja sitä miten paljon mikäkin vaikutti ei koskaan saada selville.

Tuo on mielestäni ihan ok, että jos sitä suoraan kysytään niin vastataan rehellisesti, kuten Kavanagh teki.

Ei mutta tuollaset kannattaa huomioida kun miettii asetelmia seuraavaan matsiin. Itse olen koko ajan epäillyt että Conorin nopeaan sippaamiseen olisi jokin erityinen syy, joka ei välttämättä vaikuta tulevissa otteluissa. Nähdäkseni keskikokoisen UFC:n mestarin ei normaalisti "pitäisi" väsyä noin nopeasti, etenkään jos voi otella ilman kovaa painonvetoa, mikä on normaalisti ollut.

Niinhän se sanoi, mutta sitä ei varmaan tiedä oikeasti kukaan muu kuin Conor, että miten paljon se on vaikuttanut kuntoon.

Kyllä mä luulen että mikäli näin olisi niin Conor ois omalle koutsilleen sen kertonut ku kävivät läpi mikä meni matsissa vikaan

Ei mutta tuollaset kannattaa huomioida kun miettii asetelmia seuraavaan matsiin. Itse olen koko ajan epäillyt että Conorin nopeaan sippaamiseen olisi jokin erityinen syy, joka ei välttämättä vaikuta tulevissa otteluissa. Nähdäkseni keskikokoisen UFC:n mestarin ei normaalisti "pitäisi" väsyä noin nopeasti, etenkään jos voi otella ilman kovaa painonvetoa, mikä on normaalisti ollut.

Naten kyydissä on sipannut moni muukin, ja Conor ottelee todella kuluttavalla tavalla, tai on oltellut, nythän se nähdään tuleeko eri taktiikalla.

Conor isossa kunnossa.

Edit. Conor on näköjään saanut vyönsäkin takaisin. Oliko tästä jo juttua? Cage Warriorsin väkihän kävi varastamassa vyöt SBG:n salilta, kun Conor ei ollut siellä. Tämä tapahtui siis sen jälkeen, kun Conor lähti CW:sta.

Viimeksi muokattu:
What oikeesti käynyt varastamassa? Ei vissiin tainnut jäädä hyvät välit lähdön jälkeen vai mitä hemmettiä? Onko tästä jotain uutista jossain tms.

Mun mielestä Conor puhui tuosta joskus ihan UFC-uran alkuvaiheessa Helwanille MMA Hourissa.

cc4ecea956e472024df78436e63a5be96130804d37f01e9eefa5e88e13d1e52b.jpg

Coach Kavanagh käynyt Artemin kanssa kommandopipot päässä ryöstämässä vyöt takaisin Conorille synttärilahjaksi.

Erikoista oli, että Artem Lobovia ei tainnut näkyä missään välissä.

Kyllä laji kaipaa karismaattisia ottelijoita ja eittämättä Conor sellainen on. Pitää vaan miettiä minkälaisia henkilökohtaisia paineita äijä on tuolla imagonrakennuksellaan ja puheillaan itselleen luonut. Pitää olla mentaalisesti todella vahva, että tuollaista pidemmän päälle jaksaa; lunastaa puheensa ja olla jatkuvan loopin alla. Tämänkin pohjalta jo vois olettaa, että Conor haluaa nopeasti haalia itselleen omaisuuden ja poistua varhaisessa vaiheessa muihin bisneksiin.

Erikoista oli, että Artem Lobovia ei tainnut näkyä missään välissä.

Kyllä laji kaipaa karismaattisia ottelijoita ja eittämättä Conor sellainen on. Pitää vaan miettiä minkälaisia henkilökohtaisia paineita äijä on tuolla imagonrakennuksellaan ja puheillaan itselleen luonut. Pitää olla mentaalisesti todella vahva, että tuollaista pidemmän päälle jaksaa; lunastaa puheensa ja olla jatkuvan loopin alla. Tämänkin pohjalta jo vois olettaa, että Conor haluaa nopeasti haalia itselleen omaisuuden ja poistua varhaisessa vaiheessa muihin bisneksiin.

Joo itsekin mietin että Artemia en ole nähnyt kertaakaan missään ilmestyneessä videossa.Sama juttu oikeastaan
Gunnarin kanssa.

Joo itsekin mietin että Artemia en ole nähnyt kertaakaan missään ilmestyneessä videossa.Sama juttu oikeastaan
Gunnarin kanssa.

Kyllä Artem tuolla on pyörinyt, Dillon Danis kun oli käymässä niin räpläili siellä menemään jne. Gunni taas on ilmeisesti paljon oman Mjölnir-tiiminsä kanssa Reykjavikissa, niin ei pitempiä yhtäjaksoisia aikoja Dublinissa treenaa. Menisikö sitten SBG:lle taas, kun uusi matsi on sovittu?

Kyllä Artem tuolla on pyörinyt, Dillon Danis kun oli käymässä niin räpläili siellä menemään jne. Gunni taas on ilmeisesti paljon oman Mjölnir-tiiminsä kanssa Reykjavikissa, niin ei pitempiä yhtäjaksoisia aikoja Dublinissa treenaa. Menisikö sitten SBG:lle taas, kun uusi matsi on sovittu?

Juujuu. Tota en tiennytkään että Gunnarilla on omakin tiimi islannissa.Mä olen luullut että treenaa SBG:llä vakituisesti.

Back
Ylös Bottom