Coleman vs. Cutler

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
NO VOI VITTU TEIDÄN KANSSANNE! Menkää jonnekin muualle valittamaan. Tämän threadin tarkoitus ei kaiketi ollut keskustella siitä juontajasta, vaan itse esiintyjistä!

Elcaco sanoi:
NO VOI VITTU TEIDÄN KANSSANNE! Menkää jonnekin muualle valittamaan. Tämän threadin tarkoitus ei kaiketi ollut keskustella siitä juontajasta, vaan itse esiintyjistä!

Älähän ny, tälläset threadit ova pakkiksen suola!!!

Tälläiset tredit ovat pakkotoiston syöpä. Tredit täyttyy skeidasta koska aikuiset ihmiset eivät osaa keskustella asiallisesti. Jokatoinen tredi on täynnä "mun iskä on kovempi kun sun iskä" -laatua.

Ihme vääntämistä..

Vähän törkeeseen paikkaan tuli Arnolti sieltä. Ei Rontsa ehtinyt edes kunnolla tuulettamaan, kun Terminaattori varasti shown ja alkoi selittämään jotain politiikasta. Kai tohon Ronnien voittoon on jo niin totuttu ettei sitä tarvitse niin paljoa suitsuttaa :D

Ihme jamppa tuo Olakinte, jätkä käy meuhkaamaan et mä oon varmasti isompi ku sä ja muuta ihan turhaa paskaa! Jos ei nappaa niin mene jonnekki muuhun trediin natisemaan vaikka oletkin niin ISO :) HHH on se mitä on eli pääasiassa painija, Ronnie kehonrakentaja jne... turha niitä on väkisin toisiinsa sotkea! Siisti pätkä kaiken kaikkiaan! Hyvä oli myös tuo kohta ku jampan pomppas pöytien päälle ja alko posettaan!

nigster sanoi:
HHH on se mitä on eli pääasiassa painija, Ronnie kehonrakentaja jne... turha niitä on väkisin toisiinsa sotkea!
Niinpä.
number_one sanoi:
Aika häkellyttävän näköstä oli se et toi Triple H oli ihan vitusti isomman näkönen ku Ronnie tai Jay siinä ku se kyseli niiltä niitä haaste asentoja :hyper:

:rolleyes:

XXL sanoi:
Triple H on 6'4 jalkaa eli 193 cm.
WWE:n sivujen mukaan tuon 6'4 ft ja 260 lbs... Mutta mun mielestä toi Hurricane näyttää paljon isommalta, vaikka onkin vaan 6 ft ja 191 lbs: http://home.att.net/~thehurricane/chokehhh.jpg
chokehhh.jpg

:rolleyes:

Sukulaku sanoi:
Vähän törkeeseen paikkaan tuli Arnolti sieltä. Ei Rontsa ehtinyt edes kunnolla tuulettamaan, kun Terminaattori varasti shown ja alkoi selittämään jotain politiikasta. Kai tohon Ronnien voittoon on jo niin totuttu ettei sitä tarvitse niin paljoa suitsuttaa :D
Pistin merkille ihan saman. Jos esim. Cutler olisi saanut viedä voitto"pokaalin" kotiin ja Arnold olisi tullut heti voiton varmistuttua varastamaan shown, olisi äijää voinut "hieman" harmittaa. Jotenkin meni juuri fiilikset, kun se oli niin pieni juttu. Hei kamoon, äijä on juuri valittu maailman isoimmaksi mieheksi! Kyllä se on semmoinen saavutus, että vaikka sen voittaisi 27 tuhatta kertaa putkeen, siitä pitää silti tehdä hieman suurempi numero kuin tuossa.

n00kie sanoi:
siis mitä vittua? toi toinen o polvillaan ja silti pää melkee olkapäissä? lopeta se pelleily jo. KIITOS!
Oletko idiootti, vai pelkästään tyhmä? :)

ÖÖ, Triple H on AINAKIN puoli päätä Hurricanea pitempi ja Triple H:lta on tullut muuten uusi kirja, Making The Game, jossa mies kertoo omista treeneistään. Ja lopettakaa nyt tuo Triple H kinastelu, iso ja mukavan oloinen äijähän se on. Ja kovan showpaini fanina en voi kestää noita Olakinten pelleilyjä.

Ja että koko teksti ei olisi pelkää :offtopic: ia niin kyllähän tuo video ihan hyvä on ja Arskan kävely Terminator musan tahdissa on aina yhtä loistavaa.

nigster sanoi:
Ihme jamppa tuo Olakinte, jätkä käy meuhkaamaan et mä oon varmasti isompi ku sä ja muuta ihan turhaa paskaa! Jos ei nappaa niin mene jonnekki muuhun trediin natisemaan vaikka oletkin niin ISO :) HHH on se mitä on eli pääasiassa painija, Ronnie kehonrakentaja jne... turha niitä on väkisin toisiinsa sotkea! Siisti pätkä kaiken kaikkiaan! Hyvä oli myös tuo kohta ku jampan pomppas pöytien päälle ja alko posettaan!

Luehan koko threadi, enne ku teet johtopäätöksiä siellä matalan otsasi takana...ei näitä paskaläjä-threadeja nii vakavasti kannata oottaa.

:D

Olakinte sanoi:
Luehan koko threadi, enne ku teet johtopäätöksiä siellä matalan otsasi takana...ei näitä paskaläjä-threadeja nii vakavasti kannata oottaa.

:D

Kyllä mä tän koko ketjun luin lävitse eikä siitä mitään epäselvää jäänyt! Ja mulla on oikeestaan aika korkea otsa
:)

Palataas takaisin aiheeseen.

Videolla näytti siltä, että poseerauksessa vatsat ja reisi/reidet Jay olisi omaan silmään paremman näköinen, Ronnien vatsat näyttivät jopa pieniltä. Leveä selkä takaa poseerauksessa oli Ronnien selkä edukseen, jotenkin vaikutti siltä, että vaikka Jaylla on lihaa selässä, ei siinä ole tuossa poseerauksessa samanlaista syvyyttä kuin Ronniella.

Ainut uus asia mitä tosta näkee on noi pressitilaisuuden uhot ja hyvä musa jos on nähnyt Mr. Olympia 2004 pätkän :) Siihen kai tämä oliki tarkottu ku ei kaikilla todellakaan oo tota videoo.. Hyvä video toi Mr. Olympia 2004 ku näkee kaikki alan huiput ja niitten vapaa"showt". Ronnie oli tosiaan viimesenä posettamassa ja musiikkina osuvasti Lil Flip - Game Over ja äijä räppää kertosäettä mukana ni kyllä nousi karvat seässä pystyyn :D

Back
Ylös Bottom