Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On sillä silti hieno fysiikka. Kapea vyötärö ja leveät hartiat. Jaloissakin on vapaaottelijaksi mukavasti lihaa. Tyylikäs kroppa aina ollut. Mittasuhteet kohdallaan.

20211209_063602.jpg

Jos tosiaan offipainot jo 190, niin hiukan saa miljonääri repiä itseään lenkille seuraavalla kämpillä.

Miljonääri repii sen minkä haluaa. Sun kannattaa huolehtia vaan siitä et revit ittes aamulla sinne raksalle 😄
15 vuotiaana viimeksi raksalla, silti veikkaan, että mun raksakunto on kovempi ku rampaConorin juoksukunto tulee koskaan enää olemaan.

Katsotaan nyt saadaanko miehestä enää matsia irti. Oon toitottanut useampaan kertaan, Diaz olisi hyvä loppuvihu ennen eläkettä. Ei tarvi vetää painoja eikä pelätä pohjepotkuja. Olis edes mahdollisuus poistua voittajana.

15 vuotiaana viimeksi raksalla, silti veikkaan, että mun raksakunto on kovempi ku rampaConorin juoksukunto tulee koskaan enää olemaan.

Katsotaan nyt saadaanko miehestä enää matsia irti. Oon toitottanut useampaan kertaan, Diaz olisi hyvä loppuvihu ennen eläkettä. Ei tarvi vetää painoja eikä pelätä pohjepotkuja. Olis edes mahdollisuus poistua voittajana.
Ei ei ei. Mestaruudesta tietenkin...
Todennäköisin on poksinki-rahaottelu Jake Paulia vastaan. Siinäkään ei kintut vaarassa ja koko maailma pl. Jaken taustajoukot olisi Conorin puolella. Ai saakeli ois kova.

View: https://youtu.be/ixj3oMjzTyw

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom