Colin Farrell paska elokuvien kuningas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tota Phoneboothin ylistystä en vaan käsitä. Aivan superpaska leffa. Mikäli täs puhutaan siitä pätkästä missä Farrell seisoo siellä puhelinkopissa kolme tuntia? Tigerland on hyvä leffa. Ja Farrellia itseään vastaan mulla ei ole mitään, ihan ok näyttelijä.

Melko hyvä näyttelijä, mutta ajautunut pääosin paskoihin elokuviin. Phone Booth on tosin todella hyvä pätkä.

Al Pacinon mielestä Farrel on "the best actor of his generation." Ei ole tullut kehuja ihan turhalta jätkältä.

siis aivan paska jätkä. näin trailerin aleksanterista ja se riitti, niin pehmon näkönen jätkä että ei voi olla hyvä. samaan kastiin menee orlando bloom (keijukaiseksi sopi). sitten vielä julia roberts niin noita leffoja ei tarvi katsoa !!

siis aivan paska jätkä. näin trailerin aleksanterista ja se riitti, niin pehmon näkönen jätkä että ei voi olla hyvä. samaan kastiin menee orlando bloom (keijukaiseksi sopi). sitten vielä julia roberts niin noita leffoja ei tarvi katsoa !!
No ei nyt ihan trailerin perusteella kannata dissata leffoja saatikka sitten näyttelijää (kun ei tuosta sun postauksesta selvinnyt et ootko muita Farrellin leffoja nähny), vaikka aleksanterin kohdalla leffana osuit oikeaan. Mut ei kyllä Colin Farrelia pysty millään vertaamaan Orlando Bloomiin. Farrellilla on sentään näyttelijän lahjoja, kun taas Bloom on aika yhden ilmeen näyttelijä.

Mun mielestä Aleksanteri oli ihan ok leffa. Olihan siinä vähän turhan paljon homostelua, mutta ei se silti huono ollut.

Ei tosin Colinin parhaita leffoja, Tigerland on ehdottomasti paras imo.

Mun mielestä Aleksanteri oli ihan ok leffa. Olihan siinä vähän turhan paljon homostelua, mutta ei se silti huono ollut.

Ei tosin Colinin parhaita leffoja, Tigerland on ehdottomasti paras imo.

Homostelu kuului leffaan, koska se on ihan historiallinen juttu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Homostelu kuului leffaan, koska se on ihan historiallinen juttu.

Tiedän ja ei se mua varsinaisesti häirinnyt, mutta itse olisin mielellään nähnyt enemmän taistelupainotteista actionia ja vähemmän muuta actionia ;)

Osaa näytellä, mutta kieltämättä aika monessa yhdentekevässä filkassa ehtinyt tasoonsa nähden jo esiintymään.

Intermission - filkassa ehkä paras roolisuoritus ko. näyttelijältä.

Eikös se ponkaissut suurempiin leffoihin Minority Reportista vai muistanko väärin? Aika pieni rooli sillä siinä oli, mutta jäi siitä ainakin mun mieleen. Vai oliko Tigerland ennen sitä? Voi olla...Tigerlandissa Farrellin hahmo oli ainakin leffan parasta antia.

Visuaalisesti New World oli mun mielestä aivan mielettömän hieno, aika hidas tempo juu, mutta tykkäsin muutenkin. Jostain kumman syystä Pocahontasin tarina oli tarkemmin jäänyt mulle paitsioon ennen kuin näin leffan. Voi johtua siitä, että en ikinä kattonut Disneyn versiota.:)

Sama ohjaajan käsialaa on muuten Veteen piirretty viiiva, on yksi suosikeistani. New Worldia katsoessa pystyin tunnistamaan ohjaajan "käsialan" ja osasin yhdistää sen yllä mainittuun, mun mielestä molemmissa on samanlainen fiilis...tai mulla ainakin tuli mieleen. Veikkaan, että New Worldin dissaajat eivät arvosta Veteen piirrettyä viivaakaan.

Juu, Thin red line oli aivan hirvittävän laahaava leffa. Samoin Apocalyptossa mehusteltiin liikaa osaksi aika lapsellisestikin.

Mutta visuaalisuudesta aiheesta sivuun mennen puhuttaessa Passion of the Christ, mahtava visuaalinen ja vaikuttava teos. Yksi parhaista koskaan.

Juu en minäkään kyllä yhtyis thredin aloittajaan :D Okei, joukkoon mahtuu muutama heikompikin valinta esim Aleksanteri, mutta niinkun joku jo viittaskin, leffa oli muutenkin heikohko. Mutta esim. Phonebooth, Tigerland (kiitokset piidulle, joka lähetti sen meitsille äskettäin:) ja The Recruit lähtee kyllä :rok: Ja tykkäsin mä sen esittämästä tyypistä Daredevilissäkin, heitti hienosti korttia ja oli kunnon mulkero :D

edit.
Mike
Mutta visuaalisuudesta aiheesta sivuun mennen puhuttaessa Passion of the Christ, mahtava visuaalinen ja vaikuttava teos. Yksi parhaista koskaan.

Katoin ite ton vasta hiljattain ja oli kyllä hämmentävän hyvä. Se puolipäivää kestävä ruoskintakohtauas oli tehty niin hienosti, että ei se tuntunu ees kovin pahalta kattoa. Siinä yhdessä kohdassa kun ruoskan piikki repäisee palan kyljestä niin kyllä kirpas vähän itelläkin :D tosi hienosti tehty.

Yksi seikka ainakin puoltaa sitä, että Farrell on hyvä näyttelijä. Nimittäin se, että jotkut kokevat hänet sietämättömäksi ja toiset taas ylistävät. Eipähän ole ainakaan mikään veltto "ihan kiva" komediantti, joka loppujen lopuksi vituttaa kaikkia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom