Classic BB -threadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä tuosta mitään kattavaa tietoa ole, mutta itseni lisäksi tiedän että ainakin Antikainen, Suovaari ja Toni Kari on kaikki testattu useampaankin otteeseen. Olin myös kuulevinani, että Alitalo olisi testattu Kultsan kisojen yhteydessä, mutta en osaa sanoa varmasti.

Suosaaren Vote ainakin testattiin Kultsan kisoissa, sen tiedän.

Vai että Suovaari :D

Ehkäpä hieman asiasta asiaan, mutta laittakaapa joku hulluin/friikein/HC:ein klassikki kuva mitä ootte ikinä nähny? :D Aika vähän ite noita tsiigaillu ni ois kiva nähä mihin ukot venyy ..

Vai että Suovaari :D
Suovaari on myyttinen hahmo, kauhea partasuinen karpaasi, joka nousee jostain suon pimeydestä - Suovaari! :D
Ehkäpä hieman asiasta asiaan, mutta laittakaapa joku hulluin/friikein/HC:ein klassikki kuva mitä ootte ikinä nähny? :D
Jopa tästä samaisesta threadista löytyy muutama.

2006 Classicin MM-overallvoittaja Luca Iacobucci:

attachment.php

126.jpg

2006 Classicin pitkän sarjan MM-vitonen (joku känädäläinen keeko):

attachment.php
main.php

Joku slovakialainen lyhyen sarjan äijä viime vuoden EM-kisoista:

main.php

TLP sanoi:
Vai että Suovaari:D

Suovaari on myyttinen hahmo, kauhea partasuinen karpaasi, joka nousee jostain suon pimeydestä - Suovaari! :D

"Suovaari" lähti sanamuunnoksesta, jonka puolivahingossa keksin ekojen klassikkikisojen jälkeen Votesta. Hulkille kun sen heitin, niin alkoi päässä takomaan tolla hullulla, ja nyt se selittää jostain "suosta nouseesta Suovaarista":rolleyes: :D .

Ei siinä mitään, mutta tässä nyt käy kohta niin, että jo jossain Venäjän kehonrakennuspiireissä huhutaan jostain voittamattomasta "suojuoksua ja tervanjuontia harrastavasta 168-vuotiaasta Voitto Suovaarista Suomesta", ja eivät pian uskalla lähettää yhtään kisaajaa EM-ja MM-skaboihin:evil:

Noi ton Lucan ylemmät vatsapalat näyttää jotenki kummallisilta. Ihan kuin läskiä roikkuisi, tosin totuus saattaa olla ettei läskiä hirveästi löydy :D

Kun Hulkki laittoi punnituskuvia noista MM-skaboista, niin toi Luca näytti jonossa bodipuolelta eksyneeltä möröltä. 2 x suurempi kuin muut kisaajat, ja vitivalkoisenakin ilman värejä perse aivan säikeillä. Tossa rinta-sivulta-posessa näyttää Yones Laroussikin aivan pikkupojulta (tosin Younes ei ollut aivan parhaassa kuosissaan). Jostain luin, että toi Luca painoi vain n. 75kg, ja jäi vielä kilon pari painorajoista (pituus-100+4), mutta olikin varmaan punnitusessa übertyhjä, ja lavalla tietty homosikakireä. Tosin ruma rakenne kuin mikä. On varmaan kisannut kauan jo bodipuolella, ei ihan minkään nuorukaisen näköinen.

edit:
number one sanoi:
Noi ton Lucan ylemmät vatsapalat näyttää jotenki kummallisilta. Ihan kuin läskiä roikkuisi, tosin totuus saattaa olla ettei läskiä hirveästi löydy
Joo, noi on vaan alien-rumat vatsapalat. Rumat vatsat, ja lihasmalli ei ole kovin pyöreä. Luca on kyllä melkoisen ruma klassikkipodariksi, mutta järjetön massa ja kireys riitti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten tuo Classic BB:n painoraja nyt taas laskettiinkaan? Eli pituus miinus jotain plus jotain. Onko se tuo irontemen laittama pituus-100+4, koska jos on, niin sitten olen luullut kokoajan sen olevan korkeampi, kuin mitä se onkaan. Ei sillä, että itse sillä tiedolla tietenkään mitään tekisin, mutta kaveri kysyi :D.

Miten tuo Classic BB:n painoraja nyt taas laskettiinkaan? Eli pituus miinus jotain plus jotain. Onko se tuo irontemen laittama pituus-100+4, koska jos on, niin sitten olen luullut kokoajan sen olevan korkeampi, kuin mitä se onkaan. Ei sillä, että itse sillä tiedolla tietenkään mitään tekisin, mutta kaveri kysyi :D.
Sarjat:
Miesten classic bodybuildingissa kilpaillaan kolmessa eri sarjassa:
  • Sarja alle ja tasan 170 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä - 100 + 2 kiloa
    (esimerkki: kilpailija, joka on 170 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 72 kiloa)
  • Sarja alle ja tasan 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä - 100 + 4 kiloa
    (esimerkki: kilpailija, joka on 178 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 82 kiloa)
  • Sarja yli 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä - 100 + 6 kiloa
    (esimerkki: kilpailija, joka on 180 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 86 kiloa)
  • Sarja nuoret (alle 21 v.): maksimikehonpaino = pituus sentteinä - 100
    (esimerkki: kilpailija, joka on 170 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 70 kiloa)
http://www.fitnessliitto.fi/index.php?page=S_BM

Eli kaverisi saisi painaa punnituksessa 79 kiloa. :D

Eli vielä kerran:

Koodi:
 [B]"lyhyet": (alle 170cm) pituus -100+2 (siis pituus-98)

keskipätkät": (alle 178cm) pituus -96

"hongankolistajat": (tasan tai yli 178cm) pituus - 94[/B]

E: Hulkki ehti ensin

Optimaalisin pituus/painoraja lienee 170cm/74kg tai 178cm/ 84kg. Siihen mahtuisi ihan vitusti lihaa kun oikein kireenä vedättää. Se on taas toinen asia miltä klassikkikisaajat vielä Suomessa näyttää.

Kiitos nopeasta vastauksesta! Olin luullut tuon painon laskettavan tuon pitkän sarjan kaavan mukaan myös lyhyemmille ja siksi yllätyin tuosta irontemen postista, mutta olin siis väärässä.

Wittu ootte jätkät hitaita. :D

PS. Nuo temen rajat ovat väärin. Jos pituus on tasan 170 cm kuuluu kilpailija lyhyeen sarjaan, ja jos pituus on tasan 178 cm, kuuluu kilpailija keskipitkään sarjaan.

Otetaan tänne vielä nuo syksyn ilmoittautumiset CBB:n osalta, sillä aiempaan hieman tulee muutosta. Karsintaa ei edelleenkään SM-kisaan ole, sen sijaan on KATSASTUS. Katsastukseen osallistuvat kaikki muut, paitsi:

- 2006 vuoden finalistit.

- Edellisten vuosien mestarit.

- 2007 Force Classic BB:n finalistit molemmista sarjoista.

..jotka siis pääsevät suoraan SM-kisaan.

Katsastukset järjestetään sekä Turussa 15.9 että Jyväskylässä 16.9. Lisäksi Jyväskylän kilpailussa 16.9 järjestetään ensimmäistä kertaa nuorten SM kilpailu CBB:ssä. Nuorten sarjassa saa kilpailla sen vuoden loppuun saakka, jona kilpailija täyttää 21-vuotta. Tuossapa monelle nuorelle treenarille hyvä tavoite! ..ja dieettiä vaan päälle:thumbs:

Itse SM-kilpailussa on vähintään kaksi sarjaa: alle ja yli 178 cm (kolmas sarja alle 170 cm pidetään, jos kilpailijoita on vähintään 5).

Back
Ylös Bottom