Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elcaco sanoi:NO VOI VITTU TEIDÄN KANSSANNE! Menkää jonnekin muualle valittamaan. Tämän threadin tarkoitus ei kaiketi ollut keskustella siitä juontajasta, vaan itse esiintyjistä!
OikkeOlakinte sanoi:Älähän ny, tälläset threadit ova pakkiksen suola!!!
HHH on se mitä on eli pääasiassa painija, Ronnie kehonrakentaja jne... turha niitä on väkisin toisiinsa sotkea! Siisti pätkä kaiken kaikkiaan! Hyvä oli myös tuo kohta ku jampan pomppas pöytien päälle ja alko posettaan!Niinpä.nigster sanoi:HHH on se mitä on eli pääasiassa painija, Ronnie kehonrakentaja jne... turha niitä on väkisin toisiinsa sotkea!
number_one sanoi:Aika häkellyttävän näköstä oli se et toi Triple H oli ihan vitusti isomman näkönen ku Ronnie tai Jay siinä ku se kyseli niiltä niitä haaste asentoja![]()

WWE:n sivujen mukaan tuon 6'4 ft ja 260 lbs... Mutta mun mielestä toi Hurricane näyttää paljon isommalta, vaikka onkin vaan 6 ft ja 191 lbs: http://home.att.net/~thehurricane/chokehhh.jpgXXL sanoi:Triple H on 6'4 jalkaa eli 193 cm.

Just joostranger sanoi:WWE:n sivujen mukaan tuon 6'4 ft ja 260 lbs... Mutta mun mielestä toi Hurricane näyttää paljon isommalta, vaikka onkin vaan 6 ft ja 191 lbs: http://home.att.net/~thehurricane/chokehhh.jpg
![]()
![]()

stranger sanoi:WWE:n sivujen mukaan tuon 6'4 ft ja 260 lbs... Mutta mun mielestä toi Hurricane näyttää paljon isommalta, vaikka onkin vaan 6 ft ja 191 lbs: http://home.att.net/~thehurricane/chokehhh.jpg
![]()
Pistin merkille ihan saman. Jos esim. Cutler olisi saanut viedä voitto"pokaalin" kotiin ja Arnold olisi tullut heti voiton varmistuttua varastamaan shown, olisi äijää voinut "hieman" harmittaa. Jotenkin meni juuri fiilikset, kun se oli niin pieni juttu. Hei kamoon, äijä on juuri valittu maailman isoimmaksi mieheksi! Kyllä se on semmoinen saavutus, että vaikka sen voittaisi 27 tuhatta kertaa putkeen, siitä pitää silti tehdä hieman suurempi numero kuin tuossa.Sukulaku sanoi:Vähän törkeeseen paikkaan tuli Arnolti sieltä. Ei Rontsa ehtinyt edes kunnolla tuulettamaan, kun Terminaattori varasti shown ja alkoi selittämään jotain politiikasta. Kai tohon Ronnien voittoon on jo niin totuttu ettei sitä tarvitse niin paljoa suitsuttaa :D
Oletko idiootti, vai pelkästään tyhmä?n00kie sanoi:siis mitä vittua? toi toinen o polvillaan ja silti pää melkee olkapäissä? lopeta se pelleily jo. KIITOS!

ia niin kyllähän tuo video ihan hyvä on ja Arskan kävely Terminator musan tahdissa on aina yhtä loistavaa.nigster sanoi:Ihme jamppa tuo Olakinte, jätkä käy meuhkaamaan et mä oon varmasti isompi ku sä ja muuta ihan turhaa paskaa! Jos ei nappaa niin mene jonnekki muuhun trediin natisemaan vaikka oletkin niin ISOHHH on se mitä on eli pääasiassa painija, Ronnie kehonrakentaja jne... turha niitä on väkisin toisiinsa sotkea! Siisti pätkä kaiken kaikkiaan! Hyvä oli myös tuo kohta ku jampan pomppas pöytien päälle ja alko posettaan!
Olakinte sanoi:Luehan koko threadi, enne ku teet johtopäätöksiä siellä matalan otsasi takana...ei näitä paskaläjä-threadeja nii vakavasti kannata oottaa.
:D

Siihen kai tämä oliki tarkottu ku ei kaikilla todellakaan oo tota videoo.. Hyvä video toi Mr. Olympia 2004 ku näkee kaikki alan huiput ja niitten vapaa"showt". Ronnie oli tosiaan viimesenä posettamassa ja musiikkina osuvasti Lil Flip - Game Over ja äijä räppää kertosäettä mukana ni kyllä nousi karvat seässä pystyyn :D