Conor McGregor

Jm1

ufuel9_04_mcgregor_vs_brimage_008.jpg

Neljä ottelua kuninkuusluokassa ja mies on tällä hetkellä suurin tähti mitä ufc on kenties koskaan todistanut. Nousukiito on ollut käsittämättömän jyrkkä ja nyt Poirier voiton jälkeen on hyvät mahdollisuudet että seuraava matsi otellaan vyöstä. Urheilullisin perustein en vielä miestä päästäisi tittelimatsiin, mutta hype ja suosio on sitä luokkaa että vaikea kuvitella kenenkään muun menevän Gregorin edelle. Mikäli Aldo ottaa jälleen helpon voiton Mendesistä niin kenties loppuvuodesta tai viimeistään alkuvuodesta 2015 nähdään Aldo-Gregor Brasiliassa taikka parhaimmassa tapauksessa Irlannissa.

Itse en ole vieläkään täysin kelkassa, Poirier oli jo ennalta katsottuna helppo vastus Conorille. Mikä tärkeintä nyt paikka kympin sakissa on kuitenkin ansaittu muutenkin kuin paskaa puhumalla. Omasta mielestä organisaatio suosii Gregoria antaen vastuksia jotka ovat tyylillisesti helpohkoja hyvälle pystymiehelle. Veikkaisin että Mendes taikka Edgar olisi molemmat olleet aika pahaa myrkkyä Conorille. B-luokan pystymiehiä on nyt kaadeltu muutama, jos seuraavaa matsia ei oteta vyöstä niin A-luokan painija vastaan.

“I’m searching, I’m out here working to become the greatest. That’s my goal. I’m looking to go down as the greatest of all-time, Hall of Fame, a history maker. He’s walking to be a test for me, that’s the difference.”

“I believe what I’m saying is the truth. None of these guys are on my level. Not one of them moves the way I move, not one of them are prepared for what I’m bringing. I can sit here and say this all day and I can say it every single interview and I do say it every single interview, but at the end of the day it comes down to when it actually happens. That’s what I’m working towards.
"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraavaksi GOAT:ille joku paisti vastaan ja sitten kesällä titteliottelu Irlantiin ja n.100 000 ihmistä stadionille joista minä olen yksi :puntti:

oisit nyt edes otsikkoon laittanut oikeen lempinimen jos sellanen pitää siihen laittaa -.-

Siellähän se komeilee Goat nimittäin, kaikki muut lempinimet on historiaa.

Dana White tells @ArielHelwani on the post-fight show: "McGregor is the real deal. He is legit. Bigger than Brock Lesnar. Bigger than GSP."

Conorin ansiosta MMA:ssa on taas sellainen ketä seurata niin, että pumppu tuntuu pettävän, huikeaa!! Vähän aikaa täs ollut sellanen meh fiilis vaikka kuka olis ottelemassa. Toki todella kiinnostavia otteluja ollut paljon, mutta sellanen superstara puuttunut kun GSP eläköityi ja Silva hävisi. Tank u Conor, Tank u! Everyone Tank him! Tank him now!

fvh40p.jpg

Kyllä GOAT olisi ansainnut kunnon avauspostin ja tarinan! Vähintään 10 000 kirjaimen tarinan dokkareineen! Mutta Conor on ainakin mun lemppariottelija tällä hetkellä kaikista, jopa suomalaisista :worship::haart:

Get in, Get rich and Get out! Kyllä! Seuraavaan otteluun puku päälle!

Eihän tästä kaverista voi olla pitämättä. Mies tarjoaa upeaa vapaaottelue, huikeita mediatilaisuuksia ja egon jonka rinnalla hypejunakin jää toiseksi.

En tiedä kuinka porukka on seurannu Poirierin otteita mutta nyt kaatui todella kova vastus. Saa nähdä kuka asettuu seuraavaksi vastaan. Mini Mendes vai kenties suoraan tittelikahinoihin.

Mitähän mieltä rosterin muut herrat ovat siitä, että McGoat kutsuu heitä Rookieiksi / has been:ksi :)

Get in, Get rich and Get out! Kyllä! Seuraavaan otteluun puku päälle!

Eihän tästä kaverista voi olla pitämättä. Mies tarjoaa upeaa vapaaottelue, huikeita mediatilaisuuksia ja egon jonka rinnalla hypejunakin jää toiseksi.

En tiedä kuinka porukka on seurannu Poirierin otteita mutta nyt kaatui todella kova vastus. Saa nähdä kuka asettuu seuraavaksi vastaan. Mini Mendes vai kenties suoraan tittelikahinoihin.

Mitähän mieltä rosterin muut herrat ovat siitä, että McGoat kutsuu heitä Rookieiksi / has been:ksi :)

Itse iskisin Conorille seuraavaksi Lamas vs Bermudez matsin voittajan, sillä Edgar vs Swanson on selvä #1 contender-matsi. Toisaalta Edgar ei mun mielestä ansainnut Swanson-ottelua, mutta se on sitten tarina erikseen... Toinen mielenkiintoinen matsi Conorille ois Korean Zombie mikäli hänen loukkaantumisensa ei ole pitkäkestoinen.

Ja tuskin muut FW:t ainakaan enää niin paljoa välittävät mitä Conor puhuu, koska onhan se käynyt jo selväksi, että se on suurimmaksi osaksi vaan osa Conorin taktiikkaa ja oikeasti kunnioittaa vastustajiaan. Ainoastaan Mendes tuntuu olevan vieläkin peppukipeä Conorin puheista, keskittyisi vain siihen Aldoon eikä murehtisi Conorista vielä :)

Mulla kävi käsittämätön onni vuonna 2013 kun vierailin rakkaassa naapurimaassa katsomassa Mousasi vs Latifi tapahtumaa. Tuolloin tuli asuttua hotellissa lähellä Globenia jossa samaan kerrokseen oli majoittunut tuolloin vielä tuntematon puolijumala nimeltä Conor. Enpä olisi tuolloin arvannut, vaikka erittäin taitava sekä mukava, hauska kaveri olikin, että hänestä tulee vielä aikanaan suurempi tähti kuin Fedor, Lesnar, Sonnen ja GSP.

Silloin en edes jaksanut yhteiskuvaa hänen kanssaan ottaa.
-----------
Mutta piti siis sanoa että aivan huikea kaverihan tuo on. Toivottavasti tittelimatsiin seuraavaksi tai sitten nolaa taas jonkun toisen top5 vastustajan.

Toisaalta jos porukka pitää kohtelua Conoria kohtaan epäreiluna niin kannattaa kysyä miksi. En ole eläissäni nähnyt ottelijaa joka samalla tavalla ylistää organisaatiota ja pomojaan. Conor tajuaa että ufc on puhdasta businesta ja kun busines puolesta pitää huolta niin ajellaan fertsuilla ym ympäri sin cityä.. Raha on valtaa, jos pystyt edistämään rahan tuloa niin kyllä susta huoli pidetään. Conor tietää mitä ja miten asiat hoidetaan. Hänelle ufc ei ole vain paikka jossa otella. Se on avain mahdollisuuksiin ja turvattuun tulevaisuuteen.

Näin. Kannattaa muistaa että Conor on elellyt sosiaalipummina ja tuskin haluaa enään takaisin luukulle. Itse en ole koskaan luukulla käynnyt, mutta kyllä sellaisia varmasti löytyy jopa pakkikselta. Ura on joka tapauksessa ohi muutamassa vuodessa joten mitä enempi tuossa välissä kerkeää taaloja säästää niin sen parempi.

Aldokin varmasti on voitettavissa, mutta enemmän mua kiinnostaa jo Conorin nousu painoluokkaa ylemmäs. Muistaakseni puhunut että voisi ottaa matsia kolmessa painoluokassa 145-170lbs.

155:ssa olis kyl huikeita matseja conorille. :hyper: Miettikää Nate ja Conor pressitilaisuuksissa, weigh inneissä ja pre fight promoissa yms.. JA ITSE OTTELUSSA!! HAHAHAA!!!! Golden!

Viihdyttävä ottelija kyllä. Ja melko hyväkin vielä. Mutta että "bigger than Lesnar?". Ei kai nyt sentään.

Ja mestaruuspuheetkin on näillä näytöillä vielä aika erikoisia. Toistaiseksi vastustajat on olleet tyylillisesti todella sopivia McGregorille. Miten käy jos ja kun vastaan asettuu joku, joka on Conoria parempi joko pystyssä tai painissa? Nyt Conor on otellut sellaisia vastustajia vastaan, jotka on tasaisen hyviä kaikkialla, mutta kenelläkään ei ole ollut mitään superosa-aluetta. Saisiko Mendes Conorin mattoon? Kestääkö kananjalat Aldon alapotkuja? Onko kondis riittävä Edgaria vastaan?

Hienosti promoaa matsejaan ja taitoa löytyy, mutta en mä vielä ole nähnyt mitään sellaista, jossa olisi kaikkia muita divarin miehiä parempi.

Onko PPV-lukuja? Saiko Irlannin mies korttia myytyä?

Pätevä ottelija kyllä, ainakin pystyssä.
En tiedä olenko liian vanhanaikainen, mutta mielestäni rahan maksimoinnin sijaan pitäis muistaa, että kyseessä on aikuiset miehet.
Tuo UFC:n hypekoneisto kääntyy jonain päivänä itseään vastaan, koska kukaan ei kykene lunastamaan nykyisiä mainospuheita.
Jo nyt Goldberg & Rogan kaksikko meinaa latistaa tunnelman aivan totaalisesti.
Yli kymmenen vuotta kun on menoa seurannut, niin ei siihen hypeen enää lähde, vaan menoa kahtelee vähän maltillisemmin.

Aldo on aina ollut yksi ehdottomista suosikkiottelijoista, mutta nyt viimeisen perusteella alkaa tuntua, että Conorilla voisi hyvinkin olla mahdollisuudet viedä titteli.

Loistava mies jne. MUTTA, miksi tuota GOAT termiä pitää viljellä. Itse käsitän sen, että joku lopettanut ottelija voi olla GOAT. Ei todellakaan joku joka on vasta uraa aloittelemassa. Myös itse termistä häviää se hohto ku jaellaan titteliä kuin 5 oikein lotossa voittoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom