Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

tap.jpg

Sano mitä kohtaa et ymmärrä, niin koitan selittää sen vielä uusiksi.
Sä sait jo jotenkin tuohon sotkettua painijat, jenkit vs irkut/britit. Sä vaan jatkat selittämistä: IRKUT SPARRAA KOVEMPAA KUIN JENKIT :david:

Enhän mä näin sanonut. No joka tapauksessa. Kun ei tajua niin ei tajua. Turha sitä päätä lyödä seinään. :)

Vielä kun näännyttää itteään vähemmän ja tekee samanlaista tulosta siinä painoluokassa minne kuuluukin, niin olen valmis hyppäämään Conorjunan kyytiin. Toistaiseksi se kulunut sanonta "hakkaa pienempiään" pitää vielä paikkansa.
Aika erikoinen näkemys. Kaveri joka ei ole kertaakaan missannut painoja voittaa painoluokan mestaruuden mutta silti ei kuulu painoluokkaan? Aldokin tunnetusti on ollut useampaan otteeseen kuoleman porteilla painoja vetäessä mutta ilmeisesti kuuluu sitten paremmin painoluokkaan koska on lyhyempi?
Conor on toki pitkä ja eritoten ulottuva höyhensarjaan mutta en näe mitään syytä miksi hän ei sinne kuuluisi tai mikä tekisi siitä jotenkin raukkamaista.. Kävihän mies nyt isommassa sarjassa hommaa kokeilemassa ja Diaz näytti ettei sinne kuulu. Pitäisi varmaan Conorilla eläköityä sitten kerta isommassa sarjassa ei poweri riitä mutta pienemmässä otellessa pakkisraati toteaa pienempiänsä pieksäväksi koulukiusaajaksi.

Toimiiko tämä logiikka toiseenkin suuntaan, onko Cormierkin oman kokoisiaan pelkäävä paskahousu kun tietää ettei nopeus riitä omaan sarjaan vaan täytyy kasvattaa paskamaha jotta pääsee hitaampiaan vastaan ottelemaan?

Conor on liian pieni LW:hen?
Ottelutyyli kaipaa hienosääntöä jos aikoo yhtä ulottuvien kanssa pärjätä.
Myös mikäli aikoo pysyvästi 5 kiloa aiempaa painavampana ottaa matsia, ei ole ainakaan haittaa vähän kasvattaa lihastakin kun vielä saisi vedettyä itsensä kevyeen sarjaan pienen punttikuurinkin jälkeen.

Pointti nyt ei kuitenkaan ollut se että Conor olisi fyysiseltä kooltaan liian pieni kevytsarjaan, vaan on naurettavaa väittää että mies ei kuuluisi FW- sarjaan vaikka on siellä mestaruudenkin saavuttanut.

Niin minä olisin halunnut nähdä Aldon Lightweigtissa. Eipä vaan näkynyt. Conor on kiistaton Fw kunkku tällä hetkellä ja on nähty jo catchweightissä ja nähdään mahdollisesti myöhemmin lightweightissa. Seuraavaksi toivottavasti Edgar, erittäin mielenkiintoinen ottelu.

Toivottavasti olisikin edgar vastassa, Aldokin kävisi, yritti nyt saada helpon sulan hattuunsa mutta hattu lens päästä stocton slapillä.

3187987C00000578-3462957-image-a-9_1456356497267.jpg

Onhan tuossa vastustajan koossa nyt iso ero edellisiin. Varmaan aliarvioivat Naten ja ainoalla gameplänillä mentiin sitten loppuun asti.

Kovassa nettininjailu kunnossa pari postaajaa täällä. Ei voi kun ihailla sitoutumista, intohimoa ja kovaa työtä. Koko aamupäivä sujunut näin? :D
tumblr_mgah2qujqc1s2fbsmo1_250.gif

Toivottavasti olisikin edgar vastassa, Aldokin kävisi, yritti nyt saada helpon sulan hattuunsa mutta hattu lens päästä stocton slapillä.
Ei ihan helppo sulka ole Diaz voitto alla Johsonista jne...Luulen et Conor olisi halunnut perua muttei voinut koska on sen faneille luvannut. Siitä pisteet. Hyöty/riski suhde oli ihan perseellään tässä matsissa.

Ei ihan helppo sulka ole Diaz voitto alla Johsonista jne...Luulen et Conor olisi halunnut perua muttei voinut koska on sen faneille luvannut. Siitä pisteet. Hyöty/riski suhde oli ihan perseellään tässä matsissa.

Riskittömän ottelijan valitsi, Nate ei ole mikään tuhoaja, ja Natella oli vain 11 päivää aikaa valmistautua matsiin, totta on että Natella ei ollut mitään hävittävää mutta kyllähän palkkaan nähden Nate oli kepoinen vastus Gregorille.

Onhan tuossa vastustajan koossa nyt iso ero edellisiin. Varmaan aliarvioivat Naten ja ainoalla gameplänillä mentiin sitten loppuun asti.

Kovassa nettininjailu kunnossa pari postaajaa täällä. Ei voi kun ihailla sitoutumista, intohimoa ja kovaa työtä. Koko aamupäivä sujunut näin? :D

Jaha taas aloitit tämän että pituusluokat olisi järjestettävä UFChen? Nate pystyisi todennäköisesti tiputtamaan myös sinne 145siin, mutta Nate ei halua kääpiöiden kanssa otella.

Eli nyt sillä pituudella onkin väliä? Mutta kun Conor on muita fw:ejä pidempi ja ulottuvampi, niin ei mitään väliä koska puntarilla ovat samanpainoisia.

Mä olin siinä uskossa, että Conor oli ite aikalailla siinä asemassa että sai ite valita vastustajansa.

Niin kauan kun Conor tiputtaa fw sarjaan (varsinkin ilman nesteytystä) on turha länkyttää pituudesta jne. Itse olen sitä mieltä, että Conor pystyy olemaan fw kunkku mutta lw sarjassa mestaruuteen asti pääseminen vaatii vielä selkeää kehitystä jota ei tapahdu helpolla tässä vaiheessa uraa.

Millois UFCssä alkoi tiukennettu testaus? Oliko jo ennen Mendes matsia?

Eli nyt sillä pituudella onkin väliä? Mutta kun Conor on muita fw:ejä pidempi ja ulottuvampi, niin ei mitään väliä koska puntarilla ovat samanpainoisia.

Japin kommentti oli tähän tarkoitus laittaa.

Ilmeisesti ne englannin ala-asteen tunnit on vielä käymättä, mutta lähtökohtaisesti voisi olettaa ihmisten osaavan lukea mikäli ne osaavat myös kirjoittaa.
Mukavaa päivänjatkoa. Meen jatkaan töitä. Tuun kyllä illalla taas tsekkaamaan, josko kehitystä ois tapahtunut.

Viimeksi muokattu:

View: https://www.instagram.com/p/BCmeUAujnS7/

201603_1221_ighfi_sm.jpg

Omistettu meiän omalle sporttinenmies82:lle. Nimimerkkiki valmiina suomi24 deittiin, kyl pitäis sporttiselle alfaurokselle napsua :pano:

Kiitos. Nousit mun listalla pakkiksen nettisoturit p4p #1. Japi jäi taakse. Upea panos kuluneen viikonlopun aikana ja hyvää tahtia jatkat näin maanantainakin. Toivottavasti panostuksesi tuottaa tulosta jatkossa ihan todellisessa elämässä:)

Back
Ylös Bottom