Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

JWO sanoi:Pieni vertailu kuva loppuun...ei se kyllä massoissa näytä tässä jäävän pätkääkään, mutta vartalon rakenne on tasapaksumpi?

ljp sanoi:Tottakai ronnien vyötärö näyttää kapeammalta tuossa.

onhan ronniella tuossa kuvassa kapeempi vyötärö olisi hän missä asennossa tahansa, silti meikäläisenkin ääni menee ehdottomasti dorianille. kyllähän dorianin kroppa on valkolaiseksi vertaansa vailla IMO.ljp sanoi:Hyvät kuvat valitsit, yates on kuvattu suoraan takaapäin ja ronnie sivusta ja hän vielä kääntää vartaloa. Tottakai ronnien vyötärö näyttää kapeammalta tuossa.
Jouni Virtamo sanoi:Tähän keskusteluun on sekaantunut joidenkin kirjoittajien vahvoja henkilökohtaisia mieltymyksiä, jotka ovat selvästi hämärtäneet näiden kirjoittajien realiteettien tajun. Täällä on jo aiemmin väitetty mm., että Dorianilla olisi ollut jotenkin huono iho ym. bullshittiä. Lukekaa uudestaan IsoDinon viimeisin kommentti, siinä on asiaa.

Sun pitää hommaa silmälasit ja oikeasti tarkastella kehonrakennusta. Dorianin selkä on aikamme kovimpia vaikka miten päin sitä katsoisi.joq sanoi:Mä olen taas IMO sitä mieltä että Dorianin ihonväri vaikuttaa vahvasti eräiden kirjoittajien ylistäviin mielipiteisiin..
Jos puhtaasti kehonrakennus kriteerein mennään niin imo tässä on esim 3 miestä kenen selät ovat paremmat kuin Dorianin, vaikka kaikki kunnia silti hänellekkin.![]()
höpöhöpö, sen verran nuista mustista kehareista on sanottava että heillä on todella kapea vyötärö valkoisiin verrattuna(yleensä), mutta ei se sitä meinaa että heillä on kokonaisuudessaan selässä enemmän lihaa.joq sanoi:Mä olen taas IMO sitä mieltä että Dorianin ihonväri vaikuttaa vahvasti eräiden kirjoittajien ylistäviin mielipiteisiin..
Jos puhtaasti kehonrakennus kriteerein mennään niin imo tässä on esim 3 miestä kenen selät ovat paremmat kuin Dorianin, vaikka kaikki kunnia silti hänellekkin.![]()

Shopattu kuva tuo.neutraali sanoi:höpöhöpö, sen verran nuista mustista kehareista on sanottava että heillä on todella kapea vyötärö valkoisiin verrattuna(yleensä), mutta ei se sitä meinaa että heillä on kokonaisuudessaan selässä enemmän lihaa.
edit: ja ainahan täällä voidaan kiistellä mutta tuskin ne tuomaritkaan mitään sokeita on kun ovat yatesia kerta toisensa jälkeen ykköspallille laittaneet![]()
joo googlella otin kuva hakuna ja anto mm tuon, katsoin itsekkin että on shoppia tainnut kuva saadaMike sanoi:Shopattu kuva tuo.
, oisko alkuperäistä kellään tuosta.IsoDino sanoi:Joq, oot aika metsässä, jos viitsit todella väittää, että Flexillä olisi ollut parempi selkä kuin Dorianilla. Flexin selkä ei mahdu vartailuissa edes 20 parhaimman selän joukkoon. Ja ei nyt sekoiteta selkää ja vyötäröä toisiinsa. Mitäs jos Dorianilla olisi ollut kapeampi vyötärö? Sitten se selkä olisi näyttänyt vieläkin isommalta.
Flexillä ja Ronilla, niinkuin monella muullakin naapuri kehonrakentajalla selkä alkaa melko ylhäältä ja näin selkä jää puolityhjäksi.