Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Conor vs. Nate ei jättänyt sellaista fiilistä, että tästä tarvitaan uusinta, minkä vuoksi ymmärrän monien pettymyksen. Varmasti viihdyttävä matsi, mutta ketä se palvelee? Conor saa mahdollisuuden kostaa ja molemmat tienaavat pienen omaisuuden ilman sen suurempaa riskiä. Mitä hävittävää esim. Conorilla on, kun on jo kerran isommalle hävinnyt? Mahdollinen mestaruuden menetys olisi huomattavasti suurempi takaisku. Nate taas muistetaan onnistujana tässä casessa, vaikka häviäisi uusinnan. Minä en haluaisi nähdä näin pian uusintaa tästä.

Mikäli on pakko saada Conor vs. Diaz, antaa Nick Diazin leipoa Conoria turpaan UFC 200:ssa. Mielummin kuitenkin molemmat Nate ja Conor oman painoluokan ottelijoita vastaan. Alkaa menemään hassutteluksi ja voin kuvitella, miten paljon Edgaria ja Aldoa harmittaa UFC:n tekemiset, jos Conor ottaa matsia Natea vastaan toistamiseen, eikä vieläkään puolusta vyötään.

Viimeksi muokattu:
Nickillä on ottelukieltoa elokuuhun asti. Mä veikkaan et Conor ei vaan usko enää pääsevänsä näin lyhyellä aikavälillä 145 niin siksi 155 ottelu. Conor on kuitenkin siinä asemassa että päättää itse ketä vastaan ottelee

JOS COnor ei ota nyt 145 vyöstä niin se vyö pitäisi vapauttaa ja tittelimahdollisuus antaa vaikka Aldolle ja Edgarille.Ei mitään järkeä, että Conor istuu vyön päällä vakuutuksena omille tapioilleen ja ottelee NAtea vastaan ottelun millä ei ole minkään asian suhteen mitään merkitystä. 155 Tittelimahdollisuuskin hävisi Nate tappion myötä joten ainoa urheilullisesti järkevä ratkaisu olisi ottelu 145 tittelistä. VOivat ottaa siihen Aldon niin ei tarvitse sitä painijapelkoa ihmetellä. "Aldo was dominant champion for years and lost via fast knock out. Rematch is valid." FRankieta vähän kustaan taas silmään, mutta minkäs teet. HElpompi matsi se ALdo varmaankin Conorille on kun Edgar... Ei tosin mikään läpihuutojuttu varmaankaan jos Aldo saa pidettyä päänsä kasassa eikä yritä lähteä vetämään päätä irti heti kongista.

Jotenkin veikkaisin, että Conoria tuskin enää 145ssa nähdään, jos tämä matsi toteutuu. Tosin kuullu myös jotain teorioita, että McGregor-Edgar matsia säästeltäisiin New Yorkin kortille marraskuulle. Ymmärtäisin tän matsin jotenkuten, jos Conor ilmottaisi pysyvän siirron 155siin ja luopuisi vyöstä, mutta noiden reporttien mukaan kyseessä on taas WW matsi :woot: eij ummarra

Hieman oudolta tuntuu rematchi Nate Diazia vastaan. Otetaanko matsi 155:ssa? Onko UFC:llä nyt tavoite saada Conor hype takaisin ja Ronda mestariksi. UFC2 pelikin myy paremmin sen jälkeen. ;)

Mua kyl kiinnostais nähdä conor vs diaz. Myös aldo ois mielenkiintoinen. Yleensä oon uusintoja vastaan mutta nää kiinnostaa.
Ihan hyviä pointteja kyllä että mikäli ottelu on diazia vastaan ni titteli pitäis riisua. Eihän se noin pitäis mennä että otellaan ylemmässä luokassa.
En sit tiedä onko conorilta fiksua lähteä natea vastaan, ehkä ois parempi pysyä kevyemmissä.

UFC:n kultapoika saa revanssin kun sellaisen haluaa :)
Vitut 145:n jumiutuneesta tilanteesta, kunhan kultapoju saa mahdollisuuden "kostaa" :hyper:

Natelle toki hyvä juttu, Frankielle paska.

No tuskin edgar on vaikeampi ja vittumaisempi matsi conorille kuin diaz. Varsinkin kun edgar on edelleen loukkaantunut ja tuskin olisi 100%:ssa iskussa heinäkuussa.

Back
Ylös Bottom