Codeceista kyssäri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaa joku viisas mulle, että mistä tietää, minkä codecin tartte mihinkin leffaan, ja miltä sivuilta näitä codecceja parhaiten löytää...
En jaksa mistään finreactorista tms.kysellä, kun niitä ei todellakaan kiinnosta tälläset perustyhmät kysymykset...
Vituttaa kun just oisin halunnu alottaa yhden leffan kattelun mikä vielä pari päivää sitten pelas normaalisti, mutta sitten laitoin jonkun codecin koneelle, eikä enää näy muuta kun mustaa...äänet kyllä toimii...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti, eMule löysi jonkun fuckin ACE Megacodec paketin, mutta sen koko on 24 megaa...Ei jaksas todellakaan alkaa imuttaa sitä tähän hätään...

Andree sanoi:
Omistan jo molemmat...Eli miten käytännössä homma noilla tapahtuu, en ole pahemmin niihin vielä perehtynyt...

Eli siis ihan vaan kaikki muut codecit pois niin pitäisi alkaa pelittämään. Itse en ainakaan joutunut noita erikseen asennuksen jälkeen säätelemään.

Andree sanoi:
Omistan jo molemmat...Eli miten käytännössä homma noilla tapahtuu, en ole pahemmin niihin vielä perehtynyt...

Asennat noi vaan ja senjälkeen pitäs toimia, ainakin Mediaplayerillä toimii tekstit ja äänet. Mutta ne tekstit pitää olla samassa kansiossa itse leffan kanssa ja täsmälleen samalla nimellä jotta toimivat. Moni käyttää BsPlayeriä, mutta ite en oo vielä nähny tarpeelliseksi...

Mulla on ittellä Nimo Codec Pack ja ffdshow. Ainakin tähän mennessä kaikki leffat toiminu ilman mitään ongelmia.

Yksi hyvä keino on immätä GSpot niminen ohjelma. Sen avulla näkee mikä codec puuttuu. Kaverillani meni kone aika solmuun jostakin codec-packistä, eikä sen jälkeen näkynyt mikään leffa. Itselläni oli aikaisemmassa koneessa ACE mega codec pack ja kaikki näkyi hyvin. Nyt kuitenkin lataan aina sen codecin minkä tarvitsen.

Net Virgin sanoi:
mulla on megacodec päkki ja näkyy lähestulkoon kaikki leffat.. löytyy lähes joka imutus softalla

Joo joo ja sit saa 10 matoa ja troijan hevosta kaupan päälle - NOT !!!!! :curs:

Net Virgin sanoi:
Eipä oo koneella yhtään...
:lol2:

Joo mut sää ootkin proo ja käytät norttoonii prkl !! :D

Mitään matoja tuu.. bah.. jos tulee ni sit poistetaan. Itte oon vanha warettaja eikä p2p ohjelmilla oo tullu minkään näkösiä viiruksia koskaan.. Exploreria yms. paskaohjelmia käyttämällä niitä matoja tulee.

Onko olemassa joku ohjelma joka osaa poistaa codecit,vai pitääkö se tehdä manuaalisesti?
Näkyy olevan jokunen codecci koneella...

Kaira sanoi:
Mitään matoja tuu.. bah.. jos tulee ni sit poistetaan. Itte oon vanha warettaja eikä p2p ohjelmilla oo tullu minkään näkösiä viiruksia koskaan.. Exploreria yms. paskaohjelmia käyttämällä niitä matoja tulee.

Mulle tuli troijani jostain codecista. Ehti olla jonkun aikaa koneella ennenkun löysin. Mutta omahan vika se oli kun menin imuttaa epämääräsiä codec mega pakkauksia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom