Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei olisi. Kehonrakennuksessa ei saa huutelemalla lisää lihaksia, eikä parempia sijoituksia kisoissa.Olisikohan Conorilla muuten ollut edellytyksiä menestyväksi kehonrakentajaksi, jos olisi päättänyt panostaa siihen lajiin?
Ei olisi. Kehonrakennuksessa ei saa huutelemalla lisää lihaksia, eikä parempia sijoituksia kisoissa.
Miljonääri repii sen minkä haluaa. Sun kannattaa huolehtia vaan siitä et revit ittes aamulla sinne raksalleJos tosiaan offipainot jo 190, niin hiukan saa miljonääri repiä itseään lenkille seuraavalla kämpillä.
15 vuotiaana viimeksi raksalla, silti veikkaan, että mun raksakunto on kovempi ku rampaConorin juoksukunto tulee koskaan enää olemaan.Miljonääri repii sen minkä haluaa. Sun kannattaa huolehtia vaan siitä et revit ittes aamulla sinne raksalle
Ei ei ei. Mestaruudesta tietenkin...15 vuotiaana viimeksi raksalla, silti veikkaan, että mun raksakunto on kovempi ku rampaConorin juoksukunto tulee koskaan enää olemaan.
Katsotaan nyt saadaanko miehestä enää matsia irti. Oon toitottanut useampaan kertaan, Diaz olisi hyvä loppuvihu ennen eläkettä. Ei tarvi vetää painoja eikä pelätä pohjepotkuja. Olis edes mahdollisuus poistua voittajana.
Miten se meni (vapaasti mukailtuna) että silkkilakanoista on vaikeampi nousta lenkille kuin raksalta...Miljonääri repii sen minkä haluaa. Sun kannattaa huolehtia vaan siitä et revit ittes aamulla sinne raksalle