Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Todella mielenkiintoista tietää miksi päätti eläköityä, veikkaan itse että iso riita Danan kans ja eläköitymiskortti ainut jonka voi vetää esille.

Kummin UFC200 veikkaan, että Khabib vs RDA tai sitten GSP vs Lawler nousee main eventiksi

Itse en usko palkan takia tulleen tämän. Soppari on jo allekirjoitettu, sitä ei kesken kaiken pysty muuttamaan tähän matsiin. Lisäksi Conor on jossain Islannissako? Näitä ei varmaan puhelimen välityksellä käydä,
10 miljoonaa josta on puhetta, sen verran tulisi räpylään jo jollain 1.5M PPV myynnillä mikä on aikalailla varmaan minimi mitä UFC 200 toisi katsojia.
PED käry on mahdollinen, tämä eläköitymistie ei vaan toimi, Sonnen yritti tätä myös, julki tuli silti, eli tämä on jo nähty aikaisemmin ei toimivaksi peittelyksi.
Uskoisinkin että lähinnä on se mitä Conor twiittailee itse, promotilaisuudet, niistä on valittaneet muutkin aikaisemmin että on ihan mahdottomia kiertueita.. Ne tosin on kirjattu sopimukseen, ja UFCn oli pakko näpäyttää takaisin jos Conor ei sinne pressiin tullut, sama kävi Nickille aikoinaan, UFC ei yksinkertaisesti voi antaa edes suurinpien tähtiensä päättää etteivät ota osaa promotilaisuuksiin, sen jälkeen siellä ei ole ketään, ei muitakaan ottelijoita, eikä mediaa kun ei tiedä ketkä saapuvat paikalle.

Todennäköisesti Conor ilmoitti että en tuu, Dana ilmoitti että jos et tuu tipahdat pois, ja Conor sen jälkeen "eläköityi" ja nyt pelataan game of chickeniä että kumpi luistaa vaatimuksistaan, UFC promo edustuksissa, ainakin nykyisissä määrin, vai Conor palkastaan ja paikasta 200 kortilla.

Just my two cents.

Ulkona tuulee ja on pilvistä, päätä vähän särkee yövuoron jälkeen
Hyvillä mielin kahvin keittoon, kun vapaat alko. Kaikenlaista mukavia hommia 4pvn vapaille. Jee hyvä fiilis...

Mutta mitäpä vittua minä luen aamukahvilla.... Ei saatana...
Sydäntä repii, kuin teininä parisuhteissa...
Mitä tuolla tapahtuu??

Onkohan Dana halunnut neuvotella Conorin sopparia uusiksi Diaz matsin jälkeen ?

Voin hyvin kuvitella että pöytään on ladottu sellaisia numeroita kuin 5k to show and 5k to win:D

Niin ja sit Dana laukonu jotain Danamaista kuten "Vitun goof jos et suostu kun oot kuitenkin yhden (!) ottelun tappioputkessa ja kenkää tulee melko varmasti jos et suostu ja tulee toinen tappio putkeen!" :david:

Mä nostasin Stubbmaisesti kolme pointtia näistä uutisista (lähinnä Kevin Iolen ja Helwanin höpinöiden pohjalta):

1. Tulevan pressitilaisuuden / minikiertueen vaikeus ja rankkuus Conorille, joka tehnyt jumalattoman määrän promoamista viime vuosina. Islannista ravaaminen pressiin ei nimittäin hoidu parissa tunnissa.
2. Sen portugalilaisen vapariottelijan kuolema, jonka matsia Conor oli katsomassa. Conorhan meinasi ennen UFC-uraa eläköityä, koska tiimikavereilla oli paljon terveysongelmia vaparin takia.
3. Joku muu syy (Tää oli nyt sisällytettävä vain, että saatiin kolme pointtia kasaan :D)

Miten se nyt yhtäkkiä alkaa valittamaan ku joutuu promoamaan matsia? Sehän on aina kovaan ääneen sanonu että kuuluu duuniin ja että on hardest working man in the business. En jotenki usko et johtuu tosta vaan taustalla on jotain muuta ja mieleen nyt tulee doping,saanu kovan iskun treeneissä ja ehkä menettäny hetkeks tajuntansa tai sit isot ongelmat siviilielämässä ehkä jopa päihteiden kanssa. Tosin onhan se vaikea lähteä sinne pressiin Diazin kanssa jauhamaan paskaa ku ei sillä enää ole ihan hirveesti mitään sanottavaa sen tappion jälkeen

Joku muu syy voisi olla, että Conor oikeasti haluaa eläköityä nuorena mikä on IMO aina kunnioitettava päätös. Nyt joku muutaman kuukauden eläköityminen, sit jättimäinen paluuottelu ja miljoonat kotiin.

Back
Ylös Bottom