Conor McGregor

Loistava mies jne. MUTTA, miksi tuota GOAT termiä pitää viljellä. Itse käsitän sen, että joku lopettanut ottelija voi olla GOAT. Ei todellakaan joku joka on vasta uraa aloittelemassa. Myös itse termistä häviää se hohto ku jaellaan titteliä kuin 5 oikein lotossa voittoja.
Huumorilla.

Loistava mies jne. MUTTA, miksi tuota GOAT termiä pitää viljellä. Itse käsitän sen, että joku lopettanut ottelija voi olla GOAT. Ei todellakaan joku joka on vasta uraa aloittelemassa. Myös itse termistä häviää se hohto ku jaellaan titteliä kuin 5 oikein lotossa voittoja.
Ne kolme suurta (ei nimiä, ettei mene tämä threadi tappeluks) on kilpaillut fanien keskuudessa goat-tittelistä vuosia. Oli ainoastaan looginen vastaveto, että nimitys matkasi irlantilaiselle semituntemattomalle leprechaunille, joka on vielä vahvasti juonessa mukana.

The fight is over before it even started. Kaverilla on kyky musertaa vastustajat henkisesti, jo ennen matsia. Tätä menoa ollaan menossa vahvasti Aldoa vastaan, mutta jos välissä osuu frankie, niin mä luuleen sen olevan myrkkyä Conorille. Ei toi jäbä uppoo muhun 100 %, mut kyl sen matseja on kiva kattoa.

Jm1

Kokonaisuutena kanalla on lihaksikkaat ja lähes rasvattomat koivet, siinä mielessä vertaus on aivan osuva.

Kananjalat on vähän huono termi Conorin kohdalla jos miehen koipia verrataan muihin höyhensarjalaisiin. Varsinkin reidet on Conorilla ennemminkin todella isot höyhensarjalaiselle.
No joo, hyvän kokoset kintuthan ne on. Mutta niin pitkät, että niihin on erityisen helppo osua. Lähinnä tarkoituksena oli miettiä, että miten jalat ylipäätään kestää kunnon osumaa ja kärsiikö liike nopeasti.

Itse uskon vahvasti kyllä Conoriin jopa mahdollisena mestarina. Paljon on ollut puhetta, että miehelle on valikoitu sopivat vastustajat mutta kyllä tuo tapa jolla mies on vastustajana hoidellut on niin vakuuttava, että vaikeaa se on kenelle tahansa tätä hypejunaa pysäyttää. Pystyottelijana mies on sarjansa eliittiä ja puheet, että hypejuna katkeaa ensimmäisen oikeasti kovan pystyottelijan kohdatessa on vaikeita ymmärtää. Kuka siellä on selvästi Conoria parempi pystyottelija, itse en näe kuin Aldon haastavan Conorin pystyssä ja sekin voi olla vaikeaa tuon erikoisen tyylin takia. Painia ei vielä ole testattu kunnolla mutta niin kokenut ottelija alkaa jo olemaan kyseessä, että varmasti sekin puoli on kunnossa.

The fight is over before it even started. Kaverilla on kyky musertaa vastustajat henkisesti, jo ennen matsia. Tätä menoa ollaan menossa vahvasti Aldoa vastaan, mutta jos välissä osuu frankie, niin mä luuleen sen olevan myrkkyä Conorille. Ei toi jäbä uppoo muhun 100 %, mut kyl sen matseja on kiva kattoa.
Samaa mieltä. Olen jo jonkin aikaa ajatellut että Edgar olisi varmaan vaikein vastustaja Conorille. Ei sillä etteikö FW:ssä olisi paljonkin kovia vastustajia, ja on edelleen jotakuinkin mysteeri kuinka hyvä Conor lopulta on. Mutta näkisin Aldon jopa helpommaksi kuin Edgarin. Myös Aldon alapotkuklinikka varmasti tuottaisi vaikeuksia, mutta Edgarin todella nopea ja aktiivinen liike voisi todella olla myrkkyä. Monet puhuvat vaan siitä kuinka Conorin pitäisi kohdata kova painija kuten Edgar tai Mendes ja sitten nähtäisiin miten se pärjää matossa. Mutta mä uskon että sen alasvientipuolustus, matto-osaaminen ja matosta nouseminen takaisin ylös ovat sen verran hyvällä mallilla ettei sitä noin vaan viedä tonttiin ja voiteta väkisinmakaamalla. Ennemminkin Edgarin aktiivinen pystyottelu olisi Conorille paha siksi, että mun mielestä Conorin pystyottelu perustuu paljon myös siihen, että vastustaja niin sanotusti suostuu sen kanssa iskujenvaihtoon, ja silloin sen nopeat ja tarkat iskut ja hyvä liike ovat valttia ja yleensä vastustajaan kopsahtaa pahemmin. Näin on käynyt aikaisemmille vastustajille.

Tuohon myös liittyy se, että Conorin on tärkeä päästä vastustajan pään sisälle ottelun alla. Eli kun vastustaja on ärsytetty niin se tulee malttamattomana tyrmäämään, ja Conori vetää vastapalloon. Samaahan on A. Silvan ottelemisessa, eli sekin houkuttelee vastustajan hyökkäämään ja sniperina lyö tarkasti vastaan. Weidmania vastaan myös yritti ensimmäisessä matsissa provosoida iskujenvaihtoon, mutta Weidman otteli erittäin fiksusti ja maltilla, ja Silva oli myös pystyottelussa varsin aseeton. Myös Nick Diaz on jokseenkin riippuvainen siitä että vastustaja jää iskujenvaihtoon. Condit otteli fiksusti ja Diazin rooliksi jäi kiukuttelu ja käsien levittely kun Condit napsi tarvittavat osumat. Saman saattaisi Edgar tehdä Conorille, eli pyörisi herhiläisenä pois lähietäisyydeltä ja kävisi tuikkaamassa tarvittavat osumat. Toki Edgarin hyvä paini toisi hommaan lisäedun, eli voisi tarvittaessa varastaa eriä alasvienneilläkin. Ehdottomasti olisin tuossa matsissa Mcgregorin puolella, mutta veikkaisin Edgar UD.

No joo, hyvän kokoset kintuthan ne on. Mutta niin pitkät, että niihin on erityisen helppo osua. Lähinnä tarkoituksena oli miettiä, että miten jalat ylipäätään kestää kunnon osumaa ja kärsiikö liike nopeasti.
Pitkiin jalkoihin on erityisen helppo osua?

Pitkiin jalkoihin on erityisen helppo osua?
Ensin veikkaillaan kanankoipia ja sitten paikkaillaan pettämättömällä pitkäkoipilogiikalla. Pakkiksen kamppailuosio :haart:
Valitsee yhden väärän/huonon sanan postiin, niin kaikilla päivä pilalla ja pyllyt kipeenä.

Muokkaan alkuperäisen lauseeni sellaiseksi, että ei tarvitse kenenkään tarttua tuohon yhteen sanaan:
"Kestääkö kananjalat Aldon alapotkuja?" --> "Kestääkö jalat Aldon alapotkuja?"

Taitaa jalkoihin osuminen olla enemmänkin otteluasennosta, reagointinopeudesta, silloisesta kaasutankista ja ylipäätään pystyosaamisesta kiinni, mutta minähän en tiedä.
Conoria vastaan ei juuri tarvitse alasvientejä pelätä, niin voi pitää perseen ja kädetkin ylempänä.

Kyllä mä Aldoa pitäisin selkeänä ennakkosuosikkina.

Taitaa jalkoihin osuminen olla enemmänkin otteluasennosta, reagointinopeudesta, silloisesta kaasutankista ja ylipäätään pystyosaamisesta kiinni, mutta minähän en tiedä.
Conoria vastaan ei juuri tarvitse alasvientejä pelätä, niin voi pitää perseen ja kädetkin ylempänä.

Kyllä mä Aldoa pitäisin selkeänä ennakkosuosikkina.
Minä olin se typerys joka piti Shogunia ennakkosuosikkina Jonesia vastaan, en aijo tehdä enää sitä virhettä että takerrun näihin vanhoihin legendoihin. Pitää ymmärtää että porukka alkaa vanhenemaan ja uutta sukupolvea alkaa tulla tilalle. Aldokaan ei ole näyttäny viimeisissä matseissa ihan niin terävältä kuin mitä silloin WEC aikoihin.
Katsotaan nyt miltä Aldo näyttää seuraavassa matsissaan, niin teen sitten lisää noita johtopäätöksiä kuka voittaa ja kenetkin, ja kuinka helpolla.

Mikä on GOATin tausta pystyottelussa, aika erikoinen tyyli kun stance on vähän kun karate mutta mies on hiton kova nekkaamaan. Varmasti ainakin amatöörinä kilpaillut jossain pystylajissa?

Poirier kopautti muistaakseni vastaan ihan hyvin yhdessä vaiheessa mutta ei se näyttänyt paljoa tuntuvan. Ainakin näillä näytöilä vaikuttaisi olevan ihan kova leuka.

Mikä on GOATin tausta pystyottelussa, aika erikoinen tyyli kun stance on vähän kun karate mutta mies on hiton kova nekkaamaan. Varmasti ainakin amatöörinä kilpaillut jossain pystylajissa?

Poirier kopautti muistaakseni vastaan ihan hyvin yhdessä vaiheessa mutta ei se näyttänyt paljoa tuntuvan. Ainakin näillä näytöilä vaikuttaisi olevan ihan kova leuka.
Born and raised in Dublin, Ireland, McGregor began training from a young age, going on to become a National Champion in boxing. He trains in Straight Blast Gym (SBG).[

Minä veikkaan, että ensimmäinen kunno painija vie Connoria kuin märkää rättiä. En usko, että Irlannissa on ketään hyvää painijaa harjoitusparina, eikä vastaan ole tullut painijaa vielä. Edgar vastaan ja katsomaan miten käy, jos voittaa niin sitten tittelimatsiin.

Edgar olisi joo todella kiinnostava matchuppi tässä vaiheessa.

Minä veikkaan, että ensimmäinen kunno painija vie Connoria kuin märkää rättiä. En usko, että Irlannissa on ketään hyvää painijaa harjoitusparina, eikä vastaan ole tullut painijaa vielä. Edgar vastaan ja katsomaan miten käy, jos voittaa niin sitten tittelimatsiin.
GOAT lukottaa sensei Nelsonin opeilla.