Colin McRae Rally 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mäntti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omistaakos joku jo ton kyseisen pelin?
Ite oon sitä just imuttamassa, ja ois kiva tietää onko hyvä peli.. (luultavasti mitäparhain :D )

edit: Katos perkele, se ois vissii pitäny tonne musiikki/elokuvat/pelit palstaan laittaa..

Juu tulihan tuo hankittua (DC++). Erittäin komean näköinen on ja ainakin minun tuoreella XP2500+, Radeon9700 myllyllä jyllää kaikilla mausteilla >1024x... respalla. Ratti on ehdoton tässä pelissä, logitech tarjoaa antoisan fiiliksen.

Thumbs up, 9/10 näin varttitunnin pelituntumalla...

XBox versio oli ihan ok, puucee versiota en ole vielä päässynä kokeileen. Luultavasti pirun hyvä arcaderalli sekin. Eli suosittelen.:david:

Originally posted by testo
XBox versio oli ihan ok, puucee versiota en ole vielä päässynä kokeileen. Luultavasti pirun hyvä arcaderalli sekin. Eli suosittelen.:david:

Mistäs sä ton arcaden tähän peliin revit? Peli on saanut kiitosta nimenomaan realistisuutensa takia eikä arcademaisuutensa takia. Jotkut wrc-rallyt yms. ovat enemmänkin ks. genreä. Itselläni PS2-versio pelistä ja on mielestäni oikke hyvä.

Totanoin!

CMR3 on todellakin huonompi kuin #2 ! Kakkosta pelasin pleikalla ja nyt kolmosta X-boxilla.
Ok - ajo ja ajotuntuma on ehkä parempia mutta kaikki muu shittiä!
Esim. Kone säätää auton aina kohdilleen! Ja jos nyt haluaisit jotain säätää niin eipä paljoa vaikuta! Ok - eihän se kuski niitä itse säädä mutta kai se voi toiveensa esittää! Pätkän jälkeen ei voi tarkistaa muiden aikoja - realististako? Paskat,kyllä niille siirtymillä kerrotaan tasan tarkkaan missä mennään! Ja miksi,miksi pitää ajaa mestaruudesta sillä Fordilla? Ennen edes siitä Colionista itsestään oli vastusta,nyt ei edes siitä.
Ei championship modea kaksinpelinä - Jippii! Ja jos ajelet pätkiä kaverinkanssa kilpaa (alternate) niin tietenkään ei mitään säätöjä koska kukaan ei tietenkään halua autostaan yli tai aliohjautuvaa - AARGGHH! Ja sitten kun ajelet niitä pätkiä niin ei muuta kun aikoja paperille,ei varmaankaan koneen tehot riitä laskemaan niitä yhteen...

Semmosta... tämä nyt vain oli mun persereikä aiheesta!

Edit: Niin ja se kakkosen rallycross vaihtoehtokin oli ihan mukavaa vaihtelua. Tässähän sitä ei ole.

Kiireellä ulos pukattu,helposti olisi saannut PALJON paremmankin!

Re: Totanoin!

Originally posted by J.Jake
CMR3 on todellakin huonompi kuin #2 !
Samaa mieltä. Olin pelannut paljon Colineja PS1:llä ja odotukset oli 3. osan kohdalla korkealla. Jostain syystä en ostanut peliä, vaan lainasin sen kaverilta. Hyvä niin, koska petyin. Oikeastaan mulla meni hermot siihen, että peli ei mahdollista ainakaan Championshipin myötä sellaista sisäänajovaihetta, vaan heti ensimmäisessä rallissa ajellaan 1,5 metriä kapealla tiellä ja matka tyssää puuhun, jos teet ensimmäisenkin ajovirheen. Hommaa ei todellakaan helpottanut se, että ainakin PS2-versiossa tuntui, että nuotit tulivat lähes koko ajan myöhässä, lähes samaan aikaan kun olet jo mutkassa. Revi siitä sitten huumoria. Ensimmäiset kaksi Colinia antoi tilaisuuden aloittaa pelituntuman hakeminen vaikka suoraan Championship-moodeista ja leveähköä baanaa riitti. Ehkä mulla ei vaan ollut tarpeeksi pitkäjänteisyyttä tuohon kolmoseen.

Re: Re: Totanoin!

Originally posted by Tomi
..Hyvä niin, koska petyin. Oikeastaan mulla meni hermot siihen, että peli ei mahdollista ainakaan Championshipin myötä sellaista sisäänajovaihetta, vaan heti ensimmäisessä rallissa ajellaan 1,5 metriä kapealla tiellä ja matka tyssää puuhun, jos teet ensimmäisenkin ajovirheen. Hommaa ei todellakaan helpottanut se, että ainakin PS2-versiossa tuntui, että nuotit tulivat lähes koko ajan myöhässä, lähes samaan aikaan kun olet jo mutkassa. Revi siitä sitten huumoria. Ensimmäiset kaksi Colinia antoi tilaisuuden aloittaa pelituntuman hakeminen vaikka suoraan Championship-moodeista ja leveähköä baanaa riitti. Ehkä mulla ei vaan ollut tarpeeksi pitkäjänteisyyttä tuohon kolmoseen.

Juuri se kyseisessä pelissä nappaa. En tottapuhuen vielä ole kovin montaa rataa ajanut, mutta mielestäni pelin kuuluu olla sellainen missä liiasta yrityksestä rankaistaan välittömästi. Toiset tykkää eri tyylistä, tämän takia esim GrandPrix Legends tms tarkemman ajotyylin pelit on aina miellyttänyt.

Ilman rattia näistä peleistä katoaa tosin kaikki glamour...

Give it some time young grasshopper.

Mäkin olen enempi sitä simulaatiosakkia, mutta Colin on yksi harvoista arcadeista joka on ihan mukava, tosin kolmosta en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta ainakin 2:ssa oli suht looginen ajettavuus, kun vertaa esim. toiseen arcade ralliin, Microsoftin Rally sport challengeen. Juhannuksen jälkeen pääsen varmaakin kokeilemaan tuota kolmosta, ja odotuksetovat arcadesta huolimatta korkealla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom