Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Mielenkiinnolla seurataan nyt, miten Conor murtaa ja häpäisee Siverin.. Varmaan tulee taas todella henkilökohtaisia loukkauksia.

Huikee jätkä!

j7xQHg1.jpg

Hienosti Ben Askren kommentoi miten UFC:ssä jaetaan mestaruusmatseja ja sitten joku viidesluokkalainen kertoi Makelta kuulemansa huikean dissauksen. Vapise, Ben!

jotenkin on alkanut kyllästyttään vissiin itellä kun en vieläkään ole kehdannut katsoa tuota q&a videota, joku yltäkylläisyys tullut conorin uhoamisista, ja tunnen, että jos vielä lisää katsoo niin alkaa tuntua silt et tulee korvista ulos ja kyllästyn. :( sit ei ole niin mukava kattoa sen otteluita jos ei ole enää samanlaista tunnetta fanituksessa. :itku:

Tämä Conorin homma on samanlaista huumoria kuin mitä Sonnen aikanasn harrasti. Ei sitä pidä ottaa liian tosissaan. Pääasia, että se herättää kiinnostusta lajia ja ennenkaikkea myös pienempiä painoluokkia kohtaan.

Onneksi ei Ben ole koskaan lähtenyt rahan perässä hakemaan helpompia matseja. :david:

Voi olla, että multa on mennyt jotain ohi, mutta ei kai Ben itse ole rahan perässä helpompia matseja metsästellyt?
Oli voittamaton Bellator mestari, mutta sitten Bellator antoikin lähtöpassit (edelleen täysin käsittämätön ratkaisu leikata organisaation urheilullisin perustein kovin ukko pois). Tässä yhteydessähän puhuttiin Benin siirtymisestä UFC:hen jossa taas Mr. White teki selväksi, ettei halua Askrenia organisaatioon. Seuraavaksi osoitteena olikin One Fc joka varmasti on kovin jäljelle jääneistä vaihtoehdoista.
Helppoahan tuo on Askrenille ollut, mutta ei mies mielestäni itse ole lähtenyt helppojen matsien perään.

Voi olla, että multa on mennyt jotain ohi, mutta ei kai Ben itse ole rahan perässä helpompia matseja metsästellyt?
Oli voittamaton Bellator mestari, mutta sitten Bellator antoikin lähtöpassit (edelleen täysin käsittämätön ratkaisu leikata organisaation urheilullisin perustein kovin ukko pois). Tässä yhteydessähän puhuttiin Benin siirtymisestä UFC:hen jossa taas Mr. White teki selväksi, ettei halua Askrenia organisaatioon. Seuraavaksi osoitteena olikin One Fc joka varmasti on kovin jäljelle jääneistä vaihtoehdoista.
Helppoahan tuo on Askrenille ollut, mutta ei mies mielestäni itse ole lähtenyt helppojen matsien perään.

Taisi jopa luvata mennä matsaamaan ekan ottelun UFC:hen ilmaiseksi.

Tietääkö kukaan mistä näkisi Conorin UFC 178 entrancen hyvällä laadulla ja jossa näkyisi sekin pätkä kun Conor on vasta tulossa tunnelissa ja rennosti ilmeilee kameralle? :)

Back
Ylös Bottom