Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sori hitaasta vastauksesta! En nyt kuitenkaan löydä mitään pakkotoisto ykköstä? Lähetin nyt inviten tonne kakkoseen ainakin alkuun. Nimimerkki sama kuin täällä eli Ansselindo!

Mitäs olette mieltä, kannattaako mun grindailla kaikki wallit lvl 8:lle ennekuin upgreidaan TH:n lvl 9?
 
Sori hitaasta vastauksesta! En nyt kuitenkaan löydä mitään pakkotoisto ykköstä? Lähetin nyt inviten tonne kakkoseen ainakin alkuun. Nimimerkki sama kuin täällä eli Ansselindo!

Mitäs olette mieltä, kannattaako mun grindailla kaikki wallit lvl 8:lle ennekuin upgreidaan TH:n lvl 9?

Noo ei se mikään pakollinen ole laittaa niitä muureja tappiin, ainakaan kaikkia. Ei niillä ole kuin 500 hp eroa ja läpi tullaan wb:llä silti. Sisemmät muurit sitte kannattaa ainakin laittaa lvl 8. Itsellä vielä 37 vajaa tappimuureja, taidan laittaa tässä huomenna/ylihuomenna th:n ysille kunhan saan kullit raidattua.
 
5da4f1408c3054d73b3a08e458931318.jpg


Välillä menee järki tähän peliin
 
Videoita ei ole, mutta seuraavat huomiot tehnyt itse.

Vittuun kultaliigasta jos th9 tai 10. Th9 lienee hyvä C liigat, C2 tai C1 ja TH10 C1 tai Masterit. Siellä on loottia, löytyy joskus hyvää hylättyä tai muutenvaan keräimet täynnä. Näistä saa pallominillä helpsoti lootit ja prosentit ja sitäkautta bonarit.

Keräimet kun on usein rivissä laidalla, niin pallot riviin ja minit seuraavaan aaltoon riviin keräämään lootit. PAllot tiputtaa deffaa ja kerää osumat. Tämä suurinpiirtein kylän ympäri jos keräimet on hajautettu. Rapia 20 palloo ja rapia 40 miniä tässä hyvä. Spellejä ei tarvita yleensä ollenkaan. Herot sitten keräämään loput lootit jos jää tai jos jää prosentit auki voitosta.


Ja aika paljon löytyy typerästi tehtyjä TH10 kyliä. Ei sitä infernoa kannata pelätä liikaa. Se vaan vaatii että Inferno ei ole kovin keskellä ja että on ragea käytössä että sellaisen saa alas. Usein kuitenkin säilöt on sijoitettu typerästi ja infernot ja muu vahva deffa suojaa TH:ta, näistäkin saa helposti lootit ja prosentit talteen.

Ja kannattaa AINA katsoa miten bowit on asetettu, jos ne on alas, helpottaa kummasti. Jos TH9 ja alas, on mahdollista lanata koko kylä, tosin harvoin ilman spellejä.

Ja koira kannattaa upata heti lvl2 ja mahd pian lvl3 ja ottaa mukaan. Se kestää sikana iskua, eli se kohti AD:ta pallojen kanssa. KAnnattaa katsoa ettei ole sigle infernoa kantaman päässä, se sulattaa koiran hetkessä.

Tässä nyt mitä itselle mieleen tulee nopeesti.
 
Joo, th9:n ja varsinkaan th10:n on turha surffata jossain kultaliigassa. Masterin kolmosessa th10:llä saa kolmella hyökillä miljoonan kultaa vaikka päällään seisten, th ulkona shieldi tulee 10 sekunnin päästä loggautumisesta.
 
Joo, th9:n ja varsinkaan th10:n on turha surffata jossain kultaliigassa. Masterin kolmosessa th10:llä saa kolmella hyökillä miljoonan kultaa vaikka päällään seisten, th ulkona shieldi tulee 10 sekunnin päästä loggautumisesta.

Mua ei kiinnosta yhtään raidata pallominillä, joten raidaan kultaliigassa nöyrästi barchilla. 100k kultaa tulee joka hyökillä, elluakin löytyy runsaasti. Mä tykkään pelailla tällä tavalla, jokainen tyylillään. Ei valittamista.
 
niin, shieldi tai peppuraiskaus, jos sattuu sul oleemaan laarit täynnä.. no tietty tuurista kii (tosin sama sääntö tuntuu pätevän kyl alemmissakin liigoissa)..

Eipä Timban yhteenvetoon pahemmin lisättävää. toki CC pitää tyhjentää ensin, muuten voi tulla kylmää kyytiä kun palloilla menee, visut tiputtaa kiitettävän nopsaa pallot, jos niitä sattuu linnassa olemaan.

edit: ite kyl farmaan edelleen perus farmausjengillä, barbi/arsu/goblins kultaliigas, ja iha hyvin sieltäkin saanu kerättyy, boostit päällä ni ei tartte odotella et pääsee hyökkää uusiks ja välttää peppuraiskauksen kun ei tartte mennä offline.
 
Juu kukin tekee miten tykkää, itse olin lopettamassa koko pelaamisen kun kultaliigassa 100k nextillä löysin 105k kylän. Mulla ei riitä aikaa päivässä kuin 3-6 hyökkiin, tänään neljällä perusperuspallominillä 1,4 milliä kultaa ja 1,1 milliä ellua. Nextiin alle 40k.
 
Vittu toi th10 houkuttais kun pallominillä th9 tulee yleensä takkiin jostain ihan parista pinnasta, isompi CC ja 20 slottia lisää minejä niin ei täällä master kakkosessa tulis varmaan ikinä hyökissä takkiin. Ois yks spellikin lisää...
 
niin, shieldi tai peppuraiskaus, jos sattuu sul oleemaan laarit täynnä.. no tietty tuurista kii (tosin sama sääntö tuntuu pätevän kyl alemmissakin liigoissa)..

Eipä Timban yhteenvetoon pahemmin lisättävää. toki CC pitää tyhjentää ensin, muuten voi tulla kylmää kyytiä kun palloilla menee, visut tiputtaa kiitettävän nopsaa pallot, jos niitä sattuu linnassa olemaan.

edit: ite kyl farmaan edelleen perus farmausjengillä, barbi/arsu/goblins kultaliigas, ja iha hyvin sieltäkin saanu kerättyy, boostit päällä ni ei tartte odotella et pääsee hyökkää uusiks ja välttää peppuraiskauksen kun ei tartte mennä offline.

En paljon lurettele. Salama on perus arsuja vataan. Jos sattuu koko linna Velhoja niin kyyti joskus kylmää. mutta senverran harva perusraidi päättyy huonosti CC takia että ei viitti luretella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom