Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Totta, Silva kyllä suoritti hienosti Hendoa vastaan. Saas nähdä miten Conorin käy.

10371362_956725661062400_2967524541470654688_n.jpg

Conor McGregor
Kiss them feet Nazi.

GOAT ei välitä :hyper:

Just olin tulos linkkaa ton twiitin. Ehkä nyt oli vähän huti? :|

Karmea määrä huomiota varmasti, mut..

Itse bongasin tuon Conorin facesta ja sieltä ainakin jo poistettu.

Conor McGregor
8 minuuttia sitten
What?

Conor McGregor
7 min ·
Ich bin ein sowwy. Now about them feet...

Itseäni jaksaa vain naurattaa nämä GOATin toilailut :D

Just.. toi "läppä" oli niin syvältä että oksat pois. Jos ei muuta keksi niin vedetään N-kortti esille.

Onhan Conor selvästi sitä porukkaa, joka ei kouluaikoina hirveesti saanu kiitettäviä. Otella mies kuitenkin osaa ja hyvä niin. Menee energia hyvää tarkoitukseen.

Vaikka tämmöisillä lausunnoilla tekeekin itsestään vähän aasin, niin hype kasvaa ja jengiä kiinnostaa. Kyllä mä ainakin odotan aivan muna pystyssä näkeväni Conorin tajuttomana. Enkä vähiten miehen typerien uhoomisten, twiittien ja stare-downien takia.

Kuninkaat harvemmin kyselee lupaa tai miettii mitä alamaiset ajattelee. Long live the King!

Voitto Siverista ja seuraava eventti on suurin mitä Ufc on koskaan toteuttanut ja se ainoastaan Conorin ansioilla.

Kuninkaat harvemmin kyselee lupaa tai miettii mitä alamaiset ajattelee. Long live the King!

Voitto Siverista ja seuraava eventti on suurin mitä Ufc on koskaan toteuttanut ja se ainoastaan Conorin ansioilla.

Eiks viimeksikin pitänyt Conorin myydä miljuunalippua etc.. Ei tainnut myydä.

Yksinkö se siellä otteli? Tää on vähän samaa kuin Mauler bonesin jutut että se yks naismestari vetelee kaikki hallit täyteen ja PPVt yksinään eikä mitään vaikutusta ketä muita siellä on, eikä se naikkonen ollut edes päämatsissa, Conor ei tainnut olla edes co-mainissa. Oli jotain mestaruusottelua, Alvarezia ja Cerronee mut Conorin piikkiin kaikki. Ja perus lipputulot.

Yksinkö se siellä otteli? Tää on vähän samaa kuin Mauler bonesin jutut että se yks naismestari vetelee kaikki hallit täyteen ja PPVt yksinään eikä mitään vaikutusta ketä muita siellä on, eikä se naikkonen ollut edes päämatsissa, Conor ei tainnut olla edes co-mainissa. Oli jotain mestaruusottelua, Alvarezia ja Cerronee mut Conorin piikkiin kaikki. Ja perus lipputulot.

Mestaruusottelu, joka oli Mahti-Hiiri vs kukaaneivarmaanedesmuistaketävastaan. All hail the King Conor! :worship:

Back
Ylös Bottom