Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by testo
XBox versio oli ihan ok, puucee versiota en ole vielä päässynä kokeileen. Luultavasti pirun hyvä arcaderalli sekin. Eli suosittelen.
Samaa mieltä. Olin pelannut paljon Colineja PS1:llä ja odotukset oli 3. osan kohdalla korkealla. Jostain syystä en ostanut peliä, vaan lainasin sen kaverilta. Hyvä niin, koska petyin. Oikeastaan mulla meni hermot siihen, että peli ei mahdollista ainakaan Championshipin myötä sellaista sisäänajovaihetta, vaan heti ensimmäisessä rallissa ajellaan 1,5 metriä kapealla tiellä ja matka tyssää puuhun, jos teet ensimmäisenkin ajovirheen. Hommaa ei todellakaan helpottanut se, että ainakin PS2-versiossa tuntui, että nuotit tulivat lähes koko ajan myöhässä, lähes samaan aikaan kun olet jo mutkassa. Revi siitä sitten huumoria. Ensimmäiset kaksi Colinia antoi tilaisuuden aloittaa pelituntuman hakeminen vaikka suoraan Championship-moodeista ja leveähköä baanaa riitti. Ehkä mulla ei vaan ollut tarpeeksi pitkäjänteisyyttä tuohon kolmoseen.Originally posted by J.Jake
CMR3 on todellakin huonompi kuin #2 !
Originally posted by Tomi
..Hyvä niin, koska petyin. Oikeastaan mulla meni hermot siihen, että peli ei mahdollista ainakaan Championshipin myötä sellaista sisäänajovaihetta, vaan heti ensimmäisessä rallissa ajellaan 1,5 metriä kapealla tiellä ja matka tyssää puuhun, jos teet ensimmäisenkin ajovirheen. Hommaa ei todellakaan helpottanut se, että ainakin PS2-versiossa tuntui, että nuotit tulivat lähes koko ajan myöhässä, lähes samaan aikaan kun olet jo mutkassa. Revi siitä sitten huumoria. Ensimmäiset kaksi Colinia antoi tilaisuuden aloittaa pelituntuman hakeminen vaikka suoraan Championship-moodeista ja leveähköä baanaa riitti. Ehkä mulla ei vaan ollut tarpeeksi pitkäjänteisyyttä tuohon kolmoseen.