Conor McGregor

Harmi kun GSP sanoi haastattelussa että ei haasta pienempään sillon kun kysyttiin ottelusta McGregoria vastaan. Olis hieno nähdä minkä perse raiskausen Conor sais. Conor tekee joo rahaa ja niin edelleen oon nyt varmaan butthurt ku itteeni ei iske tuo pelkän vitun hokeminen Vähä sisältöä noihin juttuihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meni mielenkiintoseks toi rahapuoli, ku ei oo enää uncle Frank ja Lorenzo vastapuolella. Tuskin Danastakaan kiinni, koska Conor sanoi suhteen Danaan olevan veljellinen ja pitää Lorenzoa neuvonantajanaan, jonka kanssa juttelee aina ennen isoja päätöksiä. Conor ei mahda tulla enää matsaamaan ilman osuutta firmasta. Ja ihan oikein, sillä Danan mukaan tämä on UFC:n tuottavin vuosi aikoihin ja epäilemättä juurikin MayMac:n ansiosta.

Ei tainnu muuten olla paljoa aikeita otella vuodenvaihteessa kerta ei sopimustakaan ole. Mutta kuitenkin "rangaistuksena" heitettiin kortilta ulos. Vaikkakin heti oli salaliitot Fergusonin pelkäämisestä.

Pakkohan niiden on ottaa Conorilta mestaruus pois mikäli eivät suostu palaa bisneksestä antamaan/pääse rahasta sopimukseen. Tää on vaan hieman paha tilanne firmalle, kun Conorille rahaa taitaa tulla sponsseilta, leffasta jne... tuon nyrkkeilypotin lisäksi, eikä sen tarvitse sen takia alkaa pyllistämään omistajien suuntaan. Ihan spekulaationa, uskoisin tämän vuoden olleen suorastaan huono UFC:lle rahallisesti ilman osuutta nyrkkeilystä. Olihan siellä toki käsittääkseni pari isompaa korttia, joissa Jones ja toisessa GSP. Olisiko nuo tuottaneet sitten yhteensä sen yhden tapahtuman verran mitä olisi tullut Conorin otellessa. Jones on pelistä pois ja GSP tulennee häviämään Whittakerille rumasti. Muutenki taitaa GSP:llä olla korkeintaan pari matsia jäljellä.

Fertittat ja Dana möivät lafkan kyllä hyvään aikaan! Ja hyvällä hinnalla. Saattaa hetki mennä ennen kuin se yli 4 miljardia tulee omistajille takaisin.

Miksi Conoria puolustetaan asialla että raha sitä raha tätä? Vyö pois ja wwe jos Show kiinnostaa. Mma on kumminkin urheilua alunperin.

Kaveri oli vuoden päivät featherweight mestari --> ei yhtäkään vyön puolustusta. Nyt ollut vuoden päivät ja aikoo olla vielä puoli vuotta puolustamatta lw-vyötään. Helposti väsynein ufc-mestari ikinä. Kaveri kantaa vyötään aina joka paikkaan ja poseeraa sen kanssa aina kun vaan pystyy, mutta ei uskalla puolustaa sitä millään.
Itse vielä jonkin aikaa sitten fanitin Conoria samalla tavalla kuin nämä tämän ketjun Bepanthenia ja Nessu-nenäliinoja tarjoavat kaverit, joiden sanavaraston helmiä ovat sanat "butthurt" ja "heitterit". Kun lukee maailmalta, että mikä ihmisten yleinen mielipide on tästä nyky-Conorin diivailusta, niin aika samoilla linjoilla tunnutaan olevan.

Kaveri oli vuoden päivät featherweight mestari --> ei yhtäkään vyön puolustusta. Nyt ollut vuoden päivät ja aikoo olla vielä puoli vuotta puolustamatta lw-vyötään. Helposti väsynein ufc-mestari ikinä. Kaveri kantaa vyötään aina joka paikkaan ja poseeraa sen kanssa aina kun vaan pystyy, mutta ei uskalla puolustaa sitä millään.
Itse vielä jonkin aikaa sitten fanitin Conoria samalla tavalla kuin nämä tämän ketjun Bepanthenia ja Nessu-nenäliinoja tarjoavat kaverit, joiden sanavaraston helmiä ovat sanat "butthurt" ja "heitterit". Kun lukee maailmalta, että mikä ihmisten yleinen mielipide on tästä nyky-Conorin diivailusta, niin aika samoilla linjoilla tunnutaan olevan.

Kumpi sun mielestä on kovempi juttu: puolustaa vyötä 145lb:ssä vai nousta voittamaan 155lb:n vyö?

Miksi Conoria puolustetaan asialla että raha sitä raha tätä? Vyö pois ja wwe jos Show kiinnostaa. Mma on kumminkin urheilua alunperin.

Mun puolesta conorilta voi ottaa vyön pois. Ei se conorin kiinnostavuus ottelijana enää perustu vöihin. Mut niitä joilla ne vyöt on voi harmittaa lievästi, jos jää conor matsit saamatta.

Kumpi sun mielestä on kovempi juttu: puolustaa vyötä 145lb:ssä vai nousta voittamaan 155lb:n vyö?
Omasta mielestä ehkä yhtä kovia, mutta en näe oikeen järkeä antaa yhden ukon hyppiä sarjasta toiseen tittelimatseihin ja leijua sillä kuinka on muka kolmen painoluokan kovin jätkä. Itse en ainakaan pysty conoria pitämään vielä varteenotettavana mestarina edes Lw:ssä kun ei ole päihittänyt kuin Alvarezin joka oli mestarina muutaman hassun kuukauden. Pitäisi sieltä nyt ainakin se ykköshaastaja selättää ennen kuin taas vaihtaa sarjaa. Ei se homma nyt vaan toimi oikeen niin että annetaan yhden kuoria kermat päältä ja jättää muut varjoon.

Mä pidän Aldo voittoa kovempana juttuna ku voittoa Alvarezista. Veikkaan et noi on about saman kokosia offillakin. Kavanagh sanoi itsekkin et ne otti ton matsin nimenomaan siks et Alvarez oli tuolloin mestarina.

En kyl ymmärrä miks Conor fanit repii perseensä ku joku tääl kehtaakin sanoa et puolustais nyt sitä mestaruuttaan? Ihan samalla tavalla jengi valittais oli se mestari kuka tahansa ja me ollaan varmaan kaikki samaa mieltä siitä et haluttais sen puolustavan sitä vyötään Tonya vastaan? Mut onhan toi nyt ilmeistä et jotain tossa on et miksi se ei koskaan puolusta vyötään

Ensin itketään, että ottelijoille pitäisi antaa enemmän rahaa myynnistä huolimatta. Sitten kun ottelija onnistuu pelaamaan hyvän position, tuo firmalle rahaa ihan helvetisti ppv:n muodossa ja yrittää maksimoida rahantuloa niin itketään ettei niin saisi tehdä.

Imho. on vain hyvä, että conor neuvottelee sopimukset ajan kanssa, ottaa oikeat matsit uransa kannalta ja kerää niin paljon rahaa kuin voi. Conorilla tuntuu olevan joku ihme vaihde päällä missä tehdään typeryyksiä ja jää ehkä jopa jää treenit välistä? Ihan hyvä näin fanin silmistä, että seuraava matsi on sen verran tulevaisuudessa, että kerkee päästä takaisin ottelukuntoon. Jos tuo nykyinen meno jatkuu niin conor saa tosi rumasti käkättimeen seuraavassa ottelussa.

Mä pidän Aldo voittoa kovempana juttuna ku voittoa Alvarezista. Veikkaan et noi on about saman kokosia offillakin. Kavanagh sanoi itsekkin et ne otti ton matsin nimenomaan siks et Alvarez oli tuolloin mestarina.

Conorin oli tarkoitus ottaa LW vyöstä RDA:ta vastaan mutta RDA:n loukkaantuminen esti sen. Sitten Alvarez voitti RDA:n joten sitten lähdettiin hakemaan vyötä Alvarezilta. (Välissä oli tietysti Diaz sekoilut)

Ellei Conor sitten tiennyt etukäteen RDA:n tulevasta loukkaantumisesta ja tulevasta tappiosta Alvarezille...
Tai RDA:lle maksettiin "loukkaantumisesta" ja taking a dive against Alvarezille...

"antaa yhden ukon hyppiä sarjasta toiseen tittelimatseihin ja leijua sillä kuinka on muka kolmen painoluokan kovin jätkä.."

Amen. Ja toisaalla maalaillaan jopa "goat" -statusta, vaikkei Conorin kykyjä ole testattu varsinaisesti kummassakaan
painoluokassa, joiden mestariksi itseään tituleeraa. Kyl sieltä rosterista pitäis olla useampi vakuuttava voitto,
ennen kuin voidaan vakavasti puhua painoluokan kuninkaasta. Etenkään 155 paunan vyöllä ei ole kummoista
painoarvoa em. syistä.

Mun mielestä on aina ok. jos pienemmän sarjan mestari päästetään ylemmän sarjan mestaruusmatsiin. Jos DJ haluaisi haastaa TJ:n niin se ois hienoa. Samoin jos TJ haluaisi haastaa hollowayn tai holloway haastaisi conorin jne.

Koko painosarjaluokkahässäkkä conorin kohdalla tapahtui, koska rda loukkaantui ja piti kaivaa jostain vaihtoehtoinen vastustaja. Conorin pisteitä imho nostaa se, että suostui vastustajan vaihtoon ja pysyi kortilla. Esim. ferguson ei vastaavaan suostunut, kun khabib ei päässyt matsiin viime kerralla. Sekin on tainnut jengillä unohtua, että koko alvarez vs. conor matsi järkättiin ihan sairaan lyhyellä tauolla diaz2 matsin jälkeen. Tosi tyhmää oli conorilta lähteä niin lyhyellä leirillä mestaruusmatsiin. Riski tosin kannatti.

Nyrkkeilyhomma nyt oli sitten kokonaan oma juttunsa,... Mutta se sallittakoon rahan nimissä, once in a lifetime mahdollisuus.

Mun mtielestä on aina ok. jos pienemmän sarjan mestari päästetään ylemmän sarjan mestaruusmatsiin. Jos DJ haluaisi haastaa TJ:n niin se ois hienoa. Samoin jos TJ haluaisi haastaa hollowayn tai holloway haastaisi conorin jne.

Joskus ok jos kummassakin sarjassa mestarit putsannu pöydän. Kuitenkin lähtisin siitä et jos ei siellä ylemmässä sarjassa ole otellut, niin siellä ei ole näyttöjä, et ei mun mielestä ole mitenkään itsestään selvää että saa tulla haastamaan ohi kaikkien contenderien. Ei Hollowayta pidä päästää ottelemaan 155 vyöstä mun mielestä. Jos Holloway voittais niin seuraavaksi Aldo(?) tulis haastamaan sen 145 mestarina 155 mestaruudesta, menis aika sumeeks jos leikittelis ajatuksella että aina olis mahdollisuus haastaa jos haluaa.... Tietyille tyypeille nää annetaan joiden brändiä halutaan rakentaa, sinällään näissä mennään vähän urheilullisten asioiden ulkopuolelle mun mielestä. Yhdellä matsilla mestariksi jossain painoluokassa pitäis kyllä olla aikamoinen poikkeustapaus. Mut tietty viihdearvo eli raha näitä ajaa.

Mun mielestä on aina ok. jos pienemmän sarjan mestari päästetään ylemmän sarjan mestaruusmatsiin. Jos DJ haluaisi haastaa TJ:n niin se ois hienoa. Samoin jos TJ haluaisi haastaa hollowayn tai holloway haastaisi conorin jne.

Vaikka se alemman painoluokan mestari on juuri voittanut vyön ja ylemmässä painoluokassa on selvä ykköshaastaja? Oon siinä samaa mieltä et usein se on ihan perusteltua mut ei nyt todellakaan aina. Conor muutti tota koko systeemiä koska ennen sun piti oikeesti luututa koko painoluokalla lattiaa ennen ku edes harkittiin puhuttavan et vois ehkä nousta ottelemaan ylemmän painoluokan vyöstä. Menee iha pelleilyks jos tota rupeis muutkin harrastamaan.

Juurikin se, että conor voitti mestarin osoitti että pääsy matsiin oli aiheellista. Jos olisi tullut rumasti turpaan voitaisiin keskustella asiasta. Conorilla ei ole mitään todisteltavaa 145lbs divarissa enää.

Kannattaa ymmärtää, että ufc on enemmän viihdettä ja bisnestä kuin urheilua. Urheilu on jotain mitä tehdään amatöörinä muiden hommien ohessa. Vaikkapa ronda rouseyn olympiajutut oli sitä urheilua mistä ei jäänyt kuin luu käteen.

Toki toivo elää, että seuraava conorin matsi on ykköshaastajaa vastaan Turha tuosta on etukäteen itkeä ja vinkua, kun ei tiedetä kuka sieltä on vastaan tulossa. Ferguson ihan varmasti mieluusti ottaisi rahamatsin conoria vastaan vaikka se tarkoittaisi odottamista. Voi sitä itkun määrää, jos conor antaa vyön pois ja fergusonin rahamatsi muuttuu urheilueventiksi khabibin kanssa, josta tulee minimipalkka, kun ei ppv numerot nouse isoiksi.

Suurin osa ottelijoista yrittää pelata varmanpäälle. Harva on hinkumassa eri painoluokkaan muuten kuin pakon edessä. Parhaat pakoilevat oman painoluokkansakin sisällä kuten mighty mouse. Ei kelvannut matsi tj:ta vastaan 125.ssa.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom