Classic BB -threadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos Hulkille, Akille, Maijalle ja kaikille osallistujille todella mukavasta ja onnistuneesta leiristä. Toivottavasti kaikki saivat jotain itselleen ja useimpiin kysymyksiin vastauksen. Kuten tuossa Utti aikaisemmin blogissaan mainitseekin, se mitä me neuvoimme asennoista on vain yksi tapa tehdä tietty poseeraus. Tapoja on monia ja se mikä juuri sinulla näyttää hyvältä on melkeinpä itse löydettävä kokeilemalla. Me näytimme leirillä vain yhden mahdollisen variaation.

Poseerausta ei koskaan voi liikaa harjoitella eli dieetillä ollessa joka päivä kannattaa käydä läpi pakolliset ja anatomiset. Vain harjoittelemalla voi tulla mestariksi!!:rock:

PS: Hulkille, How ‘Bout The Power To Kill A Yak From 200 Yards Away…With Mind Bullets!:D:D

Hienoa oli. Sopivasti teoriaa ja paljon käytäntöä. Mikan ja Hulkin neuvot ja käytännössä vääntäminen väärästä asennosta oikeaan auttavat paljon posejen harjoittelemisessa jatkossakin. Kiitos järjestäjille ja opettajille.

-Sissi-

Hyvä leiri oli ja nyt vasta ymmärs kuinka helvetin vaikeeta se poseraaminen on. Vaatii aika helvetisti töitä, jos sinne lavalle joskus aikoo.. Näyttää katsomoon vaan niin helpolta:) Hyviä vinkkejä tuli Mikalta ja Hulkilta:thumbs:

PS: Hulkille, How ‘Bout The Power To Kill A Yak From 200 Yards Away…With Mind Bullets!:D:D
Hyshys, kohta Aki ärähtää vihaisesti! :D
nyt vasta ymmärs kuinka helvetin vaikeeta se poseraaminen on. Vaatii aika helvetisti töitä, jos sinne lavalle joskus aikoo..
Kyllä ne poseeraukset saa kisadieetinkin aikana kuntoon, kunhan vain ymmärtää aloittaa säännölliset posetreenit saman tien ja pistää hommaan aikaa samalla tavalla kuin normitreeneihinkin.

Hienoa oli.....
Voi kekkonen, jos oisin tiennyt 100% varmuudella että oot tulossa oisin itsekkin yrittäny lentää paikalle. Mutta en sitten uskaltanut, meinaan olisivat kattoneet visii vähän aikaa meikää jos oisin sinne tullut, voi kekkosen serbin kesä. Ensikerralla sitten.

Jätin kaiken itsekunnioituksen kotiin.:) Ainoa keino miten tälläinen linnunjalkainen naru kehtasi paikalle raahustaa.:D

Tuolla em-kisoissa erittäin dramaattisilla valoilla saadaan aikaan aika reipas lisä noiden kavereiden kuntoon. Ei toi overall kovin jätiltä näytä punnituskuvissa, aika läskiltä vaan. :D

Tosi kuikkelon näköisiä kaikki jätkät tuolla punnituksessa, ja lavalla ihan kauheita monstereita.

Tuolla em-kisoissa erittäin dramaattisilla valoilla saadaan aikaan aika reipas lisä noiden kavereiden kuntoon. Ei toi overall kovin jätiltä näytä punnituskuvissa, aika läskiltä vaan. :D

Tosi kuikkelon näköisiä kaikki jätkät tuolla punnituksessa, ja lavalla ihan kauheita monstereita.
Johtuu "kenties" siitä, että noilla lihasmassoilla porukka joutuu vedättämään itsensä todella tyhjäksi ja kuivaksi punnitukseen päästäkseen painorajojen alle. Punnituksen jälkeen sitten tankkaukset päälle, ja lavalla kaverit ovatkin kilokaupalla painavampia ja todella paljon täydempiä. Ja tietysti pumppi on lavalla päällä, toisin kuin jossain punnituksessa.

PS. Vaikka oletkin melkoisen lahjakas kaveri, en nyt sinunakaan menisi EM-kilpailijoita sanomaan kuikeloiksi, ennen kuin näytät pukuhuoneposetuksissasi yhtä kovalta kuin esim. nämä Tsekin EM-joukkueen klassikkikisaajat:

3378_103_1.jpg

3378_23_1.jpg

Kyllähän ne kuikeloita on, mutta niinhän siis me ollaan kaikki. Paljon pienempiä ollaan suomen tasolla, mutta tällä ollaankin ihan kyniksiä. :D

Ja kato nyt oikeesti Hulkki noita valoja, ihan saakelin syviä varjoja tekee tuolla kisoissa.

Helvetin kovia kyllä on noissa salikuvissakin...

Kyllähän ne kuikeloita on, mutta niinhän siis me ollaan kaikki. Paljon pienempiä ollaan suomen tasolla, mutta tällä ollaankin ihan kyniksiä. :D

Ja kato nyt oikeesti Hulkki noita valoja, ihan saakelin syviä varjoja tekee tuolla kisoissa.

Helvetin kovia kyllä on noissa salikuvissakin...

Kuule se on kohta pose-down!:hyper: Me mitään kyniksiä olla.. ne on vaan Tsekeissä paljon suurempia (ei aivan vielä kuin Texasissa).

Kyllä ne JWO aikas mönttejä on tuolla tasolla nuo suurimmat klassikkikisaajat..

Alkaa tulla JWO:lta jo melkoisen paksua juttua. Ota ihan rauhassa, aika hiljaista on nimittää noita ukkoja kuikeloiksi.

Höpö löpö jos ei tajunnut tuota. Täytyy alkaa käyttää huumori sulkuja että kaikki tajuaa. :rolleyes:

Helkkarin kovassa kunnossahan noi on, pointti on että näyttävät noissa kisavaloissa viellä kovemmilta. Mörssäri silti väärä nimistys, Ronnie Coleman on mörssäri.

Höpö löpö jos ei tajunnut tuota. Täytyy alkaa käyttää huumori sulkuja että kaikki tajuaa. :rolleyes:
No suoraan sanottuna jos olet erästäkin Classicin SM-overallvoittajaa kovaan ääneen sanonut "aivan taviskuntoiseksi", "ei minkään näköiseksi", herää kyllä helposti epäilys, että pidät oikeastikin myös noita EM- ja MM-tason mörköjä kuikeloina.

Se on Hulkki tervettä itseluottamusta!
Te voisitte jotenkin tasaa noita asenteitanne.
Hulkin "Oon reidetön kynis" asenne ja JWO:n "Oon kovempi ku J. Rambo" asenne kun yhdistäis tulis "Oon kondiksessa" asenne.

Se on Hulkki tervettä itseluottamusta!
Te voisitte jotenkin tasaa noita asenteitanne.
Hulkin "Oon reidetön kynis" asenne ja JWO:n "Oon kovempi ku J. Rambo" asenne kun yhdistäis tulis "Oon kondiksessa" asenne.

En todellakaan pidä itseäni kovana ja isona ym, hulkki tuota selittää koko ajan että noin ajattelisin, sillä kritisoin suorin sanoin muita. Mitä sitten? Totta helkkarissa saan sanoa vaikka Ronnieta pieneksi ja heikoksi jos olen sitä mieltä, vaikka itse tavis olisinkin. TAAS tämä keskustelu. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom