Conor McGregor

Onhan tuo huolestuttavaa. Conorin brändihän perustuu menestykseen. Ei siis välttämättä pelkkiin voittoihin matseissa, mutta siihen että ollaan menestyksekäs, tärkeä ja kuuluisa ihminen siinä mitä tehdään. Siihen vanhan ukon lyöminen sopii äärimmäisen huonosti.

Ei tuo vielä katastrofi ole hänelle, mutta toivottavasti näitä ei nähdä enempää. Sekoilut ottelu-uran jälkeen eivät ole kovin harvinaisia menestyneillä kamppailijoilla. :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuollainen käytös on ihan naurettavuuden huippu. Menee vielä paljon nolommaksi kuin mitä Khabib teki. Sitä myös pidit naurettavana, mutta tämä menee ihan omaan luokkaan. Se, että menee baarissa lyömään yhtään ketään sen takia kun sanoi pahasti on jotenkin vaan niin säälittävää...

Alkuun oli vähän, että kuka tää suurisuu oikein on, toivottavasti saa turpaana. Sitten tuli hypättyä bandwagoniin ja mentiin matsista toiseen ja voitosta voittoon. Nyt on taas vähän, että helvetin suurisuu, toivottavasti saa turpaansa.

Toivottavasti saisi jonkinlaisen rauhan, ettei menetä kaikkea mitä sai. Conor on iso nimi, mutta ei se ole mikään rahamaailman jättiläinen. Monet tulonlähteet saattaa kusta ihan sen takia, että se
apinoi niin paljon, että yhteistyökumppanilla tulee ammattiylpeys vastaan. Asenteella voi menettää sen, minkä asenteella saa.

Conorilla kova halus takas, kuka tahansa, nimiä ladellaan ja sit Ariel kysyy, "otteletko tänä vuonna?" niin pitääkin vähän puhallella ja miettiä ja antaa ehkä vastaus. Kuitenkin aivan täysin ukosta itsestään kiinni milloin tulee takaisin, kaikki haluaa matsin sen kanssa.
Pikkusen huonosti pysyy silmät auki haastiksessa btw. Mun mielestä ei ihan näyttäny kautta kuulostanu sellaselta Conorilta, joka olis oikeasti tulossa takaisin. Vieläkin jotenkin maaninen ilman rentoutta/hauskuutta, toivottavasti olen väärässä.

Conorilla kova halus takas, kuka tahansa, nimiä ladellaan ja sit Ariel kysyy, "otteletko tänä vuonna?" niin pitääkin vähän puhallella ja miettiä ja antaa ehkä vastaus. Kuitenkin aivan täysin ukosta itsestään kiinni milloin tulee takaisin, kaikki haluaa matsin sen kanssa.
Pikkusen huonosti pysyy silmät auki haastiksessa btw. Mun mielestä ei ihan näyttäny kautta kuulostanu sellaselta Conorilta, joka olis oikeasti tulossa takaisin. Vieläkin jotenkin maaninen ilman rentoutta/hauskuutta, toivottavasti olen väärässä.

Se vaikutti olevan kädestä kiinni. Sehän leikattiin ja oli vasta nyt saanut luvan painia/nujuta. Vaikutti mun silmään siltä, että conor laski kuukausia kauan menee, että käsi on ottelukondiksessa.

Oli outo conor haastiksessa. Esiintyminen harvinaisen epävarmaa.

Toi haastis avas vähän sivulauseessa sitä, mihin kavanaghin puheetkin aikasemmin viittasivat. Kavanagh:han sanoi aikaisemmin ettei halua valmentaa conoria matsiin, jos treenileiriä ei tehdä wanhan all in kaavan mukaan.

Ehkä se khabib matsin huono liike pystyssä liittyi siihen rikkinäiseen jalkaan jossain määrin. Olisko parempi liike auttanut? Tuskin, khabib olis vaan imenyt muutaman moukarin lisää kivileukaan ja vienyt conorin tonttiin.

Noh, toivon parasta, pelkään pahinta. Mä jätän seuraavan conorin ppv:n ostamatta. Jos conor pysyy kaidalla tiellä niin ja on edelleen viihdyttävä ottelija niin ehkä voin palata ppv kantaan myöhemmin.

Toi haastis oli espn:lle hyvä mittari conorin suosiosta. Ne näkee moniko katsoja virittäytyi kanavalle, twitteriin, jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom