Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Hieno pätkä. Onhan tuo melkoinen veijari!

Piti tulla tänne vähän kirjoittelemaan, kun on ollut tänään niin metka olo tuosta Conorin ja Aldon ottelusta. Joe Rogan kuvailisi varmaan tunteitani sanomalla "Oh my God!!"

Veikkasin itse, että Aldo vie tko:lla kolmannessa erässä. Kun ottelu alkoi, niin jumankauta että mua jännitti ja toivoin vain ettei ottelu päättyisi ensimmäisessä erässä. Noh.. sehän päättyi nopeammin kuin olisin ikinä uskonutkaan ja eka reaktio oli, että "tollasella vitun lucky punchilla Conor sitten päätti tämän kauan odotetun ottelun hetkessä". Kun hyperventilaatiokohtaukseni oli mennyt ohi ja katsoin hidastusta, niin tajusin että tuo jätkä on ihan eri planeetalta ja että kuinka upeasti se teki sen...!! Uskomattoman upea tyrmäys!

Olen tänään kuunnellut monia Conorin haastatteluja ihan siitä saakka kun tuli ufc:hen. Se mikä tekee kaverista uskomattoman, niin kaikki mitä se on sanonut, on toteutunut. Se, miten tarkkaan se on puhunut ja ennustanut asioita, niin kaiken se on myös tehnyt. Conor sanoi tyrmäävänsä Aldon ekassa erässä ja itse silloin ajattelin, että nyt tulee lupailtua vähän liikoja. En enää epäile yhtään mitä se sanoo, ei ole mitään syytä epäillä.

Se mistä pidän eniten Conorissa, on sen ottelufilosofia. Conor on paljon parjannut noita ennalta-arvattavia ottelijoita... näitä muay thai-penkkipunnerrus-chute boxe-reikäpäitä. Itse vanhana karatekana ja kovana Bruce Lee-fanina tykkään ihan älyttömästi Conorin tyylistä. Toi karaten otteluasento ja liike yhdistettynä loistavaan nyrkkeilyyn on todella kova sana Conorille. Nyrkkeily on muuten btw aivan helvetin mahtava laji, se on pirun vaikeaa ja kun joku sen osaa, niin on sitä vaan upea katsella. Toivottavasti Conor pysyy ehjänä, että saadaan jatkossakin nauttia sen upeasta työskentelystä ufc:ssä. :)

Olen tänään kuunnellut monia Conorin haastatteluja ihan siitä saakka kun tuli ufc:hen. Se mikä tekee kaverista uskomattoman, niin kaikki mitä se on sanonut, on toteutunut. Se, miten tarkkaan se on puhunut ja ennustanut asioita, niin kaiken se on myös tehnyt. Conor sanoi tyrmäävänsä Aldon ekassa erässä ja itse silloin ajattelin, että nyt tulee lupailtua vähän liikoja. En enää epäile yhtään mitä se sanoo, ei ole mitään syytä epäillä.

Esim eipä tuo Siveriä tyrmännyt alta kahteen minuuttiin, niinku lupas.

Huikee sälli kyl. Varmasti motivoi tuhansi ja toimii esikuvana monelle ottelijalle.
Veikkaan että IdoPortalin suosiokin "pikkasen" nousee ton Conorin menestyksen myötä.

Edgarille käy samalla tavalla kuin Aldolle. Conor ärsyttää ja pehmittää noilla ulottuvilla etupotkuilla, pakoittaen lyhyemmän hyökkääjän rynnimään päälle ja sit pieni väistö ja PAM vastapalloon. Sleep tight Frankie

Muistaakseni Conor puhui jossain haastiksessa, että tulevaisuudessa haluaisi otella lähinnä Vegasissa ja Irlannissa. Saattoi sanoa myös jotain Bostonista ja New Yorkista.

Conor sopisi täydellisesti johonkin lock stock and two smoking barrels- ja snatch-tyyliseen elokuvaan.
Mietin ihan samaa. :D

Tosin vaikka sopisi, niin vaatii lahjoja hommaan. Siitä vaikea sano yhtään mitään. :D

Back
Ylös Bottom