Onko se öljysheikki tienannut rahansa urheilemalla?Rahallako se menestys mitataan? Eli joku urheilua harrastava öljysheikki on sit kaikkein menestynein :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se öljysheikki tienannut rahansa urheilemalla?Rahallako se menestys mitataan? Eli joku urheilua harrastava öljysheikki on sit kaikkein menestynein :D
Rahallako se menestys mitataan? Eli joku urheilua harrastava öljysheikki on sit kaikkein menestynein :D
Eikös se mäkregori nyt kauppaa viskiä.. ja suuta soittamalla taitaa sekin olla rahansa tehnyt. Urheilulliset meriitit ei vakuuta..Onko se öljysheikki tienannut rahansa urheilemalla?
Eikös se mäkregori nyt kauppaa viskiä.. ja suuta soittamalla taitaa sekin olla rahansa tehnyt. Urheilulliset meriitit ei vakuuta..
Mendes matsi jo näytti Conorin todellisen tason. Mendes vei Mäkregoria ku märkää rättiä ennen sitä yhtä osumaa. Aldo ja Alvarez matsit oli hyviä suorituksia, mutta Aldo ois ansainnut uusinnan. Mestari joka hallitsi pitkään, hävisi yhdellä osumalla. Eipä saanut uusintaa. Mäkregor sai itse heti uusinnan Diaz turpasaunan jälkeen..Huutamisellako Mendes, Aldo ja Eddie tipahti?
Mendes matsi jo näytti Conorin todellisen tason. Mendes vei Mäkregoria ku märkää rättiä ennen sitä yhtä osumaa.
En mä jaksa Conor uskovaisten kanssa enempää väitellä .McGregor ei ole enään mestari eikä mestaruus matsia ole ihan lähiaikoina sille tulossa. Joku Top 10-20 ukko seuraavaks vastaan ja jos voittaa, niin sit aletaan olee voiton päässä mestaruus matsista.http://www.espn.com/mma/fight/statistics/_/fightId/208609
Katso STRIKES välilehti ja mieti sen jälkeen että kannattaako tuota paskanjauhantaa ilman mitään perusteluja enää jatkaa vai kannattaisiko lauantai-iltana keksiä muuta tekemistä
En mä jaksa Conor uskovaisten kanssa enempää väitellä .McGregor ei ole enään mestari eikä mestaruus matsia ole ihan lähiaikoina sille tulossa. Joku Top 10-20 ukko seuraavaks vastaan ja jos voittaa, niin sit aletaan olee voiton päässä mestaruus matsista.
Tukiryhmän sais perustaa näille:D Moni puhui conorfanien olevan aivan aivokääpiöitä mutta tän matsin jälkeen voi todeta kyllä vihaajien olevan vähintään 10 kertaa häiriintyneempää jengiä somen ja forumien perusteella:D
Mcgregori tekemässä paluuta nyrkkeilyyn. Lämmittely matsi Malignaggia vastaan ja sittten re-matchi Maywheatheria vastaan. Noo huhu puheita, mutta itse Mcgregorin suusta. Malignaggi matsi on kyllä ihan ajankohtainen. Pauli on jauhanut sen verran shittiä, että matsi pitäisi tapahtua. Meniskö Mcgregor DAZN:n nyrkkeilemään?
Paulie vs Conor olis kyllä kiva nähdä. Näköjään tässä on käymässä niinkuin Khabib pressissä sanoikin: " I'm gonna put him back to box "
Mcgregor ottelee siellä missä on rahaa. Jos ei Diaz, eikä Khabib suostu ottelmaan MMA:ssa. Niin rahat on nyrkkeily puolella. Muutenkin jos Khabib suostuisi uusintaotteluun, mutta on vuoden breikillä ottelukiellossa, niin tässä välissähän kerkeää Mcgregor hyvin ottamaan Malignaggi nyrkkeilymatsin, ehkäpä jopa myös Maywheather matsin jos Khabib ensiksi ottelee Fergusonia vastaan. Tiedä vaikka hilloa olisi tilillä jo siinävaiheessa jo niin paljon että eläke kutsuu Mcgregoria. Khabib ja Mcgregorin urat kulkee täysin eri linjoja.
Älä nyt hiilly, ei mun tarkoituksena tunteisiin ollut mennä. Kunhan vaan katsoin Conor vs Khabib pressin uudestaan ja siitä tuli mieleen toi hauska lause mikä näköjään alkaa osoittautumaankin oikeaksi. ;)
Tosissaan mielellään näen kyllä Conor vs Paulien seuraavaksi, siinä vois tulla kaikkien aikojen pressit ennen matsia ainakin kaiken Paulien päänaukomisten jälkeen.